Are They Gay

Jesse U.
5,291 Views 1 decade ago

These two are supposed to be fighting, but they just almost seem gay to me.
They should just get nasty and get it over with.

39 Comments
  • jd8coke August 29, 2006

    123456 loves bukkake from french monkeys smoking weed!

    +0
  • 123654 August 29, 2006

    HEY FUCKHEAD MY NAME'S 123654. OH AND YOU'RE NOT FUNNY.

    +0
  • biggus_dickus August 30, 2006

    Let's see how many racist comments we can get on this one. Unleash the rednecks!!!!!

    +0
  • the ridgeruner August 30, 2006

    ^^^^^^biggus_dickus_inthebuttus. "STFU" There is nothing funny about racism, Grow up. This sight is for well edjumacated people only!!!

    +0
  • kkkkilla August 30, 2006

    ^^^^Hehe!! edjumacated..LOL Hey biggus...You right though. I'm sure there will be some. Rednecks look for these kinds of vids and their fingers art just itching to type "nigger". Hehehehaaaa!!!! These go-rillas have more since than they do. Dumbfucks.

    +0
  • davcommander August 30, 2006

    biggus, you beat me to it. I was going to say, all of the racist comments made from all the clips of blacks fighting with each other or black/white fights regarding the monkeys fighting, well now here is your perfect opportunity to show your vocabulary skills. Truly a couple of monkeys fighting

    +0
  • djdilja August 30, 2006

    In a cage...thats where nigg...ooops i mean apes belong lol

    +0
  • djdilja August 30, 2006

    ....by the way... i aint no redneck.....wheres my sister? im horny ;-)

    +0
  • eyenbackofhead August 30, 2006

    HEY ALL U RACIST FUCKERS!!! LOOK NOW U GET TO SEE SOME REAL MONKEYS WRESLING U DUMB RACIST FUCKHEADED EGOTISTICAL NAZI LOVING DONT GIVE A SHIT ABOUT YOUR KIDS FUCKERS ENJOY!!! LMAO THAT WAS 4 U KKKKILLA

    +0
  • eyenbackofhead August 30, 2006

    and im not calling u racist lol

    i know ur not but that'll give em something to chew on besides redman tobacco lmao!!!

    +0
  • eyenbackofhead August 30, 2006

    wtf didilja? u an inbred retard?

    +0
  • eyenbackofhead August 30, 2006

    sorry to keep posting but where is that racist fucker from mississippi? there's ur fucking monkey fight u want to see!!! damn guys i can wait to see what she has to post about this one!!!

    +0
  • eyenbackofhead August 30, 2006

    and please teamshowoff we already know wtf ur gonna say!!! am i not right fellas!!! lol i busted 2 of em kkkkilla am i forgeting anyone?

    +0
  • biggus_dickus August 30, 2006

    Hey ridgerunner, if its for educated people, wtf are you doing here?

    +0
  • bacord18 August 30, 2006

    haha..wow...its like ya'll just predicted that there were going to be racial comments from white folk so ya bashed them first...thats some funny shit..i believe its called a preemptive strike... :)

    +0
  • teamshowoff August 30, 2006

    what the fuck is going on here we need to kill this niggers yea yea fuck all nigger monkeys yea yea

    +0
  • twxxx August 30, 2006

    kill all nazis

    +0
  • imbetu August 30, 2006

    I think I want to be "THE OMEGA MAN" ...that way It won't matter who gets killed ...now look that up in your Websters... hehehehe

    +0
  • 4leftturnsx500 August 31, 2006

    eyenbackofhead wrote...and please teamshowoff we already know wtf ur gonna say!!!...He can post a remarkably intelligent comment when he wants to...some day he'll surprise you, as he did me!!!

    +0
  • youngblood48 August 31, 2006

    ^^^^^true,, hey eye i thought i was the only fucktard from ms.

    +0
  • cheerios August 31, 2006

    I see black people!!!

    +0
  • kkkkilla August 31, 2006

    If these apes were really fighting it would be a bloodbath. They're sprawling, having fun. Can't ya'll see the love. EYE, git em. I got ya back. BACORD...LOL I like that preemptive strike thing. And where is that cunt from mississippi??? I'm still trying to get a visual of Team. Help me out Cheerios.

    +0
  • bubbacrow August 31, 2006

    hey eye, why don't you just go ahead and suck kkk's front cuz he's already got yer BACK!! that way no one goes home a loser. oh wait, both you racist fuktards can blow me, that way i win twice. ass pirates. grow up.

    +0
  • kkkkilla August 31, 2006

    STFU^^^^

    +0
  • bubbacrow August 31, 2006

    VVVVV that all you got? seems like en-g-rish is failing you. that's all right. do yer homework tonight and maybe you'll learn how to properly insult someone. btw what you meant to say was sparring, not sprawling, monkey. hahahahaha, get it? prawly not, guess i'll just go eat some crackers.....fuck the klan.

    +0
  • bubbacrow August 31, 2006

    ooops, guess i meant ^^^^^^^^^^^^^^, doh!!!

    +0
  • bubbacrow August 31, 2006

    hey kkk, get a thesarus, since, seanse, AND cents.

    +0
  • bubbacrow August 31, 2006

    ok, no more beer, sense AND thesaurus. doh.

    +0
  • djdilja August 31, 2006

    it was a joke dumbass eyenbackofhead. i dont fuck sisters or mothers...apart from yours!

    +0
  • djdilja August 31, 2006

    mwah ha ha ha haaa

    +0
  • boydy August 31, 2006

    i feel obliged to say it. its kkkkilla's lil bro and sis

    +0
  • andycz August 31, 2006

    wow all these posts and hardly any racist comments, im so proud of you all, we are truly brothers niggers, red nicks, chinos, wet backs and greasers all together in brotherly harmony. god bless humanity :-D, pass the doobie to the left hand side :-p

    +0
  • kkkkilla August 31, 2006

    Bubba, thanks for correcting me, and yourself a few times. Atleast you can see your own fuck-ups. Some of em' atleast. It's english, not engrish. It's duhhh, not Doh.

    +0
  • teamshowoff August 31, 2006

    fuck all you want to be smart ass fuck yea you,you low life motherfuckers,what you have nothing better to do, you are a poor excuess of a humen being, yea so why dont you go and clean up or do something ass wipe before you get yelled at fuck man do some thing, get off already do your chors first, all shit need to get off my girl going to yell at me cause i havent cleaned up yet talk to you fucks latter , shit, join the white race we are the pure race yea ya we get to fuck are sister yea yea

    +0
  • desecrate27 August 31, 2006

    Wow these monkeys remind me of the assholes who try to talk shit on here.

    +0
  • pablosdog August 31, 2006

    I see dumb people.

    +0
  • tomtom September 1, 2006

    I SEE BLACK PEOPLE THATS HOW NIGERRR GET DOWN

    +0
  • gop_stoner September 3, 2006

    zzzzzz

    +0
  • unknown September 5, 2006

    FUCKING NIGGERS, LOVE LICKING THERE OWN FUCKING DOGS BALLS. DIE YOU MOTHERFUCKERS.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register