Things that make you go BOOM!

Greg J. User Avatar
Greg J.
4,976 Views 9 years ago

Why is it whenever you see people blowing stuff up they always misjudge the amount of explosives they need to use. Next People try to blow stuff up I'm gonna make sure to back up a little further than they are.

18 Comments
  • berry1973 April 28, 2007

    first

    +0
  • nudrop April 28, 2007

    meh...

    +0
  • liltrap151 April 28, 2007

    i might never get first post, but i've got a bunch of thirds...and by the way how did every fucking body learn how to make bombs overnight

    +0
  • anoyherdayhear April 28, 2007

    KABOOM!!!...Keep 'em commin'C.S.{bigger}

    +0
  • crashtest69 April 28, 2007

    PALESTINIAN INSURGEANTS BLOWING UP A SCHOOL HOUSE?????????????????????????????????????? FUCKTARD BENTERNIGLY

    +0
  • white666wolf66 April 28, 2007

    KABOOM!!!...Keep ’emcommin’C.S.{bigger} i agree and show some bad terroist in the middle, arms flying off. that would be sweet

    +0
  • sleeko April 28, 2007

    More boom is always better.

    +0
  • white666wolf66 April 28, 2007

    the terrorist die-ing that is.

    +0
  • entertainingly April 28, 2007

    not Palestinians!!! the JEWS did this the fucking JEWS!!!

    +0
  • entertainingly April 28, 2007

    wow I bet they're drinkin beers and shit and eating hot dogs blowing our tax money yeah fuck em right crash? lets blow up them fuckers right?? u know it

    +0
  • crashtest69 April 28, 2007

    ^^^^^NOW YOUR GETTIN THE IDEA...YOULL MAKE ME PROUD ONE DAY...NOW GET BACK UNDER MY DESK AND SUCK MY COCK!!!! AND MAKE SURE YOU BRING SOME REFER WITH MY BREAKFAST

    +0
  • crashtest69 April 28, 2007

    ENTERNIGLY I JUST READ YOUR OTHER POST((I SELDOM DO)) MAN YOUR JUST STARTING TO SOUND LIKE A LITTLE HITLER ARENT YOU..YOU KNOW ENTERNIGLY I WOULD NEVER GIVE YOU A JOB...YOUR A LIAR! YOUR A BIGOT! AND YOU BLAME EVERYBODY ELSE FOR ANYTHING!!!! I THINK YOU NEED TO REALISE THAT YOUR THE PROBLEM!!!

    +0
  • crashtest69 April 28, 2007

    AND YOUR PROBLEM ENTERNIGLYIS 8 YEAR OLD BOYS...YOU JUST CANT GET ENOUGH OF THEM

    +0
  • anoyherdayhear April 28, 2007

    ^^^Go buddy Go!^^^^

    +0
  • skoal36 April 28, 2007

    lol the jews are finally getting shit slung at em, bout time. fuck you monkey the south will rise again, texas rules

    +0
  • theblob06 April 29, 2007

    buddy of mine, everythings fine. need a naked lady too drink some wine. She gotta have tits and a pear shaped ass, and as long as she fucks I don't care about class.

    +0
  • crashtest69 April 29, 2007

    ^^^^that complimented my coffee just fine,nice to see your back

    +0
  • theblob06 April 29, 2007

    ^^^just had he pleasure of posting under the dunedain. tonight we shall attack then drink wine with fire in our souls at the feet of our dead

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register