Shark Training

Jesse U.
6,546 Views 1 decade ago

I would take that little fucker home with me and put it in someones fish tank. That would make good comedy.

21 Comments
  • killerluvin26 September 28, 2006

    that was dumb.FIRST

    +0
  • snaggletooth September 28, 2006

    poor lil fucker couldn't even bite thru the wetsuit LOL

    +0
  • siamesegoth September 28, 2006

    Soup anyone?

    +0
  • calibaldie September 28, 2006

    fuck I seen catfish bigger than that little fish.

    +0
  • bitchygirly September 28, 2006

    FAKE!

    +0
  • beyondfear September 28, 2006

    Looked like Steve O. Probably goin to the surface to cram the little bugger up his ass.

    +0
  • 818customs September 28, 2006

    must be a gay shark

    +0
  • bladezzz September 28, 2006

    Fake and dumb who posts stuff like this... tha site is called crazyshit not dumbshit

    +0
  • ashragoth September 28, 2006

    wtf.. the only video i can see when i push play is the flesflight video ... maybe i have smoke to much!

    +0
  • youngblood48 September 28, 2006

    ^^^^^^yep....was that a latrel shark...sue me...

    +0
  • detroitleanin September 28, 2006

    Pulling on that baby shark good thing his mom isn't around.

    +0
  • ibdirty1 September 28, 2006

    i think its teeth got caught ..lol

    +0
  • imbetu September 29, 2006

    Hey blood! things gettin a bit dull?....yae

    +0
  • davcommander September 29, 2006

    If you remember all your sea flicks, those little sucker fish are alwas attached to the bigger ones usually on the back sometimes around the head. Damn, can't remember the name of them though

    +0
  • caocao September 29, 2006

    ^^^^^Wrong that is not a remora, it is a nurse shark.

    +0
  • papi_pancho September 29, 2006

    god dem! men, that chark is hongry. poor men got bited in his ass hard. I hate charks men! I hate charks.

    +0
  • teamshowoff September 29, 2006

    DAMN I GOT A SHARK ABOUT THAT SIZE IN MY 100 GFALLON TANK YEA YEA KILL ALL HONKEYS YEA EYA WE MUST JOIN TOGETHER AND KILL THESE WHITE PALE FACE FUCKS YEA EYA KILL ALL WHITE PEOPLE IF YOU SEE A WHITE PERSON CALL THEM WHITE TURKEYS YEA YEA SAY WHAT YOU LOOKING AT TURKEY YEA YEA YEA

    +0
  • dr_retard September 29, 2006

    For the next episode, STINGRAY wrestling....

    +0
  • youngblood48 September 30, 2006

    dull is not the word for it......how ya been imbetu

    +0
  • imbetu October 1, 2006

    i'M JUST TRYIN TO PUT UP WITH ALL THE NEW PORN???

    +0
  • deadwatcher November 23, 2006

    Oh shit that's funny. He was twistin' and shakin' it....he finally said "Fuck it" lmao

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register