how to have fun playing golf

Greg J. User Avatar
Greg J.
19,630 Views 8 years ago

If playing golf always had this many surprises it might not be so damn boring to watch. What if a pirate came out on the 6th hole and stabbed someone with a sword. That would be badass.

34 Comments
  • first1shit October 12, 2008

    looks like fun

    +0
  • chloe6 October 12, 2008

    Well, at least is funnier that the lettuce one :p

    +0
  • man0war October 12, 2008

    old fuck you crazyshit!

    +0
  • dnl_uncola October 12, 2008

    someone needs a new camera or this is from the 80's yo

    +0
  • twistofcain October 12, 2008

    AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

    +0
  • twistofcain October 12, 2008

    I HAVENT LAUGHED SO HARD IN A LONG TIME

    +0
  • madbasturd October 12, 2008

    hahaha brilliant

    +0
  • dazzza October 12, 2008

    euston we have a seven iron,,, shk over

    +0
  • zisisub October 12, 2008

    nimportequi for loads of vids like this

    +0
  • zerontnt October 12, 2008

    i think i peed myself laughing

    +0
  • joecommonsense October 12, 2008

    i thought he putting on roller skates at first, hahahahahahahahahaha.

    +0
  • joecommonsense October 12, 2008

    if you really seriously think about it, wrong planet man.

    +0
  • redcalx October 12, 2008

    funnyst thing i ever saw the french do!

    +0
  • ramafistfadge October 12, 2008

    for fuck sake you lot laugh at anything..!

    +0
  • richonaids October 12, 2008

    this must be the footage of the moon landings before they edited it

    +0
  • shimmery315 October 12, 2008

    bogie.

    +0
  • bucknuts October 12, 2008

    that must be the golf corse for grumpy fuckers that can't take a joke

    +0
  • darkwestern October 12, 2008

    I knew there was SOME way to make golf fun!

    +0
  • spinal-tap October 12, 2008

    Ah the two sissy's got mad. Get over it you

    fucking rich mother fuckers Golf sucks.

    +0
  • briskman11 October 12, 2008

    One small step for man...one fucking epic fucking video!!!

    That was fucking classic!!!

    +0
  • rareranking October 12, 2008

    haha the old guy was really determend to get his behind see ya

    +0
  • mouser October 13, 2008

    THAT WAS AWSOME

    +0
  • xxxismael October 13, 2008

    lmao wow

    +0
  • unlimitdinches October 13, 2008

    i knew the moon landing was fake

    +0
  • up-yours October 13, 2008

    bird in the hand !

    +0
  • mumbo October 13, 2008

    This vid is proof that the Moon Landings were faked. You can definitely see a couple of those golfers without their space suits on.

    +0
  • darkwestern October 13, 2008

    shitlooker i stil wanna know how you got my websites logo lol mydarkbook pray for sweet death yo

    +0
  • sleeko October 13, 2008

    I've only played golf a couple of times, but in that short time I learned that golfers, in general are a bunch of dicks in funny pants, with no sense of humor.

    +0
  • biffalobuff October 13, 2008

    Hee hee hee! That shit was comedy!

    +0
  • yestrnight October 13, 2008

    french canadians fucked up bunch

    +0
  • zpimpin1 October 13, 2008

    that was fucking great! houston we have a problem!

    +0
  • 420420 October 14, 2008

    god damn what a bummer golf sux ass

    +0
  • seanyboy October 16, 2008

    DEATHRACE 2000.

    +0
  • squirrelkiller June 6, 2009

    I agree with the comments above, fake moon landing,golfers with no helmets and large green screen

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register