It's time to talk

Greg J. User Avatar
Greg J.
11,396 Views 8 years ago

With all the federally funded abstinence education out there that is proven not to be effective and sometimes even has the opposite effect of what it's supposed to teach. That's why you should talk your kids about sex and for Christ's sakes get that potential breeder of a daughter you got there some birth control unless you really wanna become a Grandparent.

38 Comments
  • first1shit January 10, 2008

    one

    +0
  • ramafistfadge January 10, 2008

    1st

    +0
  • snaggletooth January 10, 2008

    last

    +0
  • first1shit January 10, 2008

    sorry^^

    +0
  • ramafistfadge January 10, 2008

    ah bolx..!

    +0
  • sleeko January 10, 2008

    did she say Cleveland Steamer? What the fuck is that? Sounds Asian..

    +0
  • first1shit January 10, 2008

    just give your kids a porn vid and tell'em to watch and learn

    +0
  • ramafistfadge January 10, 2008

    mom what shall i do if my girlfriend wont let me throat fuck her? :)

    +0
  • 2indastink January 10, 2008

    yeah i think kids need to know more about sex......the kids i've fucked have been useless....

    +0
  • ramafistfadge January 10, 2008

    ^^^^^^haha^^^^

    +0
  • ramafistfadge January 10, 2008

    mom my girlfriend wont suck my shit through a sock what shall i do?

    +0
  • havanutha January 10, 2008

    She's holding a baby? Are they trying to say that the chick got pregnant from a cleveland steamer? I find that hard to believe. Maybe I'm missing the message.

    +0
  • boneyak January 10, 2008

    All the talk in the world won't help. My kids didn't listen and neither will yours

    +0
  • seanyboy January 10, 2008

    Yep! Just give them some porn and a few hits on the meths and they should be right upto scratch! Whats a baby or two anyway..... just means more welfare to spend on beer!

    +0
  • buttplugg January 10, 2008

    What is SEX ?

    +0
  • crocfuckmee January 10, 2008

    Is it just me, or is there something just wrong about a 14yo talking about butt fucking?

    +0
  • 4kinghell January 10, 2008

    Thats like a joke I heard a while back: What's hard about fucking twenty seven year olds??

    There's twenty of them

    +0
  • stevester January 10, 2008

    RAMAFISTFADGE THATS JUST WEIRD SURPRISED U AVE A WOMAN suck my shit threw a sock ????????

    +0
  • insignificunt January 10, 2008

    that shit cracked me up!!!

    what exactly is a cleveland steamer anyway? Educate me!

    +0
  • madbasturd January 10, 2008

    Oh fucking great,, and advert promoting incest!

    +0
  • skinafuckerrus January 10, 2008

    if you parents would explain things to your kids while you fuck em' they would understand more.

    +0
  • ramafistfadge January 10, 2008

    course i have a woman....most of her is upstairs!!!!and the rest is in the fidge out back!!! :P

    +0
  • titfuck January 10, 2008

    LOLz!!1!!!1!!11!!

    +0
  • gophkyrslf January 10, 2008

    i heard a c. steamer is when someone shits on your fucking chest. sick fucks. hilarious vid, though!

    +0
  • azzhole69 January 10, 2008

    Cum over to my house!! I will teach all you little brats about sex!!!! :)

    One lesson at a time!!!! :)

    +0
  • d90girl January 10, 2008

    OK !!!!!!??????

    I hate teenagers........useless !!!!!!!

    +0
  • skinafuckerrus January 10, 2008

    every time i try to teach a kid about sex they squirm and cry.then the ungrateful bastards calls the cops.

    +0
  • ouch January 10, 2008

    imagine the asian version of this add...

    Mum what does shit taste like?..... Reply. Ask your Sister. Grandmother or brother..IM busy fixing my poo poo dinner:)

    +0
  • ninja60 January 10, 2008

    Best way to learn is from experience--i'd tell my kids to get the fuck off the TV and get some pussy... mmm.

    +0
  • big_daddy305 January 11, 2008

    I can see it now. 5-6 years from now, atleast ONE of these little hoes is gonna end up talking to Atom. Maybe one of the boys too.

    +0
  • godless1 January 11, 2008

    sleeko wrote: did she say Cleveland Steamer? What the fuck is that? Sounds Asian..///////I believe it involves the chick shitting on your chest, so yeah it feels Asian too.

    +0
  • dickmcshit January 11, 2008

    fucking eh! its so funny. I mean when i was a kid it was like the more i would of known about sex, the better i would have been at it so like yeah.

    +0
  • snagqletooth January 11, 2008

    Its not all bad being a slut......hell I would be bored if I wasn't one..LOL

    +0
  • buttplugg January 11, 2008

    Cleveland steamer

    From Wikipedia, the free encyclopedia

    Jump to: navigation, search

    The Cleveland steamer is a form of coprophilia, where a man or a woman defecates on a partner's chest. [1] There is also an alternative method where a man or a woman defecates on a partner's chest then spreads the feces around with his or her buttocks in a sexual nature

    +0
  • rush January 11, 2008

    Mommy, Daddy is doing that Cleveland thing with Auntie Dora again!

    +0
  • deadfred January 11, 2008

    Yeah kid stick that dick in a different hole not the pussy!!!

    +0
  • lickadslit January 11, 2008

    And when I walked past the door I saw little Johny fucking grandma, I yelled little Johny what the hell are you doing ,Johny replies..It ain't so damned funny when its your mom is it.

    +0
  • pimpstatus6918 January 11, 2008

    lmfao that shits the bug, yall are funny as hell... yea now that cleaveland steamer is some nasty shit, if a bitch tried to shit on me id beat her ass,lol

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register