Tough Break

Jesse U.
3,084 Views 9 years ago

I love how this kid just mans up and takes the pain. He's no bitch ass. Good for him.

36 Comments
  • firefighter76 February 25, 2007

    first again

    +0
  • t_dog8 February 25, 2007

    Yeah we know dipshit!!!!

    +0
  • gurtman23 February 25, 2007

    skateboards are fucking gay, he should have cracked his skull open and his brains pour out all over the street fucking homo

    +0
  • skate420 February 25, 2007

    ya no shit..gurtman..ur a bitch..dont talk shit till u try it..

    and ya this guys just like..yup..i broke my arm..no big deal

    +0
  • theblob06 February 25, 2007

    call 911, this guy sound a bit fruity but he took it like a man. Hats off to him

    +0
  • poophole February 25, 2007

    peoplevshoople wrote:

    "OH AND BY THE WAY I HOPE YOU ARE DOING THIS BECAUSE YOU REALLY LIKE ME AND NOT TO AMUZE EVERY ONE ELSE BECAUSE I DONT THINK YOU GOT ONE COMMENT OR LAUGH" I DON'T KNOW WHO THIS FUCKING 'peoplevshoople' ASSHOLE WHO HAS TAKEN MY OLD NAME IS, BUT HE'D BETTER STOP!!! I AM THE MAGNIFICANT POOPHOLE AND IF I DON'T TALK ABOUT FUCKING MY MOM OR SISTER, YOU GUYS CAN BE SURE IT'S NOT ME. OK CAN SOMEBODY GET A NOTE TO DICK CHANEY AND LET HIM KNOW THAT I WANT TONGUE HIS ASS???

    +0
  • misslatin215 February 25, 2007

    ^^^ i agree

    +0
  • theblob06 February 25, 2007

    no one cares shit hole you a lame suminsbitch

    +0
  • misslatin215 February 25, 2007

    oh i agree with thebloob06

    +0
  • theblob06 February 25, 2007

    hi misslatin would you like to go to peeps next picnic with me? I promise to be a total gentleman and have you home by 11. We could become the first couple here on CS.

    +0
  • misslatin215 February 25, 2007

    lol home by 11, how old are u 15????

    +0
  • theblob06 February 25, 2007

    um no Im 2 years older than you

    +0
  • theblob06 February 25, 2007

    ok home by april

    +0
  • misslatin215 February 25, 2007

    how old u think i am

    +0
  • theblob06 February 25, 2007

    old enough

    +0
  • theblob06 February 25, 2007

    23 33 44 18 21 36 am I warm miss latin, cause you sure are hot

    +0
  • carnutts4sure February 25, 2007

    Although I kinda think this shit the kids are doing with skateboarding is just a fight to hold back thier homosexual tendencies , this one did suck up the pain and take it like to go little faggot he is ! At least he won't be a screamer when he's taking it up the ass later in life !

    +0
  • imbetu February 25, 2007

    Miss Latin, If you come to the picknicky, my wife says you better behave!(just hang on to the blob) she also said you can ride in the limo!

    +0
  • justsomegirl February 25, 2007

    OUCH!

    +0
  • jesus February 25, 2007

    Attention on deck, motherfuckers, Jesus has arrived. Jesus has no comment to offer on the lame-ass video with the kid breaking his arm. Jesus only has so many broken arms to hand out, and it does save time when skate board retards show up to volunteer for 'em, so it's essentially a good thing. Not much else this evening, other than to remind all of you that when your assaulting Poophole's butt with your pathetic little weenies, remember to put on a condom, if you can find one that small. If not, just cut the finger out of a latex glove. Let us pray: God, forgive all of our tresspassers and shit. In my Holy name we pray, a-fukkin' men.

    +0
  • jesus February 25, 2007

    Ooops, Jesus forgot to warn you ignorant little bastards that Latinas get seriously fat when they hit their 25th birthday, or when they manage to whelp their first kid. In their teens, they're seriously fine bitches, but mid twenties you get a corpuscle explosion that creates a huge Roman Catholic ass out of thin air. Nobody knows how or why. And always remember: who's ya buddy?? JESUS IS YA BUDDY!!!!

    +0
  • peoplevshoople February 25, 2007

    HEY POOPHOLE, THUNDERBUTT GAVE ME THAT NAME AND DONT YOU FORGET IT. I AM THE ONE AND ONLY POOPHOLE SO YOU BETTER BACK THE FUCK UP OR YOU WILL GET SMACKED THE FUCK UP !!!IF YOU WANNA SING IT,,,SING IT BUT I'M BRINGING DRAMA SO FUCK YOU AND YOUR MOTHER FUCKING MAMA

    +0
  • welshlongman February 25, 2007

    jsg,nonutts(dr phil).where have you been???

    +0
  • welshlongman February 25, 2007

    glad bout binky.

    +0
  • theblob06 February 25, 2007

    imbetu thanks man I'll tame her, last girlfriend road with the angles, after me she became a nun

    +0
  • justsomegirl February 26, 2007

    Welshy> i havnt been posting much lately, cause i have been too busy stalking You & all the other Hottie, CS Men! -wink- lol

    +0
  • welshlongman February 26, 2007

    ^^^^oooohhhhhh,i feel so violated,it's like you just want me for my body,you little minx..uuuummmmmmmmmmmmmmmm

    +0
  • theblob06 February 27, 2007

    now Im just jelous

    +0
  • theblob06 February 27, 2007

    And chesus I dont care if a girl add weight because they never lose the beauty inside that God gave them or the strength they have to put up with assholes like you. In the real world I would krack you in the yap for that.

    +0
  • misslatin215 February 27, 2007

    jesus what is the point???? who ask you about latinas beeeing fat after 25???? what's the point???

    +0
  • berry1973 March 2, 2007

    to fucking bad is wasn't your balls or head so pieces of shit this this queer don't breed.suck it up princess

    +0
  • crashtest69 March 3, 2007

    love is in the air.but so is shit if you throw it.and misslatin pay them no mind,i personally like the widescreen version

    +0
  • enigma March 5, 2007

    brutal!

    +0
  • deadwatcher March 7, 2007

    Fuckin' eh,that had to hurt "Dude,I broke my arm." LOL Fuckin noob

    +0
  • deadwatcher March 7, 2007

    Elbow pads!! nigga lol

    +0
  • eastbrownn December 21, 2009

    Fucking faggot.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register