These Pussies Are Going Down

Let's take a timeout from all the murdering, shit eating, and face fucking, and take a look at some cute little kitties. These guys suffer from fainting goat syndrome, so at the slightest sound, they collapse into a rigid paralysis lasting a minute or so. Awwwwe.

38 Comments
  • yankeefan34 October 28, 2010

    that looks like what the yankees did in the alcs...... fuking rangers!!!!

    +5
  • cmwar-15 October 28, 2010

    inbreeding.....hahahaaa

    -4
  • mrmexicano October 28, 2010

    awww there so cute dont you just want to stick them in the microwave

    -8
  • duckduck October 28, 2010

    lolwut? theyre like those fainting goats...where can i get one

    +1
  • rockinron October 28, 2010

    well what o ya know? pussys tbat get stiff. what will they come up with next?

    +1
  • island_mon October 28, 2010

    Bunk Catnip..

    +0
  • killkenny October 28, 2010

    The chronic does that to me too.

    +9
  • strummer1990 October 28, 2010

    I do believe I would have too much fun with these pussys I would scare them till they didn't get back up...

    +1
  • iluvkitty October 28, 2010

    If this happened to my neighbor, I could easily fuck her three or four times while paralyzed for a minute.

    +3
  • slippy October 28, 2010

    They found the stash of smelly northen Cali

    -3
  • slippy October 28, 2010

    or northern, which ever you like. My typing goes to shit after a good old wake n bake session.

    -3
  • chupamiverga October 28, 2010

    that's what I do when I bust a nut.

    +1
  • bigtalk October 28, 2010

    so young and those pussies already have issues

    +5
  • crazypoopz October 28, 2010

    it will make it easy on 2nda to get laid

    +2
  • aryan-rule October 28, 2010

    mrmexicano has something similar its called falling cunt syndrome.....anytime someone says the word illegal or immigrant the cunt collapses.......

    +0
  • crazypoopz October 28, 2010

    BOO!!!

    -1
  • ohwickedwendi October 28, 2010

    They should have put screamo as the background music.

    +0
  • dazzza October 28, 2010

    ghb does the same thing really !

    -1
  • h4rdcor3 October 28, 2010

    still suffering the effects from when mrmexicano spiked thier milk with roofies

    +0
  • pizzapie October 28, 2010

    WTF was that. I nearly cried

    +2
  • atmydismay October 28, 2010

    I want my pussy to drop out like that!

    +0
  • spaulding October 28, 2010

    good pussy, lay on your back, and don't move

    +0
  • ghosthunter October 28, 2010

    Damn thats some really stiff pussy

    +0
  • ghosthunter October 28, 2010

    Hey Yankeefan34.. GO RANGERS!! LOL

    +0
  • iowaredneck October 28, 2010

    nothing a bullet wouldn't cure

    -2
  • sicasso October 28, 2010

    Sad wonder if they will do that thier whole little life.

    +0
  • skylerblue October 28, 2010

    omg! those kittenz r so kute! i hav a cat an had her since 2001. i recused her when she waz a kitten starvin in tha streetz :D

    -4
  • sirfartsalot October 28, 2010

    That cat has a thyroid problem and will die. Have a nice day.

    +1
  • fanny_anne October 28, 2010

    youtube/watch?v=1Tdf7MvxTKg&feature=related this version is so much better lol, u should delete and upload this one :p

    -2
  • fanny_anne October 28, 2010

    youtube/watch?v=1Tdf7MvxTKg&feature=related

    -2
  • fanny_anne October 28, 2010

    ffs well thats annoying :/

    -2
  • dustman October 29, 2010

    hahah, best shit ever

    +0
  • revharris October 29, 2010

    shut up fanny! We come to crazyshit so we dont have to go to youtube!

    +2
  • rodeye2 October 29, 2010

    Give them to skylerblueballs maybe they'll rub off on him.

    +0
  • injun October 29, 2010

    what no porn involved?

    +0
  • spinal-tap October 29, 2010

    WTF

    +0
  • revharris October 30, 2010

    lol

    +0
  • silverwolf November 7, 2010

    is it bad that i just opened my account like 20 minutes ago and i already want to punch skyler in the face?

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register