The bummy hop

Greg J. User Avatar
Greg J.
17,671 Views 7 years ago

Even though this guys friend got his camera crushed I bet you the video they got right before that shit got split in half is awesome. Now we just gotta figure out how to get it off the damn camera.

35 Comments
  • eject_21 February 17, 2009

    Dude..that was my moms camera, she's gonna be sooo pissed

    +0
  • nudrop February 17, 2009

    lol, the last part was what made the whole video.

    +0
  • format187 February 17, 2009

    Well, off to Circuit City, Screech

    +0
  • zeroday666 February 17, 2009

    I love the bunny hop onto the black guy what is that trick called? Darkside bunny hop?

    +0
  • jimintn February 17, 2009

    Great now how is he going to tape fucking his blow up doll.

    +0
  • awwyeaa February 17, 2009

    L.O.L.

    +0
  • spike69l February 17, 2009

    dude its not scratched omfg lol

    +0
  • richonaids February 17, 2009

    oh for fuck sake now i have to get a job

    +0
  • leadfoot February 17, 2009

    LOL smacked that fucker in the head.

    +0
  • roaddog316 February 17, 2009

    loved the jungle bunny head bounce... I'll give him a 10/10.

    +0
  • zekesteroid February 17, 2009

    LMAO, what stupid idiots...

    +0
  • mrlew4 February 17, 2009

    The next lyrc was going to be you give good love. now it's you give good concussions.

    +0
  • bootymanager February 17, 2009

    cunts

    +0
  • island_mon February 17, 2009

    HAHAHAHAHAAHAH

    wheel bitch slapped the bum... lmao

    +0
  • redcable February 17, 2009

    LOL! That was fuckin' beautiful.

    +0
  • absinthe February 17, 2009

    Back to Ebay w/ ur no camera arse!

    +0
  • hazzze8448 February 17, 2009

    Did he just bunny hop on Samuel L. jackson's head there at the end?

    +0
  • bulldognuts February 17, 2009

    Retards with camaras,bad combo

    +0
  • paddedwalls February 17, 2009

    i dont care what you guys think that was fuckin hilarious fuckin greatest vid

    +0
  • jizzmonkey February 17, 2009

    "its not scratched"LMAO wow how bring can the idiot be

    +0
  • xcookiesx February 17, 2009

    lol the last part was the best!

    +0
  • fetuswithaids February 18, 2009

    Homies will do anything for a 40 of Private Stock.

    +0
  • pantherkarl43 February 18, 2009

    eh..little duct tape and super glue..like brand new baby!

    +0
  • joecommonsense February 18, 2009

    that was so funny dude picked up his camera and was like, uhh, its not scratched, but uhh, snap it back together and uh,

    +0
  • kersone1 February 18, 2009

    "OW! GOD DAMNIT!!"

    +0
  • gesus6916 February 18, 2009

    LMFAO "ITS NOT SCRATCHED ITS JUST BROKEN" ROFLMFAO FUCKING IDIOT THEN THE SAMUEL JACKSON COMMENT FUCKING HILAROUS IT SOUNDED LIKE HIM

    +0
  • marsape February 18, 2009

    black bum; man you hit my head.

    bummy hopper; sorry dude will a buck fix it

    black bum; what head man, how the fuck are ya

    +0
  • lameristotel February 18, 2009

    OH this is broken?

    +0
  • fcku February 18, 2009

    ^^LOL! damn i guess he really didnt like that camera lol

    +0
  • fcku February 18, 2009

    tyrone biggums..

    +0
  • jackhammer08 February 18, 2009

    hahahahahahahahahaha

    OW! GAD DAMIT! hahahaha. wow.

    +0
  • killingspree February 19, 2009

    more please.

    +0
  • briskman11 February 20, 2009

    "I want some crack...i mean cracked up side the head with a bike tire!!!

    +0
  • shiver130 February 21, 2009

    haha OW GODAMIT, wish we could see the rest of that part

    +0
  • blowsmoke September 6, 2011

    Wait.. this is uh... this is broken?

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register