> VIDEOS > THE DICK TORTURE IS BACK
Crazyshit.com Pro Tip: Meet Hot Chicks for By Using Fling!!
Rate This:
sucks 12345678910 awesome

  • Info
    • Share:
posted by Jay D. on 12/11/2010

The Dick Torture Is Back

Mr. Dick Torture is back, and this time, he's bringing the blood! What else to make some awesome dick torture better, than to throw some blood into the mix. If you hate your dick so much, you should just cut it off. That's all I'm saying. There's no way you actually enjoy this.
EMAILED: 52
VIEWED: 112069
RATING:


 

Would you play her video game?

Buried in sluts

Fucking awkward

Ghetto fuckin fails

She is legal now!

Naughty sluts deep drilled

Comments From the Peanut Gallery
crkrbob
Why, why, why? Makes my junk hurt just watching it.
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 11:31 AM

tha_ringmaster
i say if motherfuckers wanna do this type of shit, and actually get off on it, they don’t even deserve a cock.. just schedule the appointment, and have the damn thing severed... send it to that ’smallest dick on earth’ guy!
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 11:34 AM

professorshit
He should be a hand model, just saying
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 11:42 AM

myballsyorchin
those germans are just as crazy as those asians!
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 12:08 PM

myballsyorchin
looks like he got bored with jacking off a while ago.......me, i just paint my nails!
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 12:11 PM

rockinron
ok fuck it bring back the shit eating japs AGAIN!
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 12:22 PM

buttdarts
I think this planet is doomed in the next 20 years or so.
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 12:26 PM

myballsyorchin
yeah, agreed buttdarts if some outside force doesnt kill us we will kill ourselves.....and we should!
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 12:29 PM

killkenny
Does this fucker hang out with Freddie & Jason??
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 12:47 PM

2indastink
The only dick I like looking at, is my own. End of.
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 12:57 PM

ohwickedwendi
I thought blood-letting was only used for the plague?
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 1:19 PM

2bit
i have not even watched this one, because my little buddy will not let me.
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 1:35 PM

edrich
wtf
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 1:37 PM

bucknuts
No no, it’s when you can squeeze blood from a turnip, Dumbass!
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 1:44 PM

bigtalk
-13
only a white guy
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 2:18 PM

me68
again,,,,,,, whyyyyyyyyyyyy,,,,,,,,,funny though ,he has fucked his cock up so badly, he cant even wank normally anymore !!!!!!!!
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 3:20 PM

d90girl
Put a Handgranade up his ass !!
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 3:30 PM

jesse69
I refuse to watch this shit.....
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 3:37 PM

slippy
pass
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 4:05 PM

pinkdildo
I hate a two headed dicks. this guy is a three headed dick
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 5:06 PM

rust_in_peace
Somebody’s got some daddy issues....
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 6:22 PM

hanjob
He’s milking it like a tit... Why?
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 6:49 PM

showmeurtits
Well the good news is he can’t use it to breed with!
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 7:12 PM

bluufrawst
with a fuckin dick that small i would do that too...
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 8:03 PM

atmydismay
And that sick fuck came too! I rather cum the old fashioned way, getting a mouth job from a dead hooker
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 8:03 PM

spinal-tap
My pecker hurts after seeing this.
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 10:56 PM

miked
thats hot
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 11:16 PM

ghosthunter
Got money saying that blood has HIV! stay the hell away.
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 11:23 PM

bigtits43
I seriously thought I was going to throw up.
[reply]
posted on: 12-11-10 @ 11:27 PM

anrconvert
I felt pain watching it and I don’t even have a dick. What a sad bunch of people who think doing this is a good alternative to wanking or fucking.
[reply]
posted on: 12-12-10 @ 12:46 AM

rodeye2
Cut both heads off please.
[reply]
posted on: 12-12-10 @ 2:40 AM

ouch
Just fucking die cunt!
[reply]
posted on: 12-12-10 @ 5:13 AM

honkyt0nk
and this whole time ive been wasting money on lotion .... could have just save a few bucks using my blood
[reply]
posted on: 12-12-10 @ 6:14 AM

mrreaper2u
just......WHY ???
[reply]
posted on: 12-12-10 @ 9:54 AM

cellule
Any other questions about Killkenny’s wife poping pills like if they were smarties?
[reply]
posted on: 12-12-10 @ 11:21 AM

lordsho
If my dick was that small, i might take to it with a machette or a knife myself! There has to be a reason for this new phenomenon of dick self mutilation... and why are only white guys doing this shit?
[reply]
posted on: 12-12-10 @ 11:34 AM

sirlikalot
Thats alot of trouble to go through to torture your own dick when all he had to do is fuck Adams mom!!!!
[reply]
posted on: 12-12-10 @ 3:59 PM

flip835
cling cling cling cling cling
[reply]
posted on: 12-13-10 @ 3:04 AM

carinya
world class idiot
[reply]
posted on: 12-13-10 @ 9:28 AM

shadowchaser
Woohooo!!! HAHAHA Now this is what I am talking about right here! Pure Crazy Shit material, 100 Proof triple distilled. I have a very soft heart for those who were unfortunate to be victims of accidents or crimes, but when I see someone intentionally abusing/mutilating/killing themselves, I just have to crack up and LOL so hard my head spins for weeks.
[reply]
posted on: 12-13-10 @ 11:15 AM

damgreedyjew
by the way ladies, this is how i cum.
[reply]
posted on: 12-14-10 @ 12:39 AM

voicebanger
WTF?? His dick looks like a fucking tarantulas face and when he came it looked like a fucking vagina that got splooged in.
[reply]
posted on: 12-16-10 @ 12:31 AM

krazyk
This is the same dumb sick fuck from the other video. Ok dude really, What’s the point?
[reply]
posted on: 12-19-10 @ 4:33 AM

cruiserman
....and another asshole...
[reply]
posted on: 01-09-11 @ 2:19 PM

mushasmunchies
HOLD ON. Is this how he jacks off ?
[reply]
posted on: 04-08-11 @ 3:04 PM

nymphowoman
that is just absolutely FUCKING nasty and wrong
[reply]
posted on: 07-25-11 @ 12:25 AM

stackson
Suddenly I feel the urge to nibble on some nuts.. Hmmm
[reply]
posted on: 02-17-12 @ 4:48 AM

waysouthern
Like the maid says on 2 and a half men, "I aint’ cleaning that up".
[reply]
posted on: 08-11-12 @ 2:09 AM

shadow83222
His father should have jerked him over a rock...
[reply]
posted on: 06-12-14 @ 5:02 PM

Related Shit

GOT ANY MORE PI... GOT ANY MORE PI...
Is this how they get ready for circumcision, or is....
WHY DO THEY CAL... WHY DO THEY CAL...
I've gotten acupuncture for all kinds of different....
NO MORE NEEDLES... NO MORE NEEDLES...
Acupuncture is cool, dick torture is not so cool. ....
THAT'S WHY THEY... THAT'S WHY THEY...
Jerking off just ain't enough for some guys. That'....
PENIS TORTURE: ... PENIS TORTURE: ...
This penis torture video takes on a whole new mean....
STEP ON THE DIC... STEP ON THE DIC...
This is just fucking brilliant! I don't know what ....
PENIS TORTURE T... PENIS TORTURE T...
Penis torture, I know you guys love this shit. Whe....
TROLLING FOR NE... TROLLING FOR NE...
If you wish to cross the dick bridge, you must fir....
TORTURE OR PLEA... TORTURE OR PLEA...
Why, why, why? That's a question that will never h....
TIME TO FEED TH... TIME TO FEED TH...
Crazyshit members are the best people in the world....
THE MANTIS ATTA... THE MANTIS ATTA...
This takes beastiality and penis torture to the ne....
THE ENTRANCE IS... THE ENTRANCE IS...
It's almost like a security system protecting his ....