Revenge For Getting Hit With A Shovel

So this past Saturday we posted a video of this guy hitting his friend in the face with a shovel....well guess what, the dude that got hit with the shovel decided it was a perfect time to take revenge.

31 Comments
  • crazyman1 April 29, 2009

    hahshahahaaaaahhaha halarious

    +0
  • thoward April 29, 2009

    damn thats the way to do it

    +0
  • t_dog8 April 29, 2009

    Nope, wrong revenge. The fucker is still alive..

    +0
  • format187 April 29, 2009

    I'm glad I don't have friends like these...I'd have to kill somebody

    +0
  • toubrouk April 29, 2009

    Excellent. That's how you do it!

    +0
  • duramax April 29, 2009

    I was thinkin more along the lines of a gun, but thats just me.

    +0
  • fetuswithaids April 29, 2009

    Home Improvement:The Deleted Scenes

    +0
  • bulldognuts April 29, 2009

    I'd hate to have to work with these two assholes,because somebody would have to die,and I would end up in prison.

    +0
  • slipdry April 29, 2009

    at least he didnt put liquid soap at the top of the stairs, then wake him up with water and flour to the face, then go falling down the stairs.

    +0
  • khaslave April 29, 2009

    It only to Beavis and butt head two years to finish this job.

    +0
  • boneyak April 29, 2009

    Give those guys some nail guns and let the games begin.

    +0
  • joecommonsense April 29, 2009

    i get better excitement at Blackbarbara

    +0
  • havanutha April 29, 2009

    Stop embarrassing the white race.

    +0
  • awwyeaa April 29, 2009

    thats fuckin hilarious

    +0
  • redcable April 29, 2009

    Tryouts for the upcoming three stooges movie.

    +0
  • fullbeard420 April 29, 2009

    haha! owned!

    +0
  • truckingman April 29, 2009

    A quote from Eric Cartman "Revenge is Very Sweett!!!" HELL MF' YEAH!!!! LMMF'AO,.....!!!! PWNED TO HELL, Bitchess!!!! Still LMMF'AO,....!!!!

    Sincerely, Robert Hallock

    the truckingman.

    +0
  • rareranking April 29, 2009

    The new to stooges dang!

    +0
  • ohwickedwendi April 29, 2009

    Damn! These guys aren't fukin around!

    +0
  • spinal-tap April 29, 2009

    fake

    +0
  • drunkard April 29, 2009

    Gee, wonder why I couldn't find this contractor on the BBB's list.

    +0
  • rgauiidders April 30, 2009

    i hope they have good medical insurance.

    +0
  • shimmery315 April 30, 2009

    hows that crushed skull working out for ya?

    +0
  • rocky71 April 30, 2009

    "Hell MF Yeah!!!" anonymous quote.

    +0
  • ihateyou April 30, 2009

    white people do dumb shit.....

    +0
  • marsape April 30, 2009

    it's isn't fake, retarded people really do exist

    +0
  • deathbreath666 April 30, 2009

    ^ we know

    +0
  • drackredden12 April 30, 2009

    hhhhmm its never going to end.

    +0
  • juliobuttfuck April 30, 2009

    gay forplay

    +0
  • blowsmoke November 12, 2010

    THIS ONE WAS MUCH BETTER LAUGHING AS I TYPE!!!!

    +0
  • yodonvito April 6, 2011

    hahahahaha. thats even funnier than the last one

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register