Time for some exercise

Greg J. User Avatar
Greg J.
97,395 Views 8 years ago

If all exercise was like this then I would probably work out a whole lot more. It's just hard to believe you can lose any weight by sitting there watching someones ass shake on your monitor. Maybe you need to stare for a really long time.

37 Comments
  • tech-n9ne June 6, 2008

    enough said !

    +0
  • wickedwithin June 6, 2008

    C

    O

    C

    K

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!

    +0
  • tech-n9ne June 6, 2008

    u think she'd get mad if i motorboated her ass?

    +0
  • monoxide June 6, 2008

    Bounce on me ball girl ☺

    +0
  • commoneagle June 6, 2008

    jigga booty. Or gigga budie or jig-in butt ball flappin what's happenin up that butt there girl... ... just gettin jiggie or giggley or wtf...is that noise in the background.... oh well at least that body ain't bad looking for what it is. However THAT RAP CRAP is jigga monotonus crapy shit. “Oh our god” have you who like that shit not had enough harping talk shoved in your face by authority figures already???...you gota listen to rapcrap barking shit in your ear with endless repaticioius rhythm of dull samemess over and over and over and over and over and over and over again... geeezzz i hate rap..

    +0
  • busanut199 June 6, 2008

    What you on about, or on? ^

    Its a nice ass enough said.

    +0
  • elzombino June 6, 2008

    i think there's a dick on that ball...

    +0
  • hatedogs June 6, 2008

    No fantastic explosion? C'mon -- put the fucking dog and skateboard trick back on.

    +0
  • big_daddy305 June 6, 2008

    It's............. hyp...... no....... tic.......

    +0
  • havanutha June 6, 2008

    Broads are a dime a dozen. And that ghetto music can stay in the ghetto.

    +0
  • fuckedinfresno June 6, 2008

    Yeah I could lose weight like this, but then my forearms would look like Popeye the fucking Sailor Man from stroking off to that ass in my face.

    +0
  • bucknuts June 6, 2008

    it took a long time fer my head ta stop going up-n-down!

    +0
  • judasz June 6, 2008

    Time for a way better camera, or learn to focus.

    +0
  • monoxide June 6, 2008

    FM..wb common

    +0
  • shimmery315 June 6, 2008

    i'm not gettin jiggy wit it.

    +0
  • kingjeffishere June 6, 2008

    Are you kidding, I just lost 2 pounds of liquid protein!

    +0
  • twirler June 6, 2008

    SHE DOESN'T NEED THAT BALL TO BOUNCE !!

    +0
  • joecommonsense June 6, 2008

    i take the red subway to jamaica at the 47th and 3rd, but i can get on any subway she wants.

    +0
  • assholistic June 6, 2008

    Just a few more tries.. You will work it in there yet if you just stay with it and practice.

    +0
  • gon_o_rea_drip June 6, 2008

    nice ass for ass blasting...but c'mon that fucking down south commercial rap that has no tallent like most garbage you hear on the radio....I'll pass she fucks nigs.

    +0
  • joecommonsense June 6, 2008

    why do people think that hydrogen fuel will be the answer to gasoline? don't people realize it will eventually be more expensive if it becomes the commone feul? how and why? first of all, gasoline is hydrogen, yup, its hydrogen attached to carbon, like hydrogen attached to oxygen. so what do they have to do to get that hydrogen? break it from the carbon, hmmmm, whereas gasoline is separated from crude oil, they have to take it a step further and crack it from the carbon bond. we all know that more steps equals higher costs. second, where does 80% of the worlds hydrogen come from? water? no, it comes from ???? you guessed it, oil! Third, regular gas has a octane of 87, higher octane for higher performance cars has an octane of what 93 94 and costs higher than 87 regular gas at the pumps. Well, guess what octane hydrogen is? what? hydrogen has an octane? yeah, its 135! no shit! hmm that's cheaper, no duh ass backwards thats higher than octane 98. in fact, remember way back when when i said that gasoline is hydrogen attached to carbon? well, hydrogen is straight hydrogen and its the highest octane of all the octanes, hmmmm, imagine that. Fourth, since hydrogen has a high octane and will reeally be lit off by a cell phone this time, gasoline stations will have to UPgrade their pumps and your cars. so when the hydrogen cars catch on, i figure $10 a kilo. all you have to do is read a few pages about on an internet search engine, but no one does it these days we just let them stick their thumb up yours and not mine asses. do a search on the US post office conversion to corn fuel. They spent millions on new ehtonal vehicles, as it turned out, they eneded up spending millions more on ethonal gas than on regular gas due to less gas mileage and weak horse power. i even took it a step further, i know how to make oil, that's right, oil is reproduced like rain water, like fruits and vegetables, and i, only i know how to make it. but thats my secret that will make me the next bill gates, and i will have about 100 of them bouncing bitches having a salary bouncing on my face. and i approve of this blog.

    +0
  • smokeyman81 June 6, 2008

    That. Was. Awesome.

    +0
  • monoxide June 6, 2008

    Fucking hell joecommonsense, take it easy!!

    Looking back I would just like to say that if this bitch said "dont come in me" I would have fired my fat in her at that point!

    +0
  • iamdrunk June 6, 2008

    NICE ASS!!!

    +0
  • ouch June 6, 2008

    Yes

    +0
  • chokenpuke June 6, 2008

    Ok i got the shake but where the fuck is my fries!

    +0
  • 4getut2lame June 7, 2008

    She needs some butter on those biscuits!!!

    +0
  • pissonyourface June 7, 2008

    I'd fucker her up the ass and then shoot the cum on gon_o_rea_drip's fucking face... and then... I'd piss on his racist face. Fucker!

    +0
  • mouser June 7, 2008

    well my dick is warmed up let get her to my bed

    +0
  • godless1 June 7, 2008

    That is an ass you can sink your teeth into.

    +0
  • rodeye2 June 7, 2008

    She kicked my balls so hard you can't even see my dick.

    +0
  • lonleyguy23 June 8, 2008

    very very very yummy

    +0
  • sic-kkk-unt June 8, 2008

    id fuck it

    +0
  • infectedpenis June 9, 2008

    how do you think that ball feels. Fat bitch needs to get up and get me some Vodka

    +0
  • jsnmoney June 16, 2008

    i want 2 be ball

    +0
  • deadly_virus August 13, 2008

    girl ill make u bounce better then that ball u go there

    +0
  • island_mon April 17, 2009

    W.T.F? joecommonsense. I can't beleive I actually read all that shit you wrote.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register