Ski rail grind to nutcrush

Greg J. User Avatar
Greg J.
10,025 Views 8 years ago

It's hard to look cool on ski's but it's really easy to look like a complete jackass. All you gotta do is put them on and let gravity work it's magic. Thank you Isaac Newton.

30 Comments
  • darkwestern November 19, 2008

    The nuts will never forgive me for watching this...

    +0
  • 4kinghell November 19, 2008

    And women say that men have it easy

    +0
  • shw November 19, 2008

    I love watching Darwinism at work.

    +0
  • tattoofreak November 19, 2008

    hey i think i lost my balls ..oups no wait these are not my ball these are my freaking bitutyer

    +0
  • thunderbutt November 19, 2008

    never though that could happen, OY!

    +0
  • black_power552 November 19, 2008

    Shake it off you fucking pussy

    +0
  • dog-breath November 19, 2008

    black-fudgepacker552....you just want to kiss those little-boy-nuts better don't ya he he

    +0
  • roaddog November 19, 2008

    he wasn't going to get any pussy tonight anyway...

    +0
  • thoward November 19, 2008

    thats no way to eat a slushy

    +0
  • theaussie November 19, 2008

    If you close your eyes it kinda sounds like that deaf chick porno star from previous posts. mmm Wheres the tissues.

    +0
  • twistofcain November 19, 2008

    ^lol

    +0
  • madbasturd November 19, 2008

    We have the crushed nutsack followed by a faceplant.. whats the odds he also shit his knickers too? might as well go for the old tripledipple

    +0
  • rareranking November 19, 2008

    Oh cry me a river of useless balls!

    +0
  • wiz-g November 19, 2008

    I fucking love natural selection!

    +0
  • 169johnw November 19, 2008

    Wear a cup retard!!Now, lets see if his friends succeed.Oh,wait,that dude ain't his friend.He's just a sympathetic bystander.This idiot ain't got no friends!

    +0
  • shitouttaluck November 19, 2008

    thats one way to give yourself a visectimy...

    +0
  • slaytanic454 November 19, 2008

    Was that a fucking camel I heard at 0:30...?

    +0
  • shimmery315 November 19, 2008

    ice cold

    +0
  • mouser November 19, 2008

    sweet

    +0
  • fumbalina November 19, 2008

    one less dumbass baby born

    +0
  • saintmurder November 20, 2008

    a vasectomy in under 10 seconds

    +0
  • rocky71 November 20, 2008

    I hate when they live.

    +0
  • redcalx November 20, 2008

    amen!

    +0
  • briskman11 November 20, 2008

    See thats what you get for wearing that stupid fucking hat!!!

    +0
  • ikill November 21, 2008

    he just invented the move known as "the castrator"

    +0
  • lickadslit November 21, 2008

    Shit I was on my cell phone and missed it do it again.

    +0
  • cellule November 21, 2008

    .. va-donc te rhabiller, pozer.

    +0
  • skippyd November 21, 2008

    he's cool, the snow saved his balls from instant swelling.

    +0
  • iriesd November 22, 2008

    that was the cleanest nutsmash to faceplant i have seen in a while.

    +0
  • mylarjorgen December 25, 2008

    Pure gold. Mouser, did i date you once?

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register