Gun vs Skateboard: Round 1

What a fucking pussy. Like Dr. Dre said, "Can't scrap a lick, so I know ya got your gat." Which sucks for you, because you are about to get fucking owned. I even like how the skater's friends jumped in, and fucking use those board to beat this asshole. Looks like you aren't so fucking tough without that gun. Maybe you should lose some weight and try to not be such a dick.

52 Comments
  • squirrelkiller July 24, 2009

    Ain't so tough without a gun is he

    +1
  • dert666 July 24, 2009

    hahahahahaha...they shoulda kept beatin him with the boards...we paid for bloooood!!!!!!!

    +1
  • mexican_pride July 24, 2009

    GO N CRY TO THE JUDGE JUDY

    +1
  • pellit July 24, 2009

    home boy my arse

    +0
  • iwantmythc July 24, 2009

    Hey beaner,you like my new trucks ?Here take a closer look.

    +0
  • 420420 July 24, 2009

    thats fucking awsome! should have made him beg for his next breath

    +1
  • sms July 24, 2009

    Should have draged that pussy ass beaner to a curb and shown him what its for.

    +0
  • ftwbiker July 24, 2009

    Beaner Beatdown!

    +0
  • dykeslayer July 24, 2009

    HAHA next time is gonna be metalheads vs skaters

    +0
  • willylickaball July 24, 2009

    Not so proud now Mexican.

    +0
  • aced2112 July 24, 2009

    he should have stayed on the other side of the border"toco bell"

    +0
  • squeeby July 24, 2009

    They shoulda cracked his head open with those boards or taken the gun, shoved it up his ass and blown his asshole out through his skull. Stupid fuckin' Spick.

    +1
  • sleeko July 24, 2009

    Them boys just took the first step in cleaning up some border trash. Should have shot him with his own gun.

    +0
  • sleeko July 24, 2009

    Isn't it ironic..You can't carry a gun onto an airplane, but it's OK to carry on a skateboard...Hahaha

    +0
  • english666 July 24, 2009

    hahahah thats what I like to see.

    +0
  • dendraphiliac July 24, 2009

    Fuck yeah red short buddy! your gun means shit to me bitch. the other skater in the background just ground and pounds the other fuck too.

    +0
  • helgore666 July 24, 2009

    fat burger fuck. survival of the fittest they should have killed the coward

    +0
  • unlimitdinches July 24, 2009

    y is everyone johnny dangerous with a weapon but a huge fucken pussy without one ... fucking bitch ass wannabe thug gangster got what he deserved ... shit i wanted to jump in and get some hits in

    +1
  • thoward July 24, 2009

    Thats the best damn shit I have seen here in a long time Fucked that beaner up

    +0
  • txhatesyou July 24, 2009

    squirrelkiller

    Ain’t so tough without a gun is he

    He aint so tough with the gun either

    +0
  • blkdck4whtchks July 24, 2009

    How the fuck does holding a gun to someone turn into you getting your ass whopped like this. I hope his friends shot his ass..

    +0
  • koolaidkiller July 24, 2009

    stupid old faggot stopped it. hope he rapes the unconscious "gang banger" in his van

    +0
  • thedoctor July 24, 2009

    I was gonna say...skaters are FULLY aware that the boards can be used as weapons. I beat the shit out of some assholes car(with him in it terrified) after he called me and my friends "skater fags". I guess that's better than simply being a fag.

    +1
  • shit4brains July 24, 2009

    I would have him eat the fucking gun. He would'nt look funny eating it but he'd sure look funny shitin it tomarrow!

    +1
  • raptoger July 24, 2009

    Even though Im latino, Im glad this fucker got the beating. I hate fuckers of any race going around messing with people just because they can. Beat them all day long !!!

    +0
  • drunkard July 24, 2009

    Gangless motherfucker. He failed the initiation.

    +0
  • yeknom July 24, 2009

    Glorious

    +0
  • paddedwalls July 24, 2009

    hahahahahaha what a wanker

    +0
  • leadfoot July 24, 2009

    If you pull it , better be prepared to use it .

    +0
  • fucktard101 July 24, 2009

    PULL A GUN YA BETTER USE IS OR YOU MIGHT JUST GET BEAT THE FUCK DOWN IDIOT

    +0
  • drublix July 24, 2009

    That reminded me of the movie Kids

    +0
  • jerryjackoff July 24, 2009

    Beaner got what he deserved then. Great video!

    +0
  • boredshitless July 24, 2009

    holy shit for the first time in a long time young white boys made me proud again! there may be hope in america again

    +0
  • kissarmy12 July 24, 2009

    fucking border jumper he wasn't gonna use the gun ..he was hoping us white boys would be scared but he chose the wrong border to jump i guess

    +0
  • ohwickedwendi July 24, 2009

    Never bring a gun to a skateboard fight.

    +0
  • murderone July 25, 2009

    Punk ass bitch with a gun , you would have got your fucking neck snapped in my hood .

    +0
  • rareranking July 25, 2009

    Na he had a gun fuck that, see you guys dont fucking know how to do it thats the ok to almost kill someone you dont kill because god wont forgive! But you break everthing that can be and let him fucking live!

    +0
  • rareranking July 25, 2009

    Fuck that he aint done he had a gun hes done when he cant move no more!

    +0
  • briskman11 July 25, 2009

    Yep i finally agree with Rareranking for once...let him live but break limb and bone on his worthless fucking body!!! Tell all the homies about how tough you were from your hospital bed in a BODY CAST!!!

    +0
  • sillyrabbit July 25, 2009

    Great video. Glad to see a little justice.

    +0
  • godbluff July 25, 2009

    funny

    +0
  • jackhammer08 July 25, 2009

    hahahahahahaha. pussy cant fight, whips a gun, then gets his ass beat. hahahahaha. awesome!!!!!

    n i dnt believe in the hole gang up on somone, but this fat fuck deserved it

    +0
  • cozy July 25, 2009

    Skate or Die in my theory

    +0
  • burgiebird July 25, 2009

    I wanna see more! Please jay post more! I wanna see a spic beat down ever single day.Or on saturdays if possible.

    +0
  • ricky_p July 26, 2009

    LISTEN first of all I wanna say I'm Mexican but my son is half white and he's a skateboarder and when I started watching this I was so pissed I was like "If any motherfucker does that to my son I'd kill'em " But when that boarder started beating that spics ass I was like "YEAHHHH fuck that motherfucker up" I'm Mexican but that dude was spic. There is a difference just like the difference between a nigger and a black dude

    +0
  • beem July 26, 2009

    border hopping piece of shit.

    +0
  • douche101 July 26, 2009

    i love it

    +0
  • nightshift187 July 26, 2009

    I hate stupid ass girlfriend stealin, gun carrying spics!!!

    +0
  • skydiver29 July 26, 2009

    lol,what a cunt

    +0
  • latunatexx July 28, 2009

    Best video ever

    +0
  • erockman August 17, 2009

    this guy pointing a gun at me no way in hell i'd get off of him till i saw brain cells coming out of him

    +1
  • goomer89 April 15, 2012

    if u pull it and dont use it.id beat ur head in and when im done id shoot u with ur own gun then ur friend. ur lucky we took it easy

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register