Fuck Traffic

Jesse U.
4,260 Views 1 decade ago

That's pretty cool, but I think it would have been a bit better if the traffic was going just a little faster and there were taller trucks driving by, now that would be fucking great!!!

26 Comments
  • mfaymidas November 21, 2006

    Second fools

    +0
  • king_dingaling November 21, 2006

    You kids really love fighting for that "first" spot don't ya?

    +0
  • miked November 21, 2006

    honkeylips took the words right out of my mouth.....his mom does suck cock dam good. swallows too! no extra charge.

    +0
  • buddernutts November 21, 2006

    Ya dont say.

    +0
  • 4leftturnsx500 November 21, 2006

    Amazing...6 comments and not one about the clpi...WTF..who am I to spoil the fun...Fuck the movie...I'm seventh!

    Now where's my blow-job?

    +0
  • 4leftturnsx500 November 21, 2006

    What the fuck's a clpi? LOL

    +0
  • sleeko November 21, 2006

    mfaymidas... "second fools" The only fool I see here, is somebody whos life has become so narrow that the pursuit of "first" or worse yet "second" takes on any significance, at all.

    +0
  • 4leftturnsx500 November 21, 2006

    Jay D. wrote: so we’re just about out of luck. Thank Bush for the censorship of the internet people. ....Just what are you tryin’ ta say Jay D.? Is Crazy Shit nearing it’s end? What the fuck are we going to do all day and night? There goes the crime rate...Stupid Bush is at it again!

    +0
  • bubbacrow November 21, 2006

    ahright people, i was raggin on kkk not long ago for being a fucktard racist but as soon as i did that i saw the cracker comeback. i then realized that both of ya’ll are dead wrong. i hate people that say the same thing post after post, however i am about to copy my core stance and post it time after time along side my personal attacks to try and rid this site of MOST of you douche bags. if ya want to say something that is funny, but follows racial lines, then great. if you are a hater then, open season on ya. go away, or grow a sense of humor and nice to know ya. peace.

    +0
  • youngblood48 November 21, 2006

    yea yea yea were done, kill all the cs people yea yea yea...sounds like it lefty...dont worry we got NASCAR TO LOOK FORWARD TOO...turn left bitch...hope all you non-believers get fucking dizzy....good cuzz im talking to your ole lady...heheheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

    +0
  • 4leftturnsx500 November 21, 2006

    ^^^^LMFAO! I can't wait! C'mon Daytona!

    +0
  • username2 November 21, 2006

    IMHO if you are the first at getting some ass from a hot 18yo+(female) it is something worth stating but just being the first to post is not worth the time wasted bringing it to our attention. If you don't have something to say that is worthwhile STFU which I will do now!

    +0
  • hatedogs November 21, 2006

    Totally gay. If only he'd smashed into a bus that carried an old bitch holding a gooey cocker spaniel with hydroceph in her lap and the bastard with the ski's would have skewered the fucking dog and blasted all the brain juice all over the other passengers! Look around at each other buttfuckers: aren't you the most disgusting anthology of little paity-waisters known to man or god. Crowing because you're first to post on this shitty site. Goodgod, none of you little flaming asswipes are worth the air you breathe.

    +0
  • jo5erock November 22, 2006

    NASCAR SUCKS!!!!!!!!!

    +0
  • diducthat November 22, 2006

    what a let down!

    +0
  • drone November 22, 2006

    To win a bet, composer Franz Liszt (1811-1886) died standing upright.

    +0
  • 4leftturnsx500 November 22, 2006

    jo5erock wrote:

    NASCAR SUCKS!!!!!!!!! Yeah, so do most of the women in the world but, YOU CAN'T LIVE WITHOUT THEM, CAN YOU? Or are you gay?

    +0
  • bubbacrow November 22, 2006

    sorry 4lt, nascar REALLY does suck. the only reason that you watch it and come here is for the gore. maybe you should check out the ufc! which is fine, but don't expect me to respect a pass that happens due soley to drafting over a straight. cart racing is SOOOO much more a race as well as all the classess that turn both ways. if you have to make 18 turns per lap that are left and right at different distances then ya got my attn.!!! but since we both know that ain't gonna happen then.........go dale! or jr! or who ever! awww shit, i miss 225mph!!!

    +0
  • 4leftturnsx500 November 23, 2006

    Hey Bubba...You're right...I too like cart...hell I like watching two kids on tricycles racing...If you ever drove a Nextel Cup car at a big track, you’d have a whole different respect for the sport! The turn 2 and 4 walls at 185mph is about as scary as being a puppy locked in a cell with hatedogs!

    +0
  • calibaldie November 23, 2006

    and the point of this vid is whaaaaaaaattt?????????????????????

    +0
  • jo5erock November 23, 2006

    This is what I love about this fucking place, we see a fucking pic or video and we end up talking whatever we want, it's like fucking burger king, we just have it our fucking way. And fuck yeah I can live without nascar I just wait for the news to show the cars burning, now women is a different story, I do understand lesbians man fucking pussy is good, you might not like the smell first but later you get used to it and even missed lol. and the point of the video is that nascar sucks and women rock hahahaha

    +0
  • cossielover November 23, 2006

    WHAT AN ASSHOLE

    +0
  • pootietang November 23, 2006

    lmfao....I like the way a certain insignfigant individual is getting ignored. He's trying his best to get some attention. POOR BABY!I guess loose lips sink ships

    +0
  • youngblood48 November 23, 2006

    and bubba nascar has road race courses.....good racing...and jo5erock, i bet ya got a racing game....all you gotta do is go to one race with somebody that can get you around and you may or may not like it but you will remember it for a long time....

    +0
  • bubbacrow November 24, 2006

    hhmmm blood, road courses? the setup would be completely different and i am talking major components. have to check that out. but you know they all wish they had FULL aerodynamics. swoooooooooosshhhhhhhhhhh!!!!!!!!

    +0
  • usaf11087 November 26, 2006

    FIRST!!!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register