He's No Bob The Builder

This guy gives a great example of what happens when you don't know what the fuck you're doing on the job. He'd be better off washing feet at a retirement home.

43 Comments
  • dirtysanchez69 June 3, 2009

    YEA its your gloves fault that your a moron

    +0
  • daven June 3, 2009

    Third!

    +0
  • toubrouk June 3, 2009

    Dumb-ass don't know about gravity.

    +0
  • dozer67 June 3, 2009

    dumb bitch let him spit the dirt out his mouth before he answers you!!

    +0
  • snedie June 3, 2009

    No american will ever swear like a Brit

    +0
  • format187 June 3, 2009

    Was he diggin a grave, and if so, did he think it was his own?

    +0
  • mynutzitch June 3, 2009

    can we fix it? no, its fucked!

    +0
  • man0war June 3, 2009

    haha head first think it was his grave too lol

    +0
  • fukoffndie June 3, 2009

    Fucked HE's a rental

    +0
  • bigfun72 June 3, 2009

    Now that shit is fuckin funny as hell.

    +0
  • bigfun72 June 3, 2009

    he should have stayed at the pub for a few more pints

    +0
  • boredshitless June 3, 2009

    add-on project 10,000 dollars, rental equipment 200 bucks, caught on camera breaking the rental and busting your ass then posted on Crazy Shit! PRICELESS!!!

    +0
  • sikko June 3, 2009

    Buckle up Clyde!

    +0
  • dazzza June 3, 2009

    At least he landed on something soft.

    +0
  • b-money June 3, 2009

    Thats what happens when you do construction listening to Ja Rule.

    +0
  • english666 June 3, 2009

    Ride it cowboy

    +0
  • shit4brains June 3, 2009

    Would have been better if he nut-cracked himsefe on the boom! Fuckin Moron!

    +0
  • crotch_fighter June 3, 2009

    Eject seat test...

    +0
  • standalone June 3, 2009

    thats what he gets for listen to that fag music

    +0
  • jerryjackoff June 3, 2009

    Dickwipe fell off his shitty lil digger face first in the shit! Too funny!!

    +0
  • philisjesus June 3, 2009

    i think u put the water in the pool first

    +0
  • myballsyorchin June 3, 2009

    BEEEE-YUUUUUU-TEEEE-FOOL!

    +0
  • ozboy June 3, 2009

    HA! HA!...DUMBASS POMMY GIT!!!

    +0
  • pants401 June 4, 2009

    Haha he said cunt.

    +0
  • shittybitchy June 4, 2009

    The good news? He was digging his own grave!

    +0
  • oliver655321 June 4, 2009

    his face hit the edge so fucking hard!!!

    +0
  • rocky71 June 4, 2009

    Damn he lived.

    +0
  • skullmonkey June 4, 2009

    LOL fucking hilarious. Us pommes know how to swear haha. This video gets 5 stars from me.

    +0
  • dman6765 June 4, 2009

    Damn that crazy super human bitch that grabs the trencher and holds it like nothing, it was gonna go in for the kill.

    +0
  • crazyman1 June 4, 2009

    you could tell right from the start that shit was rinky dink & shit was enevitably gana go wrong

    +0
  • crazyman1 June 4, 2009

    they listen to Ja Rule in england? weird

    +0
  • zombiefreeak21 June 4, 2009

    if you ask me if im alright again im going to make you use toothpaist

    +0
  • squirrelkiller June 4, 2009

    fill the pool with water before you dive in dick fuck

    +0
  • 1donkey June 4, 2009

    man fall down make funny

    +0
  • crazymanny June 4, 2009

    i gut sand in meh bridges

    +0
  • ohwickedwendi June 4, 2009

    If I ask if he's alright for the 5th time, maybe he'll say "yes"...

    +0
  • shimmery315 June 4, 2009

    no i think i'm drain bamaged.

    +0
  • bomba June 5, 2009

    CLYDE!? CLYYDDE!? YA ALRIGHT?!

    +0
  • lameristotel June 5, 2009

    :D :D ROFL hahahaha

    +0
  • marketmade7 June 5, 2009

    HA HA HA THE LUCKY BASTARD

    +0
  • dubdan June 5, 2009

    awwwwwwww man you can even see the fool break his left leg right on the shin!

    +0
  • dubdan June 5, 2009

    okay on closer look he didn't but his leg bent a fair bit.

    +0
  • pantherkarl43 June 5, 2009

    Can we Fail? Yes We Can!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register