Tremors part 8

Greg J. User Avatar
Greg J.
12,559 Views 9 years ago

This sequel to all the other made for TV Tremors movies is a lot shorter than the others but way scarier. It starts off with a huge shake that continues till the video ends. Careful watching it till the end as it may shake your computer to pieces.

42 Comments
  • lickadslit December 10, 2007

    Damn she makes the same slapping sound jumping as I am making watching her

    +0
  • jomomma December 10, 2007

    1st - to say eeeeeeeeeeeeeeeeew

    +0
  • gunsrgood December 10, 2007

    If she excercised more, she's get offers for things other than jumping jacks!!

    +0
  • lickadslit December 10, 2007

    Dancing frog ya can't beat that

    +0
  • lickadslit December 10, 2007

    shit Ive watched this 9 times now ....Is that wrong?

    +0
  • knucklefux December 10, 2007

    dude. requests? people LIKE to watch disgusting shit like that? my regard for humanity just took another hit. fail.

    +0
  • nogamespapi December 10, 2007

    I'D TAKE ONE FOR THE TEAM LOL

    +0
  • pellit December 10, 2007

    jesus 2nite thats some scary fat bitch 20 pints id do it then do it again then try 2 find my way out

    +0
  • gunsrgood December 10, 2007

    If she's trying to catch up to Pedro in "pictures" she better stop excercising!!!

    +0
  • magnumjack December 10, 2007

    this is fucking sexy

    +0
  • austintatious December 10, 2007

    KNow what I love about fat women ? Pussies EVERYWHERE!

    +0
  • sleeko December 10, 2007

    And the black guys are say'n .."WTF? I don't get it."

    +0
  • hatedogs December 10, 2007

    A thong almost always makes a woman's ass look bigger. Not a lot bigger, of course, but bigger.

    +0
  • hatedogs December 10, 2007

    The music is nice too. Isn't that the purring noise the Creature from the Dark Lagoon makes when he's spanking his monkey?

    +0
  • judasz December 10, 2007

    People REQUESTED this SHIT!!!!!!!!????????

    +0
  • 2indastink December 10, 2007

    rape it with a red wood stump.

    +0
  • burndog65ca December 10, 2007

    Jay's porn is nasty!

    +0
  • suntour December 10, 2007

    Did she say she was doing it for you guys???

    Ummm,I would appreciate it if YOU guys would quit requsting her video...

    Cuz I personnaly could go with out it...

    Thanx for your cooperation...

    +0
  • suntour December 10, 2007

    Fuckin pervs...

    +0
  • madbasturd December 10, 2007

    AAARRGGHHHHH MY EYES MY EYES,, just dont ok please im begging you DONT

    +0
  • 4kinghell December 10, 2007

    Fat slag

    +0
  • boneyak December 10, 2007

    About 10,000 more and she would be a babe. In the meantime, I'd hit it

    +0
  • ikill December 10, 2007

    you know youre a fat redneck when you get turned on by some fat bitch doing jumping jacks.. ohhh look jimbo she did 10!

    +0
  • imstupid December 10, 2007

    photoshop !!!

    +0
  • peoplevshoople December 10, 2007

    Hey peep whats up where ya been?

    +0
  • seanyboy December 10, 2007

    Hey Hey Hey.... Yo ay lived till yove ad a fat!

    +0
  • fatpizzaguy December 10, 2007

    hey she aint so bad from the hair line up

    +0
  • nudrop December 10, 2007

    The only reason guys requested her to do jumping jacks, was to get her to fuckin slim down. Next week is push ups and sit ups. Can't wait!!

    +0
  • youngblood48 December 10, 2007

    lmao at people....

    +0
  • gophkyrslf December 10, 2007

    saw it already

    +0
  • rush December 10, 2007

    ...there were two people in that video..right!

    +0
  • taylorjaytammy December 10, 2007

    Yeah right Fatpizzaguy, you know you were spanking it to her jumping around!

    +0
  • tupapichulo December 11, 2007

    BRITNEY? lmap!!!! oh no here come chris croker.. "leave britney alone!!!"

    +0
  • skinafuckerrus December 11, 2007

    Ashley,those were more like jumping flaps.

    +0
  • theblackspots December 11, 2007

    Everyone loves a big ol' ass.

    +0
  • jtbrndead December 11, 2007

    she missed her calling, she could be smuggling mexicans across the border under her gunt.

    +0
  • tom the ace December 11, 2007

    AWWW HELL NO THATS NOT RIGHT

    +0
  • dontgivafuc December 13, 2007

    fucking dumbass crackers!!! only you!!!!!!

    +0
  • slim2287 December 16, 2007

    fuckin fat bitch

    +0
  • d90girl December 17, 2007

    so classy......

    +0
  • kristal420 December 27, 2007

    good job now only 10000000000000000000000 more to go till ur presentable to the public

    +0
  • cheesynuts January 25, 2008

    got any ore of her? gotta say it m8, she's well funny!!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register