Every One In The Chopper!!!

It's not everyday you see a chopper just run into a mountain. I'm not sure but I don't think that's the way things are supposed to go.

28 Comments
  • thegreatest December 18, 2006

    first again and the best part about it is SATANBURGER is getting his first period..........

    lol

    +0
  • big_daddy305 December 18, 2006

    I'm not sure how that happened.. but how do you not see a giant rock protruding from the Earth?

    +0
  • thegreatest December 18, 2006

    looks like a fun theme park ride

    +0
  • detroitleanin December 18, 2006

    The hindenburg was a lot more bang for your buck.

    +0
  • big_daddy305 December 18, 2006

    lmao.. Bet he'll never do that again.. lol.

    +0
  • getrealfast December 18, 2006

    With all white and so much sun, all depth perception is lost... air thrust changes based on what is below it (with helicopters at least)... his lift changed with the different ledges on the mountain. Damn, not funny.

    +0
  • thomas11 December 18, 2006

    its not so bad trust me.

    +0
  • cardel72 December 18, 2006

    "ZZZZZZZZzZZZZZZZZZZzzzzzzz snort- huh? oh arerunnnnnzzzzzzzzzzzzzzzzz-ZZZZZZZZZZZ-zzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ**** "

    +0
  • thegreatest December 18, 2006

    I SUCK DICK

    +0
  • nudrop December 18, 2006

    if you watch closely, you can see people being thrown out, than rolled over by the chopper. Thing is, they all surived. I guess something with deep snow helped them out. Saw this somewhere on tv, and they explained a lot more.

    +0
  • mfaymidas December 18, 2006

    Now you need a fucking explanation?

    +0
  • getrealfast December 18, 2006

    The greatest, nobody cares about you or what you do. Quit stating the obvious. No go drink that bleach and get it all over with. We're tired of your pathetic commentary and need for attention. Go away little boy.

    +0
  • big_daddy305 December 18, 2006

    LMAO@ "go drink bleach". lmao..

    +0
  • thegreatest December 18, 2006

    geovir78 was cleaning my trash up went to take a shit came back and he got knocked the fuck out for that shit than he says i am sorry i thought that was my membershit with his back eye

    +0
  • thegreatest December 18, 2006

    GETFUCKEDFAST is mad i won't let him suck my dick

    geofag78 your dead tomorrow u yellew belly bastard

    +0
  • sleeko December 18, 2006

    This is old video. Chopper was helping pluck some guys off Mt Hood, Or. after they fell in a cravasse.

    +0
  • digitalechoz December 18, 2006

    Anybody dumb enough to go hiking on a snowy mountain gets what they deserve, there are 3 well 2 lost again on Hood, one they found dead....fucking morons.

    +0
  • drone December 18, 2006

    n00b

    +0
  • imbetu December 18, 2006

    If your a plumber, KILL your room mate..NOW!!!!RIGHT NOW... I'm sure the house is full of beer bottles , crack one and stab the idiot ... aim for the temple

    +0
  • imbetu December 19, 2006

    Hopefully you didn't kill him.....Just fuck him tonight! And put sand up his ass ... your guna luvit...OH and tomorrow, go to fuckin work!...Quit trying to be first and dig a fuckin hole ...and haul ass you pieces of shit, your holdin me up...IM THE CONCRETE MAN

    +0
  • taskellusaf December 19, 2006

    dumbass news caster.."the tail hit the mountain" it was the fucking nose man!

    +0
  • getrealfast December 19, 2006

    Thegreatest... seriously, go drink some bleach... please make a video of it so we can watch what happens to you in your final moments. None of us find you interesting and your openly gay attitude is disturbing. Seriously, bleach is cheap, they sell it everywhere, guzzle it down and enjoy the last bit. No need for any more replies.

    +0
  • imbetu December 19, 2006

    nicely put^^(get your mouth off that thing bitch)

    +0
  • imbetu December 19, 2006

    don't even think about posting till after 3:30 ......IF YOU TWO IDIOTS ARE GOING TO MAKE IT PAST YOUR APARTMENT DOOR YOUR GOING TO HAVE TO WIPE THE CUM OFF YOUR FACE AND PICK UP A SHOVEL....70K...PFFFFFFFF......(your game is in the drain)

    +0
  • rookie December 19, 2006

    WOW that sucked......the reporter sounded so concerned....was almost like he was watching it thinking omg im so hungry i wonder what my whore wife is cooking....

    +0
  • commoneagle December 20, 2006

    homas11 wrote:

    its not so bad trust me. ...............................why should i trust you??? you know what they (whoever they are) say about trusting someone who says trust me.

    +0
  • commoneagle December 20, 2006

    ilhavanagee wrote:

    the faggot ass narrarator sounds like he wanted it to happen, and when it did he was glad. "IF ONLY THIS WAS A MOVIE"? what kinda shit is that ..........................................................it is the kind of statment that someone with 1/2 a brain can tell you it means bummer too bad it wasn't just a movie and not real...I won't say you are a dumass because i am trying to be less mean these days but i would have said you were a dumfuck last week... yuck yuck... what the fuck

    +0
  • fullbeard420 February 21, 2009

    yea, that's from St. Helen (washington). 3 hiker died and 2 pilot killed.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register