> VIDEOS > BATHROOM CAT FIGHT TIME
Crazyshit.com Pro Tip: Meet Hot Chicks for By Using Fling!!
Rate This:
sucks 12345678910 awesome

  • Info
    • Share:
posted by Jay D. on 7/12/2010

Bathroom Cat Fight Time

You have to give to the chick in the dress. She looks real fit, like she might actually do kickboxing and other type of classes. Then there is the fight, where as I see it, you have the chick in the yellow shirt, getting her ass beat by the chick in the dress. The dress chick actually gets down and dirty with some hammer fists to the face, yup, I give the fight to the chick in the dress.
EMAILED: 8
VIEWED: 45690
RATING:



Dude gets his GF a big black cock

Take the picture slut

Porn the right way!

Horny sluts will do anything

Do you remember Anna Kournikova?

When you see it
Comments From the Peanut Gallery
addictedtothc
Damn, No Swirlies or Nips
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 1:10 PM

pistolero
Nice to see a darky get it’s ass kicked every once in a while by a white person.
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 1:12 PM

voyeurism
so thats where jennafer went when she said she needed to make an important call.
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 1:26 PM

rockinron
niger done gets fuckd up by a cracka!@!!!
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 1:56 PM

ohwickedwendi
And for the finale, the Asian will take a shit on the darkie.
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 1:56 PM

rockinron
by the way fuckin repost!!
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 1:59 PM

2indastink
Make giving aids to other people legal, NOW!!!!
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 2:01 PM

whites_r_fat
Thats not a cracker you dumb fucks, funny how you all got your hopes up.
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 2:13 PM

wardo56
she be needen ta fine her real babydaddy an leabe mah man alone!!
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 2:29 PM

ghosthunter
And you wonder why I hate niggers.
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 3:08 PM

killkenny
Lakweesha and Juanita, fightin’ over Sunset Sam.
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 3:43 PM

buttpaste
ummm, Sammich.
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 3:48 PM

dendraphiliac
i wanted to see the end
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 4:11 PM

gasguy
hmmm, niggers,nuf said
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 4:11 PM

fukyallbitches
Nobody, I repeat NOBODY on this video is white. Stop getting your hopes up honkies.
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 5:27 PM

boppalilbit
in the bathroom next door they are all high singing smokin in the boys room
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 6:18 PM

magnavox50
I love this shit! A fuckin’ nigger baboon getting her ass kicked not only but a white girl but a hot ass white girl!
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 6:34 PM

darthscrib
damn that slut is hot as fuck and she can throw down! FAP FAP MOTHERFUCKIN FAP!!!!!!
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 6:46 PM

darthscrib
and no ghosthunter, noone wonders, we all know!
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 6:49 PM

godbluff
meow
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 7:09 PM

h4rdcor3
I’m use to seeing black pieces of shit on the floor of a public restroom
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 7:13 PM

whites_r_fat
This happened at temple High school near The ohio border, and this girl is not white you dumbasses they have a vlogs site in ohio with the girls/guys after fights..this girls is honduran and half puurto rican, funny how all you crackers love to get racial when you think you see a white bitc get the upper hand...to bad she wasn’t white..whites are pussies yall would drop your ipod and take off running its typical for cum skins to do that in even times of war you run, Cowards like I said before, you lil dick cowards need stick to your mormon churches and molesting kids and watching your child porn. yall don’t fight and the only sport you have left is nascar and even that is NOT A SPORT.
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 7:43 PM

graveyard
Shut the fuck up Whites r Fat!!
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 7:53 PM

cbt23
I agree, white chicks don’t really know how to fight!!! Chicks look like beaners!!
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 8:31 PM

kingdingaling
Wow, boring...No titties came out...Just sayn
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 9:33 PM

bronson210
yeaaah...i agree with "whites r fat" white ppl are fucking weird and soooo generic.......thank god spics are going to eventually take over in the loooooong ruuuun...juuuust you fucking wait.
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 10:15 PM

rareranking
Yeppers looks like a hispanic to me, Close but no cigar, But way to keep hope alive!
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 11:31 PM

fetuswithaids
That chick was hot and she kicks ass!I’d do her.
[reply]
posted on: 07-12-10 @ 11:55 PM

buttnuster
WRF=nigger pissed cause he gov.check is late
[reply]
posted on: 07-13-10 @ 12:01 AM

rodeye2
Spics are like locusts,by the time they take over there won’t be anything left.You just wait and see,it’s already happening.
[reply]
posted on: 07-13-10 @ 1:56 AM

rodeye2
And what a smart move to over-populate our planet to run human civilization to extinction.
[reply]
posted on: 07-13-10 @ 2:05 AM

boofano
whites r fat is talking about michael jackson....the white nigger
[reply]
posted on: 07-13-10 @ 5:39 AM

xlady11x
OH WEE, I WISH THAT WAS ME BEATING THE SHIT OUT OF THAT LATINA I WILL BEAT THE SHIT OUT OF ANY MEXICAN BITCH OR ANY BITCH THAT I THINK IS ILLIGAL I HATE ESPECIALY HATE MEXICAN HO,S ALL THEY DO IS SHOW OFF THIER FLATASS ASSES AND GET PREGNANT .THESE GIRLS ARE PROBABLY FIGHTING OVER ALEHONDRO .THE OHTER FUCKING MEXICAN
[reply]
posted on: 07-13-10 @ 6:55 AM

jonasje
i’d love to have that white bitch on my 5 inches
[reply]
posted on: 07-13-10 @ 12:35 PM

icecapzone
isnt racism a waste of time. there are other things to make fun of and hate. like skyler, or bieber, etc... or we can focus on important things like shouldnt it be legal to rape a hot bitch? if they are hot, i should be allowed to rape them
[reply]
posted on: 11-29-10 @ 2:05 PM

fiichubarbiie
Amen to that!!! lol plus i definitely give the fight to the hispanic chik lol
[reply]
posted on: 02-12-11 @ 1:23 PM

ludicolo
White people suck, can’t take won with stripe tisk tisk
[reply]
posted on: 01-10-12 @ 3:44 PM

Related Shit

CAMPING KO MAKE... CAMPING KO MAKE...
I actually just wanted to use the words "unhappy c....
FIGHT DIRTY MEO... FIGHT DIRTY MEO...
These two girls are ruthless and will stop at noth....
THE GUY ON TOP ... THE GUY ON TOP ...
It's not too often that you see a triangle choke a....
ANOTHER CAT FIG... ANOTHER CAT FIG...
Well if you want to call it a cat fight. It was mo....
CRAZY CHICK THR... CRAZY CHICK THR...
The bitch in black should look into getting into a....
CAN I KICK IT, ... CAN I KICK IT, ...
A few days ago, Adam posted the "Can I Kick It" vi....
BACKYARD FIGHTS... BACKYARD FIGHTS...
To me, I thought dude in the black shirt was gonna....
DID SOMEBODY OR... DID SOMEBODY OR...
Punching, punching, and more punching..just what I....
AWESOME CAT FIG... AWESOME CAT FIG...
Most of the time you see two girls fight its noth....
HOOKERS HAVE FE... HOOKERS HAVE FE...
When hookers lose customers to other hookers, thin....
COUNTERPUNCHING... COUNTERPUNCHING...
Fight fight fight! Two asshole kids square up for ....
RUTHLESS, TOOTH... RUTHLESS, TOOTH...
Parking lot fights in the ghetto are so great I do....
SNORING DURING ... SNORING DURING ...
The most rude thing you could ever possible do is ....
FIST BEATS SLAP... FIST BEATS SLAP...
Here's a rule of thumb for you. If you have a slap....
DRESSED UP CAT ... DRESSED UP CAT ...
I'm not sure what the hell they are dressed up for....
MEXICAN VS. WHI... MEXICAN VS. WHI...
Here we have a classic fight between a beaner and ....