Week in Crazy!!!

Greg J. User Avatar
Greg J.
9,713 Views 7 years ago

Employee bowling is a little something you do on Friday before everyone leaves for the weekend. It's a good way to relieve stress and show the workers who is boss. Then afterwards you go out and get into drunken fights. Work rules!

36 Comments
  • ouch February 27, 2009

    FIRST!

    +0
  • ouch February 27, 2009

    ^^^^Every one above this is awesome^^^^

    +0
  • ouch February 27, 2009

    Everyone below this is gay

    +0
  • thundermug February 27, 2009

    That ain't fair!!!! Bowling pins are supposed to be white, and the ball is supposed to be black, not the other way around...

    +0
  • ouch February 27, 2009

    ^^Every one between me is lame ^^^

    +0
  • yestrnight February 27, 2009

    ^^^FUCK YOU OUCH YER THE GAY ONE AND ANY ONE ABOVE OR BELOW ME CAN GO FUCK YER CRAZYSHIT COMMENTING SELVES .......

    +0
  • thundermug February 27, 2009

    What a fucking retard.

    +0
  • fetuswithaids February 27, 2009

    ^^^^I sense a little hostility on the site today!

    +0
  • skrallster February 27, 2009

    what a bunch of retards... dont you have bigger dicks than that??? FUCKERSSS!!!

    +0
  • mrragoo February 27, 2009

    lmao ,ouch you need too lay off the froot loops, they are starting too show threw /you are what you eat !!!

    +0
  • marsape February 27, 2009

    friday yer right, you do this shit everyday

    +0
  • truckingman February 27, 2009

    Well, my comments didn't make the "Week In Crazy Shit" again. Fuck it, there's always Next Week, BITCHES!!!! Evilly LMMF'AO!!!!

    Sincerely, Robert Hallock

    the truckingman.

    +0
  • truckingman February 27, 2009

    Hell Yeah Jay, Drink Our MF' self to MF' Death and Beat the Living MF' Shit out of ever body and MF' Thing in MF' Site, but the Bitch of it is Dragging Our MF' Hung over MF' Blood Bodies to work on Monday After the week MF' end for real, "Ain't That A "MF'" BI(O)TCH!!!!" AEROSMITH MF" ROCKS, BITCHESS!!!!

    Sincerely, (the MF" Crazy ASS MF' Mad Rocket Scienest) Robert Hallock

    the truckingman.

    +0
  • truckingman February 27, 2009

    So MF' What yestrnight and thundermug!!!! I ignore the MF' comment of Homo-MF' :boid: -sexuality that ouch wrote and see the orignal Meaning as we're just MF' Happy not MF' Fagots!!!! Google gay for the full definition, SHIT!!!

    Sincerely, Robert Hallock

    the truckingman.

    +0
  • jehuty540 February 27, 2009

    man this week just sux.. comment of the week sucked too.......

    +0
  • truckingman February 28, 2009

    I am not trying to piss people off. I was showing you all a different way of see the definition of the MF' Fuck-up word.

    Sincerely, Robert Hallock

    the truckingman.

    +0
  • pandochka February 28, 2009

    I got in there twice with the same comment...kinda takes the sexy away and brings in the sad :(

    +0
  • briskman11 February 28, 2009

    It could have just been a screwup...This is Crazyshit after all!!!

    +0
  • truckingman February 28, 2009

    Heel yeah briskman11, it come a lot MF' Worst!!!!

    Sincerely, Robert Hallock

    the truckingman.

    +0
  • truckingman February 28, 2009

    SHIT!!! ^^^ Sorry about that briskman11. I meant "Hell" not "Heel" in my last post...

    Sincerely, Robert Hallock

    the truckingman.

    +0
  • truckingman February 28, 2009

    Jay, Employee bowling sound fun, but why is Greg the only one standing there as a bowling pin, every one else bailed on you two how Fucked-up is that every one except Greg ditching Employee bowling, the MF' Bitchess!!!! Next Friday have Greg leave and make the rest be pin in Employee bowling!!!! (Robert is Evilly Laugh at the thought) LMMF'AO,....!!!!

    Sincerely, Robert Hallock

    the truckingman.

    +0
  • khaslave February 28, 2009

    Put more posts in the "Week in Crazy Shit. You used to put in more. There are some funny M.F.'s here.

    +0
  • mrragoo February 28, 2009

    what the fuck "Sincerely, Robert Hallock the truckingman "you really think anyone gives a fuck !!!

    +0
  • crazyman1 February 28, 2009

    FUCK YEAH! I got me a comment in there, sweet.

    +0
  • gearheadnick February 28, 2009

    The week in crazy, yes, that's a lot better than the daily shit.

    +0
  • rush February 28, 2009

    Crazyshit is now accepting resumes for "talented people" who can make "the week in crazyshit", funnier and more interesting!!

    +0
  • rc2james February 28, 2009

    Oh come on Jay! You can hit him harder than that!

    +0
  • crapmonkeyx42 February 28, 2009

    Yay I finally made it on the weekly shit! Now I can die with a sense of accomplishment. :)

    +0
  • crazyman1 February 28, 2009

    that seriously made my week! i almost feel like quiting while i'm ahead, haha.

    +0
  • crapmonkeyx42 February 28, 2009

    I'm popular! (on the internet)

    +0
  • shimmery315 February 28, 2009

    ^^nope

    +0
  • jgimages February 28, 2009

    hey mr robert handonmycock ....you know why you never make comment of the week because we have a new place for you "ASSHOLE OF THE YEAR"!!!

    ....sincerely Mr. Gofuck yourself

    +0
  • khaslave February 28, 2009

    Crazyman1, I got post three weeks in a low;my dick felt bigger don't ask me why. Ofcourse I've been humbles since. Greg wont return my e-mails any more. I diegress. Hight five Crazyman1!

    +0
  • khaslave February 28, 2009

    in a row! aperantly it's still effecting my typing.

    +0
  • truckingman March 2, 2009

    mrragoo, I have always ended my post with that. Search truckingman on Crazy Shit and see. It is the way I am.

    Sincerely, Robert Hallock

    the truckingman.

    +0
  • skyline34 March 5, 2009

    fuck!!! i come every day and still not fucken come out!!!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register