Two For One Roadside Special

The roadkill cafe is now open for business. Come on by and get your two for one specials! That includes beavers, squirrels, birds, and humans.

22 Comments
  • bulldognuts June 26, 2009

    Double failure.

    +0
  • thoward June 26, 2009

    damn what a shot i bet he could not do it again if he tried

    +0
  • bac1755 June 26, 2009

    First

    -1
  • dert666 June 26, 2009

    WTF was that first car thinking "watch me scare these bikers by swerving into their lane" ??

    +0
  • thoward June 26, 2009

    ^nope^

    +0
  • dert666 June 26, 2009

    both vehicles actually swerve into that lane

    +0
  • khaslave June 26, 2009

    Thanks to this clip; some one sued for a ton of cash. Nice double line cross asshole!

    +0
  • squirrelkiller June 26, 2009

    Two bikes for sale, contact Dumb and Dumber

    +0
  • boredshitless June 26, 2009

    thats why they locked up the brakes before the curve the dickhead in the car probably texting

    +0
  • lickadslit June 26, 2009

    Chinks what did you expect..

    +0
  • slipy June 26, 2009

    wooow puzzle parts

    +0
  • crazyman1 June 26, 2009

    i hate when that happens

    +0
  • english666 June 26, 2009

    Speed kills dickheads

    +0
  • petekelly June 26, 2009

    Weebles wobble

    +0
  • fetuswithaids June 26, 2009

    Could've been avoided if Ricky Rocket was'nt getting all close to the dividing line.Let this be a lesson to the rest of us.

    +0
  • shimmery315 June 26, 2009

    he's not gonna check on his buddy?

    +0
  • ohwickedwendi June 27, 2009

    Let's do that again!

    +0
  • dunedain007 June 27, 2009

    that first rider was already sliding on the road b4 he even hit the dude in the car, although it is true that that dude in the car was crossing over the lane too.

    +0
  • rareranking June 27, 2009

    Must had been a old person in the last car they bagged up on the guy

    +0
  • bigbabyknox June 27, 2009

    he was up off the ground before the car stopped nearly i bet he could use a clean pair of underware

    +0
  • marsape June 27, 2009

    that's how you fix a bad corner, put a camera on it and blame someone

    +0
  • cruiserman September 6, 2010

    The motorbike was invented for idiots to buy and sort them out from smart people.....like me,i hate the shit!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register