Dude burns his hair for no apparent reason

Greg J. User Avatar
Greg J.
17,407 Views 8 years ago

In a world full of stupid shit lighting your hair on fire has got to be pretty high on the asshole scale. Hopefully next time something in the house catches on fire and relieves us of any more of his stupidity.

41 Comments
  • straticus August 3, 2008

    With the cost of haircuts these days, can you blame him?

    +0
  • thoward August 3, 2008

    I'm stone what can I do thats realy stupid I know I'll catch myself on fire

    +0
  • rc2james August 3, 2008

    Well, I guess the fart smell is gone.

    +0
  • gon_o_rea_drip August 3, 2008

    nickolas cage did it better.

    +0
  • jo53rock August 3, 2008

    Uncle Sam do you want me?

    +0
  • jo53rock August 3, 2008

    Oh well what can I say? looks like the basement of his parents, and that bitch looks like her sister do I need to say anything else?

    +0
  • chloe6 August 3, 2008

    Oh, come on...it's a wig or that kind of cold fire that magicians usually use.

    +0
  • sikamikanico August 3, 2008

    what a way to make yourself look like a flamer.

    +0
  • darkman78852 August 3, 2008

    fucking hothead.

    +0
  • darkman78852 August 3, 2008

    It must smell like roasted moran in that room.

    +0
  • 2indastink August 3, 2008

    if i was there i'd of put him out by throwing more fire on him.

    +0
  • commoneagle August 3, 2008

    hey pot head you were first... see what pot does to your brain... may as well set fire to it... hehe haha naw i used to smoke it I think... humm can remember... any way.... this vid shows anything goes these days of trying to get attention. yep the age of adolescence or actually child hood has gotten older and older and for some folks they never grow up... oh well i guess that is ok too just like if you want to believe pot does no harm it is your brain... I guarantee it does harm no ifs ands or butts about it... I kind of wish i had not smoked so much pot in high school and not just fucking joined the navy because i had no life plan... now that damed nam and all playing kill your countries enemies has taken it's toll and i would not hesitate to kill anyone who disses me now... fukin took the fear of death away.. shit not a good thing really... diss a vet and chances are pretty good if he is a case hardened murder for his country he will kill you with no qualms... that is if i know i won't get caught

    +0
  • commoneagle August 3, 2008

    oh and the they were so kind as to teach us how to not get caught too...

    +0
  • commoneagle August 3, 2008

    oh one more... "the they" is a way to say the man or the establishment....

    +0
  • commoneagle August 3, 2008

    opps there now that is what all the pot i burned my brain with did to me.... forgot to expemplify this fact... the they teaches a choosn few... which to them is in the hundreds of thousands... to be very discreet in many things including talking about the they... or the mob type bosses called generals admirals and such higher ups.... but some are tired of the shit and that is why it yap on crazy shit... now one listens here any way and i get it out of my system... or do you read my banter... it is long draged out an somewhat boring on purpose... yep thanks for not taking me serilulsy crazy ones... even thouight i am not kidding on much of this... some of it is rabling shit tha is in a movie script i am trying to think i can write.... I am already a successfull play wright bleve in or snot... snot = gooberiy crap tha comes out of your nose... and if you read all this dribble you are a fast reader and patient person congradulationis......

    +0
  • osterius August 3, 2008

    ^^Do people have to help you wipe your ass?

    +0
  • mouser August 3, 2008

    in a few years he will wonder why he went bald

    +0
  • dykeslayer August 3, 2008

    the only way youre gonna look kool in ur life

    +0
  • davey_diablo August 3, 2008

    Is he a half-assed Muslim extremist?

    +0
  • madbasturd August 3, 2008

    get ya free 3rd degree burns here

    +0
  • itsus2 August 3, 2008

    if we were all just half as cool as this guy

    +0
  • deluxone1 August 3, 2008

    quick guys! take the pic so i can look soooo cool on MYSPACE!

    +0
  • lonecapone August 3, 2008

    Hows the movie script comin common?That shit is not easy!A good buddy of mine turned into a huuuuge alcoholic/cokehead due to writers block.Luckily his family had $$$ so he was able to get some help.Good luck wit it......oh and by the way Id rather shave my nuts with a spork than light what hair I have left on fire!

    +0
  • kasyr August 3, 2008

    dudes a fuck hot head

    +0
  • jo53rock August 3, 2008

    DAMNNNNNNN I thought I was nuts, but there are some crazy people out here, I'm glad everyone is free to express what the think otherwise we would be fucked for real.

    +0
  • jo53rock August 3, 2008

    Oh and by the way I do believe what you said is real.

    +0
  • fetuswithaids August 3, 2008

    You need to get out more,buddy!

    +0
  • ouch August 3, 2008

    This is your brain on DRUGS kids....Just say NO!

    +0
  • spinal-tap August 3, 2008

    cool wig

    +0
  • venomx August 3, 2008

    imagine if it were his pubes.. FLAME ON

    +0
  • shimmery315 August 3, 2008

    douche the douche.

    +0
  • ouch August 4, 2008

    Can we get Scott to do this? Then he can be a Flaming Homo.

    +0
  • xxxismael August 4, 2008

    extremely gay

    +0
  • stoner6 August 4, 2008

    anything for attention

    +0
  • rhino1xl August 4, 2008

    SCOTT......... you gotta do this !!!!

    +0
  • rodeye2 August 4, 2008

    He should run down the street next time.

    +0
  • sleeko August 4, 2008

    Fuck'n hot head.

    +0
  • jim-brownski August 4, 2008

    is that the same dude that lit his pubes?

    +0
  • midnightraver August 4, 2008

    jackass

    +0
  • jgimages August 4, 2008

    i told you......you guys are a bunch idiots..

    +0
  • wwetna124 August 6, 2008

    I need to get a hair cut by that guy. fuck supercuts and great clips

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register