Racking Up The Charges

Jesse U.
3,249 Views 1 decade ago

This guy never had a chance at getting away through that tunnel. He probably had a better chance at going back the way he came.

35 Comments
  • lexsey October 23, 2006

    Not the sharpest knife in the drawer

    +0
  • yokiti October 23, 2006

    And that is why American cops carry sidearms. That backing into the officer on the bike was assault with a deadly weapon and assault on an officer. If that had happened in America that shit would have ended then with about a dozen 9mm rounds into the driver. But boy, don't those "bobbies" look fashionable in their yellow coats and wimpy little nightsticks.

    +0
  • gottiku October 23, 2006

    Top 6 Bitches.

    +0
  • gottiku October 23, 2006

    Trapped like a rat.

    +0
  • hatedogs October 23, 2006

    Hahahaha! Some fucking foreign shitbox like most of you scummy little Wiggers drive and a faggot on a BMW motorcycle. Who could possibly give a shit who wins that contest. Fortunately, it looks like they both lost and that's delightful, you timid little shitball excuses for monkey turds.

    +0
  • shiver October 23, 2006

    Pussies.

    +0
  • geargrinder65 October 23, 2006

    More buzzard meat!!!

    +0
  • gottiku October 23, 2006

    Oh shit, i forgot. Yokiti is a homosexual. Just thought i would make mention of that. Gay boy yokiti.

    +0
  • chally October 23, 2006

    hatedogs a couple of things that foriegn shitbox of a car my not have a 6 litre V8 that you yanks so much like but at least it can go round corners, the faggot on the BMW bike was actually on a Honda Pan European 1300cc (much more realible than the putt putt harley), positioning yourself behind a total nutter who's only thought is to get away no matter what definatley doesn't make you a faggot and finally you'll notice that the 'Faggot' got up and started smashing his way into the car dragged the driver out and most probably gave him a good kickin just outta camera shot

    +0
  • zedex October 23, 2006

    Its sad when gun control affects even the cops

    +0
  • yokiti October 23, 2006

    Thanks for getting that in, gotdicku.

    +0
  • diducthat October 23, 2006

    I agree, they should have fired in the car, but why get that close with the motorbike in the first place?

    +0
  • icecold October 23, 2006

    lol at yokiti... you gotta give him credit though kept right on trying to get out the same impossibly small hole

    +0
  • sdg October 23, 2006

    lol they couldn't break the windows

    +0
  • youngblood48 October 23, 2006

    yep in the us of a...he would be dead...yokiti's not fucking gay...he baptist....they are not allowed....lol

    +0
  • kkkkilla October 24, 2006

    BrotherMan ^^^ LOL...Fuckin flashlight cops. WHERE'S YOUR FUCKIN GUNS????

    +0
  • kkkkilla October 24, 2006

    LMBAO...dude who was on the mo-ped got up and got the fuck outta way.

    +0
  • youngblood48 October 24, 2006

    ^^^bet that dumass wont pull up behind anybody no more....what ya gone git your baby girl for xmas?

    +0
  • kkkkilla October 24, 2006

    ^^^^^^ EVERYTHING....LOL

    +0
  • youngblood48 October 24, 2006

    ^^^^^^outstanding....hope all is well....

    +0
  • hatedogs October 24, 2006

    Chally-pussy, that's cause all you fucking foreign losers have over there is corners -- the longest straight in Jolly ole faggot England is about the length of a Wal*Mart over here. As for the Honda -- who gives a shit if it's a Honda or a BMW: If it ain't a Harley, it's shit, shit, and more shit.

    +0
  • woofwag October 25, 2006

    hatedogs - harley's are so f*cking good they don't compete in WSB or Motogp! your lack of corners also means lack of good motorcycle riders. Nicky Hayden - shittest rider to ever get a motogp ride -thank f*ck he won't win the title this year (or any other year)

    +0
  • iraqi-genocide October 25, 2006

    shoulda bout a mini

    +0
  • mrdresden October 25, 2006

    Fuck off, Harleys pots are too big for the block so they crack up....the new Triumph is a beauty. Took 1 hour for my mate's to get dun-teeved from outside my house, must be popular. And what about Nortons? Or Tritons? British bikes rule the fucking world, everyone knows that.

    +0
  • representing October 25, 2006

    i am so glad that cops in the uk cant use guns i mean wtf zedex /yokiti. Um how many dum ass police does it take to pull a t-r-i-g-g-e-r coincidence how it fits into your racist stereo type n-i-g-g-e-r. I wonder what the rednek had in mind when he invented that? work it out dumn asses lol

    +0
  • hatedogs October 25, 2006

    "British bikes rule the fucking world, everyone knows that." The sun set on fucking Brit bikes even before you ass lickers became George Bush's fucking hand puppets. You fucking POM assholes are even stupider than the flaming asswipe Canadians, and that means your more retarded than houseplants. Harley's are a way of life, fucktards, and your shitball english bikes shuck peanuts out of my turds.

    +0
  • sadist666 October 26, 2006

    THOSE COPS R PATHETIC, CANT EVEN BREAK A FUCKIN WINDOW. SUCH PUSSIES

    +0
  • calibaldie October 26, 2006

    ha ha ha whats up with the cops trying to whip the car to death now that some funny shit right thier.

    +0
  • pablosdog October 27, 2006

    representing, what are you representing? the short-bus crowd. work what out, you fucking dweeb. hatedogs, still your lovable old self! gottiku, yok is not gay, no matter how badly you want him to be. He likes drunken bar flies. hahahaha

    +0
  • representing October 27, 2006

    pablosdog your really not very intelligent are you? im representing your mother who is currently on charges for sleeping with her brother and giving birth to such an ill mouthed ignorant biatch. who uses words like "dweeb" anyway i mean what are u 12 lol

    +0
  • representing October 27, 2006

    pictureof pablosdogs mum: sports-king/images/photos/crazy_bodybuilder.jpg

    +0
  • 2indastink October 29, 2006

    Last.......CUNTS!!!!

    +0
  • jblcn1042 October 30, 2006

    I can't believe ppl these days, wtf was that guy thinking? He's lucky that after they dragged his ass out the car they didnt beat him to death: First he's a tard, secondly almost killed the cop on the bike, thirdly repeatedly trying to ram his car thru that little small space. If I was a cop there I'd have killed him, or at least shown him some good old nightstick justice!!

    +0
  • mrdresden October 30, 2006

    Hatedogs, the sun set on HD long ago. I assume by your stale slang that you're down there in that stunted desert of a society at the arse end of the world ? My one-word answer to you is: VINCENT. Pisses on your melting-rear-cylinder weekendermobile, always has done and always will. Class.

    +0
  • javbullfrog December 19, 2006

    i bet he wont last in the gene pool

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register