One less neighbor

Instead of calling the police these guys decided to do what any responsible citizen would do and filmed that shit. Why? Because people love to watch anyone brave enough to jump from a building.

33 Comments
  • lancecpl_20 February 2, 2009

    First again

    +0
  • quadrant5 February 2, 2009

    ^^who gives a fuck? That was a pretty convincing splat sound

    +0
  • fetuswithaids February 2, 2009

    We need to review that play up in the booth!

    +0
  • pirametsin February 2, 2009

    it's faster

    +0
  • diesel91 February 2, 2009

    nice form too much splat on entry though

    +0
  • leadfoot February 2, 2009

    Needed a tuck or a twist. 7.5

    +0
  • jp5er February 2, 2009

    Sounded like I heard a couple gun shots!

    +0
  • dozer67 February 2, 2009

    Why was that guy so calm?Gun shots and people jumping out of windows, must be business as usual around there.

    +0
  • duramax February 2, 2009

    ahah i bet hes not even gonna call the cops. lets some 1 els do that shit

    +0
  • dazzza February 2, 2009

    ffs, he gets a straight 10 for the landing.

    +0
  • mrragoo February 2, 2009

    new third world eviction tactics,fucker was a day late with the rent...

    +0
  • chefstirngutz February 2, 2009

    Nice throw

    +0
  • d90girl February 2, 2009

    Its raining man....hallelujah

    +0
  • rareranking February 2, 2009

    What Happen When Your Crack Dealer Cut You Off!

    +0
  • mrragoo February 2, 2009

    just taking out the trash ...

    +0
  • khaslave February 2, 2009

    Guess this video is better then a note.

    +0
  • 1eyed1derworm February 2, 2009

    get the snowshovel...

    +0
  • bulldognuts February 2, 2009

    I'm happy to see he went head first.

    +0
  • marsape February 3, 2009

    that's pretty boring when they hit anything on the way down

    +0
  • crazymanny February 3, 2009

    and i thought i hated him

    +0
  • briskman11 February 3, 2009

    At least go up on the roof and jump!!! The higher up you are the more damage you can do....its not Rocket surgery!!!

    +0
  • stoli February 3, 2009

    It doesn't matter if they call cops or not, cops will be there in about 3 hours, that was in Russia

    +0
  • killergerbil February 3, 2009

    "I can Fly i can fly! *jumps* oh maybe not * *splat*

    +0
  • shimmery315 February 3, 2009

    nope, he still aint moving.

    +0
  • pantherkarl43 February 3, 2009

    they say suiiiicide is paiiinless...(they lied)

    +0
  • jgimages February 3, 2009

    elevator must be broke again......fucken housing projects

    +0
  • skydiver29 February 4, 2009

    in russia suicide commits you.

    +0
  • sadistic1 February 4, 2009

    suuuuuiiiiicide

    +0
  • skyline34 February 4, 2009

    umm... is it wrong if i find that funny? cus i do! lol

    +0
  • mylarjorgen March 2, 2009

    fake shit.

    +0
  • ghosthunter September 20, 2010

    SPLAT!!!!

    +0
  • blowsmoke November 12, 2010

    I don't understand how they know to film..... like tht guy just ran out of nowhere and jumped these people just so happened to be filming the side of a house?

    +0
  • tha_ringmaster December 7, 2010

    sonic colors looks like a pretty awesome game!! oh yeah, suicide guy wins.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register