A trunk full of ass whoopin

Greg J. User Avatar
Greg J.
4,677 Views 9 years ago

I never even realized that the SUV's in the presidential motorcade had enough firepower to take down an assault helicopter. I'm sure guys throwing rocks think twice before going after a dude with a gatling gun.

36 Comments
  • skoal36 August 16, 2007

    sort of take the fun out of sitting on the hood of the truck and hunt rabbits

    +0
  • 2indastink August 16, 2007

    wow the A-team van.

    +0
  • pellit August 16, 2007

    14yr olds have them in manchester but the gun is on there bmx

    +0
  • rc2james August 16, 2007

    Now that is fuckng cool!

    +0
  • lickadslit August 16, 2007

    I need one of them ,It would cut my deer hunting time in half and probably the deer also

    +0
  • cockyass August 16, 2007

    bad fuckin ass

    +0
  • jimintn August 16, 2007

    FUCK HELL YEAH

    +0
  • nutty August 16, 2007

    I bet they've got small cocks!!!!

    +0
  • skinafuckerrus August 16, 2007

    '-'ok sleeko i have done as you asked.wiggled my ass like bait in the face of fun.now when toxicshit comes forwards today hee hee hee.im have a roasted ass dnner.after a tenderizing of biblical proportion.

    +0
  • mr_ant August 16, 2007

    lol @ lickadslit. :-D

    +0
  • sleeko August 16, 2007

    nutty, You should go tell them, that , to their face.

    +0
  • twistatoe August 16, 2007

    lol!! I wanna see that shit in ACTION!!!!

    +0
  • tookalook August 16, 2007

    The president will really be needing to put that shit to use if he countinues on the way he is!

    +0
  • skinafuckerrus August 16, 2007

    there are a few fuckers on this site i would love to make dance with that fucker

    +0
  • sleeko August 16, 2007

    tookalook ...You should check yourself. The internet has eyes.

    +0
  • darthmauled August 16, 2007

    looks fun but what a waist of bullets

    +0
  • juggalo_4lyf August 16, 2007

    FUCCEN INSANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    +0
  • crusaderrabbit August 16, 2007

    That is an eye opener.

    +0
  • crusaderrabbit August 16, 2007

    skinafuckerrus wrote:

    "there are a few fuckers on this site i would love to make dance with that fucker"

    You should take up yoga or basketweaving or something, you have way too much hostility.

    +0
  • rodgtard August 17, 2007

    how come are boys aint cutting sand spooks into with these?

    +0
  • blaed August 17, 2007

    how many rounds a minute is that thing firing?

    +0
  • northernblue August 17, 2007

    I need to apply for that job where Mr. Cool pops up with the gun.... Anyone got the phone number or contact details please...?

    +0
  • skinafuckerrus August 17, 2007

    hi crusadingroachbait hostility is not one of my problems.make dance,as in tequil,not actually hittng feet.but as for you my furry bunny,soon to be stew.i'm hunting wabbit,he he he he he.

    +0
  • dragonpyre August 17, 2007

    who new that the prez's motorcage had them shit's in them.

    +0
  • dragonpyre August 17, 2007

    tookalook,dude you better watch what you say pal.shit like that could mean a knock on your door by some men in suits and sunglasses and maybe even one of these guns in this truck pointed at YOUR head.just looking out for you man,because what you said is grounds for big brother to look a little closer at you.the government might live up to your name ,they just might say we gotta takealook at tookalook.

    +0
  • snapshot August 17, 2007

    shit my grandmamma has that same truck dude!!! With a granade launcher

    +0
  • objec August 17, 2007

    chuck noris should sponser this

    +0
  • leopard August 18, 2007

    Don't mess with the 'Rooster' fuckers!

    +0
  • nutty August 18, 2007

    Fuck that sleeko!!!!

    Im too scared...LooooL

    +0
  • rodgtard August 18, 2007

    dragonprye, george dubbya can suck my nut sack! i dont feel like im being watched?wait,hold on.i can feel eyes on me.looking left,right,whats that! ohh its my dog.

    +0
  • dragonpyre August 18, 2007

    ^^^^^^^^^lol

    +0
  • joecommonsense August 18, 2007

    so that's why there's a bunch of vehicles for one guy. there's a hidden flank suppresion team there. cool.

    +0
  • commoneagle August 19, 2007

    whoo lots of comments on this one... people sure like stuff that has violent earmarkings.... yep too bad humans can't put the money and effort into doing good that the put into the capacity to do harm.... fuckinashit.

    +0
  • joecommonsense August 20, 2007

    hi commoneagle. were you've been?

    +0
  • skinafuckerrus August 23, 2007

    c'eagle i agree.for instance the negative that we engage in on this site daily.if we all agree to disagree and exchange our bad experiences(and good for that matter)and throw in a few humorous low blows to keep us laughing.we crazyshitters will become a group known for excellence and laughter.a site where you can learn or get BURNED!!and if we put our shit talking skills together we can challenge other sites and start a shittalking league.

    +0
  • cellule August 26, 2007

    shitttalking league would be cool and socialy worthy.. gettin a couple of geeks's head via internet would lead us to see fat-asses kids with thick glasses tryin' play hockey on the streets..

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register