Hilarious Dead Bird in Cereal Box Prank

Remember when you were in school and put dead birds in your roommate's cereal? Me either. This guy certainly gets a reaction out of his roommate that makes being killed in your sleep seem like a small price to pay.

32 Comments
  • iieternityii July 7, 2007

    first

    +0
  • spearchucker July 7, 2007

    2nd

    +0
  • playwithit July 7, 2007

    3rd.

    the fuck is that!

    +0
  • lickadslit July 7, 2007

    Fucker had a hell of a reverse gear.Bet he has ate worse and didn't know it

    +0
  • twistatoe July 7, 2007

    "what the fuck is that?!?!" It's dead, and in your cereal...what more do you really wanna know?!?!?!

    +0
  • brainchowder July 7, 2007

    i put dead animals in my cereal all the time. is that bad?

    +0
  • t_dog8 July 7, 2007

    Hmmm, Wonder how the bird died ???????

    +0
  • gurtman23 July 7, 2007

    i put cereal inside dead animals

    +0
  • joecommonsense July 7, 2007

    i would've let that get to the national news before i let him know. Hell, people do it all the time...finger.

    +0
  • carnutts4sure July 7, 2007

    FAKE BULLSHIT PEOPLE ! These are the same dudes doing the fake lame ass butter on the floor crap that you guys are buying into as well !

    +0
  • dingleberry July 7, 2007

    That butter on the floor prank was hilarious

    +0
  • granburytx July 7, 2007

    Yeah FAKE who would turn a cereal box that far upside down he would have mad a mess anyway

    +0
  • skinafuckerrus July 7, 2007

    fuck the bullshit,i like my bird fried.

    +0
  • carnutts4sure July 7, 2007

    granburytx ???? A fellow Texan here maybe ? Been through Granbury quite a few times . Yep at first he sees if the bowl is clean , then checks the milk , then the box all the way upside down as you stated . Too much put into it to make it believable . And how many dumbasses would fall for that butter shit that many times ?

    +0
  • joecommonsense July 7, 2007

    i don't think it was fake, i always check my milk before i pour it in the cereal and i never check my cereal. Fuck you texans you can't even run a nation and your football team ain't even on the map anymore. fuc texas.

    +0
  • tribalattack July 7, 2007

    nocommonsensedude.....^^^^ a daaa.

    +0
  • gilmertx July 8, 2007

    texas rules plus thats where all the good meths at u fucking cock sucking bitch joecommonsense ur just like hatedogs mom a born and raised cock sucker

    +0
  • joecommonsense July 8, 2007

    texas rules hahahahahahahaha, draging people by chain from a truck is a sport over there huh?, texas rules hahahahahaha.

    +0
  • joecommonsense July 8, 2007

    Anyway, there's always bugs in cereal, they're to small for you to see them. You like your fast food burger with shit or piss? I predict an earthquake one day will level tejas.

    +0
  • joecommonsense July 8, 2007

    Oh, an tejas, racist capitol of the world...stay away from tejans....their like buffalo's going off a cliff.

    +0
  • joecommonsense July 8, 2007

    i'm gonna leave you all alone for a while, i understand some of you are too sensitive for reality, hopefully it won't smack you in the face one day. Hopefully it wasn't terrorist who cause the worst forth of July showings in the history of the US, but, my hands back, your all a bunch of sleeping pussies who will only be woken up by the knock on the door of your neighboor telling you to gather your weapons to defend what's left of your beheaded country. But as a show of good faith, i'm going to rock texas with an earthquake just to let you know i'm no idiot. i'm more common than you think. Watch the news for the earthquake in texas and you will see.

    +0
  • rodgtard July 8, 2007

    looks like hes a big fuckin pussy if you ask me.

    +0
  • bigdan0312 July 8, 2007

    After watching all the clips off of Crazy Shit over the years. This kinda shit wouldnt even phase me. My mellon rind is too thick baby!!! Bring it on. I'll eat that fuckin crow on a piZZA Beeeoootch....

    +0
  • carnutts4sure July 8, 2007

    Aaaaw , sounds like joecuminsidehismouth got fucked in the ass by some big Texan while watching his momma get raped by a NIGGER !Oh wait ...... you can't call it rape when she got paid afterwards ! My bad !

    +0
  • joecommonsense July 8, 2007

    nope just takin a break, goin somewhere for vacation so i can say been there done that again. See you in 2008.

    +0
  • carnutts4sure July 9, 2007

    oh okay joe , have a nice vacation DICKHEAD !

    +0
  • sleeko July 9, 2007

    Practical jokes are like Iraq. You just can't bring them to an end.....I liked the video, anyway.

    +0
  • crusaderrabbit July 9, 2007

    I don't live in the Woodlands, I live in Clear Lake City. And this was definitely not fake.

    +0
  • clownpen15 July 10, 2007

    Holy Fuck,..Can't believe he was right about the fuckin earthquake.

    +0
  • kipplovee92 August 11, 2007

    awwwwwww

    poor birdie

    +0
  • robostein October 14, 2007

    what kind of man eats special k anyway?

    +0
  • thoward July 27, 2008

    damn i love this place

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register