K Ci and JOJO are finally overcome by the suck

Greg J. User Avatar
Greg J.
18,702 Views 8 years ago

After years of playing that terrible song K Ci from the shit R&B group K Ci and JoJo passes right the fuck out on stage proving once again that you can only suck for so long before you realize that you are an asshole.

44 Comments
  • jmann August 26, 2008

    1st

    +0
  • jmann August 26, 2008

    at first i thought the nigger got shot...too bad i was wrong

    +0
  • buzzhawg August 26, 2008

    Thats what happens when you forget to take your sickle cell anemia and HIV meds.

    +0
  • alanakbar August 26, 2008

    Damn it! He got up.

    +0
  • norcal29 August 26, 2008

    "after years of crack and underage whores K-Ci checks into celebrity rehab."

    +0
  • buzzhawg August 26, 2008

    He didnt pass out. He thought he heard the police and instinct took over.

    +0
  • sleeko August 26, 2008

    alanakbar...Your avatar gives me fuck'n nightmares.

    +0
  • alanakbar August 26, 2008

    Aw, Sleeko. You dream about me?

    +0
  • thundermug August 26, 2008

    Was James Earl Ray in the crowd?

    +0
  • madbasturd August 26, 2008

    i reckon alans avatar would be improved by having a bullet hole in the middle of his forehead, what say you sleeko old chum?

    +0
  • thizzkidd August 26, 2008

    jmaaaaan. . . oh jmaaaaaan. . . id shoot you

    +0
  • thizzkidd August 26, 2008

    oh. . . and i agree sleeko. . .that face is what night terrors are made of

    +0
  • jmann August 26, 2008

    ^^^ put me out of my misery will ya thizzkidd?

    +0
  • d90girl August 26, 2008

    SECURITYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY....

    +0
  • thoward August 26, 2008

    this sux! why would you guys even put this shit up? fuck you assholes.

    +0
  • hatedogs August 26, 2008

    Typical member of the current turd-sucking generation.

    +0
  • lickadslit August 26, 2008

    What the fuck was that it sounded a lot like my old coon hound when he got his nuts hung up in the barb wire fence while fighting a coon.

    +0
  • sikamikanico69 August 26, 2008

    that's what you get for lip-syncing, fucking fakers.

    +0
  • gon_o_rea_drip August 26, 2008

    that heroin finally paid off,and you know that was a young blonde white bitch with the cam that might have a V.I.P. pass to let the group of nigs gangbang her.

    +0
  • judasz August 26, 2008

    YET ANOTHER SHIT VID.

    +0
  • shimmery315 August 26, 2008

    they can't all be winners can they greg?

    +0
  • spinal12 August 26, 2008

    You can take Nigger out of the Jungle but you can

    not take the Jungle out of a Nigger.

    +0
  • fetuswithaids August 26, 2008

    Thousands of fat black girls with baby phat gear on,hootin'and a hollerin'.Pure hell,I tell ya',pure hell.

    +0
  • ouch August 26, 2008

    REFUND

    +0
  • kasyr August 26, 2008

    nice one sleeko and great comeback alanakbar

    +0
  • jo53rock August 26, 2008

    And people pay for this? You gotta be fucking kidding me, it seems like jgimages is masturbating to this shit right now.

    +0
  • sikamikanico69 August 26, 2008

    ^^^how many marilyn manson t-shirts do you own, jocock? 20$ a shirt...

    +0
  • twistofcain August 26, 2008

    theyr parents shoulda wasted em and started over

    +0
  • boo_ya_baby August 26, 2008

    They've always sucked!!

    +0
  • jgimages August 26, 2008

    i would pay any amount of money to see joeycock at a hip hop concert wearing his little fag redneck shirt.....by the way these guys suck

    +0
  • zekesteroid August 27, 2008

    that was some BAD music, nuf said.

    +0
  • str8budd August 27, 2008

    lol that was crazy i wouldve liked to see some crackers fall the fuck out off all the drugs they use lol meth crack lol anything lol

    +0
  • rareranking August 27, 2008

    Its quite funny that most white people use the N word because they dont have any intelligence,(barbaric ansisters). You dont here black people calling white prople bird shit do you, Maybe we should start, everytime we see a white person shooting up schools, Hmm never mind no since of shooting down to that level after all sounds like its all ignorant and yet he dosent even know it. poor white bastard!

    +0
  • unlimitdinches August 27, 2008

    by the quick response im pretty sure this isnt the first time jojo has passed out

    +0
  • unlimitdinches August 27, 2008

    did i hear right ... the chick paid 100 bucks for that shit?

    +0
  • busanut199 August 27, 2008

    rareranking shut the fuck up, nigger is just a word, even the niggers use it, you sound like your a nigger, & yes black people call the whites honkey, white boy etc, so as i say shut the fuck up & put the racist card away.

    +0
  • jc420 August 27, 2008

    lol N_GGER

    +0
  • jim-brownski August 27, 2008

    fuck you thizzkid

    +0
  • horney1 August 27, 2008

    Hey them white "Boys" use the word Nigger here because they know that they can't get away with it in person...can you say get fucked up! they know when and where they can use it ... punk azz "honkies, white trash" and as Bernie Mac would say "I ain't scared of you mother fuckers"!

    +0
  • ethana August 28, 2008

    that's the start of a shitty day...

    +0
  • yardboyz4u August 29, 2008

    and the end tooo

    +0
  • mouser August 31, 2008

    yep you suck

    +0
  • joecommonsense September 1, 2008

    doesn't look like them, looks like phonies. apparently this was in Austrialia, don't have to beleive its them. those guys look to young.

    +0
  • belladona December 1, 2008

    too much crack wif his gin and juice

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register