That's some strong shit!

jay
28,664 Views 7 years ago

Don't feel too bad for that little mouse. I know some of you are going to get you panties all in a bunch because a mouse got caught in a mouse trap. Well just keep watching. It gets better.

32 Comments
  • willylickaball March 1, 2010

    That was pretty funny for being so cheesy

    +5 -0
  • sikko March 1, 2010

    Now where's the pussy?

    +2 -1
  • 2indastink March 1, 2010

    give that mouse a gold fucking medal.

    +4 -2
  • 831cali March 1, 2010

    i wanna see that mouse do push ups on a glue trap

    +5 -0
  • bigfun72 March 1, 2010

    Canada wins gold in hockey and most gold in the HISTORY of the winter olympics CANADA CANADA CANADA

    +3 -15
  • 2indastink March 1, 2010

    ^^^yeah, they won 14 golds in the snow donkey raping.

    +10 -5
  • bigfun72 March 1, 2010

    Wow the same amount as your dad^^^^^^

    +4 -10
  • aryan-rule March 1, 2010

    Fake!

    +2 -2
  • 2indastink March 1, 2010

    hey bigfun72 I have no idea what your going on aboooooooooooooooooooooooooooooot, you French cunt.

    +5 -3
  • bigfun72 March 1, 2010

    LOL nope not French you dumb cunt^^^^^

    +2 -3
  • tnt March 1, 2010

    I wanna see the cat that kills that little fucker. FUCK CANADA

    +5 -2
  • buttdarts March 1, 2010

    Bigfun... I see you know how to copy and paste today. Jackass!!

    +1 -2
  • bigfun72 March 1, 2010

    In all fairness the US should of got golds for Whining and the main event Crying.

    +1 -9
  • bigfun72 March 1, 2010

    ^^^^^Yup cool EH?^^^^^^

    +1 -8
  • thunderbutt March 1, 2010

    Mighty Mouse

    +3 -0
  • chupamiverga March 1, 2010

    lol faved on youtube

    +1 -1
  • anomalous March 1, 2010

    Bullshit!! I wanted to see SMACK flip flop kick kick kick and fucking DIE you vermin!!!!

    +1 -2
  • lickadslit March 1, 2010

    Personally I don't give a rats ass about a mouse's ass

    +3 -1
  • thoward March 1, 2010

    Well the mouse trap I set kills the little bastards

    +1 -1
  • drunkard March 1, 2010

    That could be dangerous without a spotter.

    +6 -1
  • ohwickedwendi March 1, 2010

    If I found a mouse doing that, I'd move.

    +7 -1
  • kingdingaling March 1, 2010

    Fake, gotta do three sets of 10!

    +1 -1
  • ghosthunter March 1, 2010

    Can't kill an AMERICAN Mouse. Now if the mouse was from canada that would be a differant story!!

    +4 -0
  • androb March 1, 2010

    that was hilarious!!!!!!!!!!!!!!

    +1 -1
  • killkenny March 1, 2010

    I beieve that was Optimouse Prime.

    +5 -1
  • truckingman March 1, 2010

    LMMF"AO!!! That little Mother Fucker set that trap off so he can work out, SHIT!!! Still LMMF"AO!!!

    Sincerely, Robert Hallock

    the truckingman.

    +0 -4
  • godbluff March 1, 2010

    real

    +2 -0
  • unibanger73 March 1, 2010

    that mouse mouth fucks the other mice.

    +1 -0
  • psycho666 March 2, 2010

    so you go to watchersweb to huh.

    +0 -2
  • holllmes March 2, 2010

    thats not cheese its crack

    +1 -0
  • jimtretra June 3, 2010

    He don't back down from shit Mighty Mouse.

    +0 -0
  • xiii December 3, 2011

    Seriously, not one comment about Mighty Mouse?

    +0 -0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register