Good Idea

Jesse U.
4,478 Views 1 decade ago

this is one of those things that just sounds good right until you actually try and do it. then you realize how wrong you were.

20 Comments
  • bigdaddyjtp November 19, 2006

    LIQUID COURAGE???

    +0
  • racefan November 19, 2006

    It's only funny til' someone gets hurt, then it is hysterical!

    +0
  • evilgenius November 19, 2006

    the last four words from a rednek before he kills himself "hey y'all, whatch this"

    +0
  • kin2inuyasha November 19, 2006

    Hope his teeth don't get caught in the skimmer.

    +0
  • commoneagle November 19, 2006

    theres teamshowoff had to be somwhere. what a fool.

    +0
  • nickkk November 19, 2006

    I just he was just going off the deep end.

    +0
  • youngblood48 November 19, 2006

    damn jo5erock...you will do anyhting to get that new 360.....

    +0
  • zedex November 19, 2006

    A little more practice there, Bozo. You'll get it right.

    +0
  • k1tson November 19, 2006

    i'd rather do that than fuck a coony bitch

    +0
  • nudrop November 19, 2006

    STEP INTO A SLIM JIM....Look at that Logo!!

    +0
  • diducthat November 19, 2006

    should have tried a cannon ball

    +0
  • bubbacrow November 19, 2006

    uh evilgenius, i thought it was " hey, hold muh beer."

    +0
  • jo5erock November 19, 2006

    I'll do it for a ps3 perhaps youngblood. Now I'm glad that fucker hit his face before entering to the pool hahaha.

    +0
  • kkkkilla November 20, 2006

    k1tson doing his dumb white boy shit again.

    +0
  • pootietang November 20, 2006

    Hey killa, k1tson aint even on our level of intelligence. That bitch dont even rate a response. He's just obsessed with black people. A fuckin wannabe.

    +0
  • mfaymidas November 20, 2006

    Fuck the 360...Gimme a PS3 and I'm your bitch !!!! LOL

    +0
  • andrethegiant November 21, 2006

    I used to be able to do a similar move to that

    +0
  • calibaldie November 23, 2006

    ""'"""""& quot;"""""""&qu ot; fucken dickweeds i swear

    +0
  • kidfromalda November 25, 2006

    another stupid ass stunt performed by a stupid ass teenager, well i'm a kid 2 though, and i thought it was funny as fuck, peace out peopz

    +0
  • muggs1 January 1, 2007

    Yup and there is the fucking Peanut gallery again egging on stupidity... and hopefully the asshole broke something important like his fucking neck, and hopefully he drowned before he can breed

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register