War Kickball With Someone's Head

jay
35,043 Views 7 years ago

We all know that war is hell. We know that. But you have to relieve some stress, and kickball is fun. These guys are about to get a major game of kickball on, instead of a ball though, they are going to use some dude's head.

35 Comments
  • willylickaball September 23, 2009

    Anyone for a game of kick ball?

    +0
  • mexican_pride September 23, 2009

    that looks like fun

    +0
  • wargod September 23, 2009

    first!

    +0
  • squeeby September 23, 2009

    He has that classic "I ate to many Oxy's" look on his face

    +0
  • wargod September 23, 2009

    ^,^^shit

    +0
  • wargod September 23, 2009

    is his name "Wilson?"

    +0
  • hung303 September 23, 2009

    One more down for our Boys!!!

    +0
  • wargod September 23, 2009

    just kicking around some ideas

    +0
  • wargod September 23, 2009

    skull fuck the bastard backwards!!!!

    +0
  • squirrelkiller September 23, 2009

    He must have headed that ball really fucking hard

    +0
  • madmuthafuka September 23, 2009

    Good for our guys.

    +0
  • unibanger73 September 23, 2009

    what a shame he was soooooooo handsome.

    +0
  • wargod September 23, 2009

    enjoy your 72 virgins whilst we piss on your head

    +0
  • khaslave September 23, 2009

    Yea, we're becoming as fucked up as them. WTF

    +0
  • wargod September 23, 2009

    ^ whats wrong with getting a little head?^

    +0
  • killkenny September 23, 2009

    And to think, he used to be the head of his class.

    +0
  • ftwbiker September 23, 2009

    He's the HEAD coach for their football team.

    +0
  • drunkard September 23, 2009

    Red Wing's new boot commercial.

    +0
  • marsape September 23, 2009

    if someone did that with my head i'd get up and hit them one

    +0
  • leadfoot September 23, 2009

    Might as well use it for sport , looks like he's not using it anymore .

    +0
  • boonecash September 23, 2009

    lol, wargods on a roll

    +0
  • jerryjackoff September 23, 2009

    No balls to play with?? No worries, have a head instead!

    +0
  • goddess September 23, 2009

    wow

    +0
  • coolnuts September 23, 2009

    that's gonna leave a mark

    +0
  • shineyfeathers September 23, 2009

    A rope and a pole and they have the fun-filled game of Tedder Ball.

    +0
  • d90girl September 23, 2009

    say hello to ALAHHHHHHHHH

    +0
  • ohwickedwendi September 23, 2009

    Say hello to my dirty boot.

    +0
  • rareranking September 24, 2009

    And you women want to marry soldiers

    +0
  • zenemy September 24, 2009

    Hey thats fun for the whole family right there.

    +0
  • bikerbebop September 24, 2009

    wargod you fuckin faggot. wtf bro? the most clever thing your retarded ass can say is "first". That's using your head.....aha...get it...ok, bad joke. sorry. wargod.

    +0
  • willylickaball September 24, 2009

    Excuse me but do you smell dog shit, I beleive one of us has stepped in dog shit , could you tell us which one? Excuse me, do you speak english? I don't think he speaks english.

    +0
  • angelb September 24, 2009

    wow sick !!

    +0
  • kingdingaling September 24, 2009

    Dibs on them...ahhh fuck, already taken!!!

    +0
  • pale_horse September 24, 2009

    Was he heading somewhere

    +0
  • jphinfan86 September 24, 2009

    Some want to be scattered at sea, others want to be an integral part of their favorite pasttime.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register