Week In Crazyshit: Yay For Strippers

Jay left town today and I left early to go enjoy some fine dining along with some fine tits and ass. But since I care about you all so very, very much, I got the Week In Crazyshit ready to go yesterday, minus an intro. Here it is, bitches.

20 Comments
  • 2indastink August 27, 2010

    Not only am I FIRST, but I am also the fucking messiah, who thinks gay RAPE should be an olympic sport. -100 for moi.

    -15
  • 2indastink August 27, 2010

    ^^^^^ YEAH baby live the fucking dream or go back to fucking sleep baby.

    -12
  • 2indastink August 27, 2010

    ^^^^^^ +1 for you minge horse.

    -10
  • buttdarts August 27, 2010

    Looks like I've got to step my comments up. And -1's for you 2inda^^^^^

    +3
  • format187 August 27, 2010

    Has it been a week already?../... FUCK

    +0
  • spaulding August 27, 2010

    Thank you!!!! I love the week in crazyshit.

    +0
  • leadfoot August 27, 2010

    ^^ With comments like these , 2inda didn't make the top 10 ? What a shocker !! ^^

    +0
  • ohwickedwendi August 27, 2010

    Congrats to spaulding and wargod....great comments.

    +0
  • wargod August 27, 2010

    WOOT WOOT! WICS rulz!!!!!

    +1
  • pizzapie August 27, 2010

    Thanks Jay, Tim & Adam... well done

    +0
  • wickedwithin August 27, 2010

    wargod is the shit!!!! =)

    +0
  • killkenny August 27, 2010

    LOVE that video of the week!! Kudos to wargod & the rest of the top 10ers. And thank you Adam, for not forgetting TWICS.

    +0
  • jessmike August 28, 2010

    ^Wish there was a hot sexy man (or men) in one of these videos, but then, with my luck, they would end up fucking each other.

    +1
  • richardhead August 28, 2010

    2indastink funny shit i laughed more on your comments than anyone elses

    -2
  • cmwar-15 August 28, 2010

    duuude, i been around since 07... thats the best ending to a crazy shit since i can rember...

    +0
  • veteransniper1 August 28, 2010

    you may be first here, but check out the main lot lol bitches!

    -2
  • duckduck August 28, 2010

    ^^i bet you take the main lot of cock up your ass too^^

    +1
  • rockinron August 28, 2010

    vetran sniper likes to be first at everything lik first guy in his family to blow his grandpa and dad in the same day!!!

    +1
  • mass August 28, 2010

    ^^ yup sounds like another asshole that used to hang around here

    +0
  • jonasje August 30, 2010

    zomggggggg i got a top10 commentttt! 5th place YEA !

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register