Wild Goose Chase

This fisherman thought he had made some friends earlier in the day. This goose was right there beside him all damn day while he was filming. Little did he know that he was just waiting for the right time to attack. Watch as the goose shows who is boss in this part of the lake.

21 Comments
  • khaslave February 12, 2010

    Goose.. It's what's for diner.

    -1
  • 2indastink February 12, 2010

    Goose + kayak + dumb American = total cocknose.

    +0
  • fistherhard February 12, 2010

    omg i think i just shit out my lungs from laughing so hard.

    +0
  • johnfromohio1 February 12, 2010

    I would drowned that fuckin' bird.

    +0
  • emoney350 February 12, 2010

    That's what he gets for choking his chicken.

    +2
  • killkenny February 12, 2010

    DUCK! DUCK! GOOSE!

    -1
  • ohwickedwendi February 12, 2010

    What's good for the goose, is good for the gander--where's his wife??

    +0
  • sikko February 12, 2010

    Oh.. This is so how I'm going to get rid of my ex-wife that can't swim...

    +0
  • mr_whankey February 12, 2010

    gesse are the modern day Velociraptors

    +2
  • thoward February 12, 2010

    Rip that fuckers head off and roast the fucker

    +0
  • drunkard February 12, 2010

    Aflak is resorting to high pressure sales tacticts to sell policies.

    +5
  • willylickaball February 12, 2010

    Did you get a gander at his face when that bird goosed him, that really quacked me up how that bird wasn't flocking around.

    +2
  • fetishit February 12, 2010

    haahaa "what'd i do to you?" pathetic...

    +0
  • shineyfeathers February 12, 2010

    LMFAO @Drunkard

    +0
  • op3sk-mx February 12, 2010

    lol i love lucas the duck

    +0
  • unibanger73 February 12, 2010

    that goose said,"fuck yo kayak nigga"

    +1
  • mobliz February 12, 2010

    fuck with a goose, and get the bill

    +0
  • tnt February 13, 2010

    I have been fishing with those fuckers before you definately have to watch them, they get pretty pissy when you eat their eggs for breakfast

    +0
  • lameristotel February 13, 2010

    Man i was gonna kill that fucker and eat him for breakfast.

    +0
  • cellule February 13, 2010

    I though Steeve Irwin was dead?

    +0
  • truckingman February 13, 2010

    Geese can be MF" Assholes so keep the Assholic Shits at a MF" distance. Geese will MF" FUCK YOU UP!!!

    Sincerely, Robert Hallock

    the truckingman.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register