Can Nerds Resist Hot Naked Strippers?

Great concept here. We put a bunch of hard core nerds in a room, and mix in the strippers. What will happen? There is going to be a lot of premature ejaculation going on, that's what is happening. Fuck the game, it's just a game, ass on the other hand is well, ASS! How maybe guys in there you think that this is their first time seeing naked chicks in person.

41 Comments
  • khaslave November 18, 2009

    This is why Vista is so fucked up.

    +0
  • dunkin_mccloud November 18, 2009

    Why are these dudes so lame

    +0
  • darkwestern November 18, 2009

    What is this? A Fail convention?

    +0
  • sirpoonius November 18, 2009

    World of warcraft or world of whorecraft...humm?

    +0
  • darkwestern November 18, 2009

    I love how at 1:53 she is using a paper to blow their nerd fart smells away

    +0
  • snatchesmcgee November 18, 2009

    haha look how HARD some of them are still trying to concentrate on their oh so lame nerd game

    +0
  • psychoscumphuc November 18, 2009

    fuck the game, i want some ass!

    +0
  • thoward November 18, 2009

    TITTIES .!.

    +0
  • fetuswithaids November 18, 2009

    The chances of one of these dorks taking a slut home is about the same as one of us hitting powerball.Never gonna happen.

    +0
  • creek November 18, 2009

    I just dropped another batch....

    +0
  • cellule November 18, 2009

    Damn I wish these hotties had an USB plug somewhere

    +0
  • emoney350 November 18, 2009

    Move bitch I'm trying to play Minesweeper.

    +0
  • willylickaball November 18, 2009

    The test was a success, you all failed.

    +0
  • acdcfan November 18, 2009

    hope they had Word Perfect to fix all their typing mistakes...probably looked more like shsdfybdcjv fyuvyysful i hgfiuh

    +0
  • douche101 November 18, 2009

    NERDS!!!

    +0
  • beem November 18, 2009

    well if you can't touch them or do anything to them then who gives a flying fuck? lol

    +0
  • op3sk-mx November 18, 2009

    what a fuck is wrong with those nerds? they are so cold and im jerking off just to watching it

    +0
  • drunkard November 18, 2009

    If this is Russian space camp, sign me up.

    +0
  • madmuthafuka November 18, 2009

    Yup they need to get laid.

    +0
  • ohwickedwendi November 18, 2009

    First nerd to the second nerd: "I'm SO gonna frag that stripper tonight!"

    +0
  • jerryjackoff November 18, 2009

    BOO! They left their panties ON! Cheap bitches.

    +0
  • doc_ock November 18, 2009

    hit that ass once your done you can return to the game.

    +0
  • slipdry November 18, 2009

    i would be trying to get a lap dance or fuck

    +0
  • killkenny November 18, 2009

    Excuse ma'am, could you please move your pussy? I'm losing points here.

    +0
  • kingdingaling November 18, 2009

    Yeah this is sooooo hot!!!..I'll take another shot of water cause I'm bout to get fucked up and talk shit to these bitches!!

    +0
  • rodeye2 November 18, 2009

    Does that say "cock wipe" on them bottoms .

    +0
  • unibanger73 November 18, 2009

    AGAIN WITH THE RETARDED SHIT op3sk-mx!!! YOU IDIOT!

    +0
  • pizzapie November 18, 2009

    Obviously they have never seen pussy before

    +0
  • unibanger73 November 18, 2009

    completely institutionalized, thier so used to rejection the porn on the screen looks better than the strippers on thier laps.

    +0
  • vdcg November 18, 2009

    Why bother? Those nerds know they will NEVER score chicks ike that...EVER!!!

    +0
  • shineyfeathers November 18, 2009

    I think there's more Micro-Soft in their pants than on those tables.

    +0
  • shimmery315 November 18, 2009

    dorkus unitus.

    +0
  • mobliz November 18, 2009

    i give... I GIVE!! just sit on my face already!!

    +0
  • ludenlasivius November 18, 2009

    Dudes, Gary Gygax is dead. Meet your new mentor... his name is Atom.

    +0
  • rareranking November 18, 2009

    I knew one of them nerds would had a real video cam not just a phone

    +0
  • hymenblaster November 19, 2009

    the only deposit in the memory bank these assbags will ever need.

    +0
  • yestrnight November 19, 2009

    i havent been on this crazy shit for a while and the new add 4 inches advertesment is too muchif i added 4 inches id have a 14 incher

    +0
  • unlimitdinches November 19, 2009

    y look at the strippers when they are all cyber sexing with each other

    +0
  • ludenlasivius November 19, 2009

    ^^^@yestrnight, they're not talking about the inches in yer mouth.

    +0
  • eject_21 November 19, 2009

    ^^^ Bada-Boom ^^^

    +0
  • inkman79 November 19, 2009

    FAGS.....

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register