Them Pearly Whites

Jesse U.
4,696 Views 9 years ago

Teeth plus pavement equals a whole lot of pain and gums. I can't even emphasize how much it sucks to get your teeth knocked the fuck out.

22 Comments
  • firefighter76 February 25, 2007

    first bitches

    +0
  • evilgenius February 25, 2007

    Smile BIG for the camera!

    +0
  • gurtman23 February 25, 2007

    yep another retarded American, were would we be without retards, that was funny

    +0
  • bigg-boy February 25, 2007

    get him a napkin????? dumbass!!!!!smile now, cry later!!!!

    +0
  • theblob06 February 25, 2007

    gurt they were brits or are u hearing impared by your dadies fukn u in the ears

    +0
  • misslatin215 February 25, 2007

    he needs to put his teeth under the pillow, maybe he gets lucky and the toothfary will bring him some money....then he can guy some new teeth and do the whole shit again...

    +0
  • theblob06 February 25, 2007

    ha ha ha that sure was funny miss latin you sure are a very funny and witty girl, so how about that picnic?

    +0
  • racefan February 25, 2007

    Hahaha Blob!!

    +0
  • carnutts4sure February 25, 2007

    I put my tooth under my pillow one night and instead of giving me money the TOOTH FAIRY started sucking my dick . She had the roughest tongue and the tightest pussy I had ever had but then I woke up ! My sister's cat never slept with me again after that night ?

    +0
  • imbetu February 25, 2007

    Carnutts........way fuckin funny!!!!fuck, still laughin ...leave the cat alone...heheheh!!!

    +0
  • justsomegirl February 25, 2007

    i thought everybodies posts were more amusing then that toothless fag on the vid...lol

    +0
  • bladezzz February 25, 2007

    Was tha Cat pregnant Carnutts... u might have to pay child support

    +0
  • theblob06 February 25, 2007

    justsomegirl if latin turns me down will u go to the picnic with me? Its just that I meet her first as I would never use you as a back up date. your just too good for that.

    +0
  • theblob06 February 25, 2007

    but if we hook up and get married I have to warn you that your name will then be...MRS.JUSTSOME BLOB

    +0
  • imbetu February 26, 2007

    fuckin crackin up!!!!!!!!oh fuck that was funny!!!oh fu...the more I think about it the funnierier it is!!!!! mrs. blob!!!!!!!!!!!!!!!!!!sorry miss latin

    +0
  • justsomegirl February 26, 2007

    omg, TheBlob...Your crackin me up over here, hun!! LOL

    +0
  • big_daddy305 February 26, 2007

    Did you guys hear him start to cry at the end of the video? Almost like when I punish my daughter and she's about to cry... That shit was fucking GREAT!

    +0
  • welshlongman February 26, 2007

    ^^^^^YOU MEANY,my daughetr never misbehaves,dehydration and malnutrtion bring on this desired affect.

    +0
  • pablosdog February 27, 2007

    who's hearing impaired? they weren't Brits you deaf bastard.

    +0
  • thesku11s March 1, 2007

    Yeah you fucking moron blob,

    If all that 'holy shit holy shit' and 'yaoo!' wasnt a give away. You might notice that names like Kobe and words like cell phone belong to the 'new world'

    +0
  • deadwatcher March 7, 2007

    It's his fuckin' toooth duuuuude!!! LOL

    +0
  • eastbrownn December 21, 2009

    Brain dead fucker.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register