The Chinese Do just about everything wrong

I hate to break it to them, but you guys are totally doing it wrong. I don't even know how it would be posibll....wait a minute! They are doing it right. My bad. This is how he would shit directly into her vagina! Fucking A, these guys have training videos about shitting on each other. Fucking awesome.

31 Comments
  • thoward November 22, 2009

    I think thats how they share a dildoe

    +0
  • killkenny November 22, 2009

    The Chinese version of the Kama Sutra. The Sino Shitra.

    +0
  • jmgenocide November 22, 2009

    i think she has the dick but its so hard to tell with those ili Asians being hung like baby's

    +0
  • thoward November 22, 2009

    if thats forplay I would just skip it

    +0
  • theone00 November 22, 2009

    It the gay Chinese Kama Sutra...for all the pretty bois they have over there!

    +0
  • thunderbutt November 22, 2009

    next, drop a loaf right on her head...

    +0
  • sirpoonius November 22, 2009

    Fart on her,piss on her, do SOMETHING DAMMIT!

    +0
  • willylickaball November 22, 2009

    WTF, Constipation porn? Take a laxative and get your shit straight

    +0
  • shineyfeathers November 22, 2009

    Raff out roud!!!! The old Dippity Doo position. If ya can't get it up, drop it down.

    +0
  • fetuswithaids November 22, 2009

    Whatever they're doing,you know it does'nt smell good.

    +0
  • khaslave November 22, 2009

    Chick porn is the worst!

    +0
  • getfucked November 22, 2009

    Let me guess, next she shits in his mouth?

    +0
  • snatchesmcgee November 22, 2009

    looks like a shitty bang job

    +0
  • ohwickedwendi November 22, 2009

    That's the new Japanese exercise tape, "Shitty, Shitty, Bang, Bang".

    +0
  • awwyeaa November 22, 2009

    he's shitting in her snatch and using it to stimulae her genitalia

    +0
  • fuzzynutz November 22, 2009

    i have nothing lol

    +0
  • shimmery315 November 22, 2009

    farting in her cooch doesn't make a queef.

    +0
  • shineyfeathers November 22, 2009

    ^^^^^^^So you prefer Man Porn better? LOL!

    +0
  • drunkard November 22, 2009

    Direct deposit at the chinese fecal exchange.

    +0
  • unibanger73 November 22, 2009

    i'd fuck the shit outa that lil' chineese bitch......then i'd fuck his woman.

    +0
  • mobliz November 22, 2009

    chinese soft-core porn

    +0
  • jerryjackoff November 22, 2009

    WTF?? ROR!!

    +0
  • vdcg November 22, 2009

    This is why Chinese chicks rather date out of their race!!! WE know how to fuck'em!!!

    +0
  • killkenny November 23, 2009

    Unibanger73 wrote: i’d fuck the shit outa that lil’ chineese bitch......then i’d fuck his woman.

    That's some funny shit right there!

    +0
  • rodeye2 November 23, 2009

    New chinese birth control,why don't they use the pull out and shoot it all over her face method.

    +0
  • bronson210 November 23, 2009

    what the shit is this?

    +0
  • emoney350 November 23, 2009

    That is some fucked up looking yoga. Namesta Faggots!

    +0
  • clusterlizard November 23, 2009

    my dwarfcock isn't that flexible....

    +0
  • threegreentits November 23, 2009

    The hell of it is, that slanty-eyed bitch will probably get pregnant.

    +0
  • shi-thead November 24, 2009

    Gonna be honest...That was weird.

    +0
  • madamink November 24, 2009

    Hey baby can you just grind on my ass a little bit ... you know ... for crapy underwear excersize?!?!?!?!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register