Snow Plow To The Rescue

This hill is just too damn slippery to navigate safely. Thankfully, the snow plow is coming right now to do some plowing and salting. He'll have this street safe and sound in no time. Shit! Shit! Oh Fuck! Damn you, icy hill, you have struck again!

22 Comments
  • dustman December 22, 2010

    lol smooth jazz

    +0
  • warfighter64 December 22, 2010

    Jazztastic.....Nice!!

    +0
  • lolumad December 22, 2010

    Have holly jolly chris.. OH HO HOLLY CRAP!!! O-o!

    -3
  • lolumad December 22, 2010

    ^^Have a holly jolly chris.. HO HO HOLY CRAP!!! O-o!**^^ fucked up my Owned sentence.. to much egg nog. :[

    -3
  • spaulding December 22, 2010

    I bet the plow driver was talking shit about everyone that wrecked RIGHT before he lost control.

    +9
  • judasz December 22, 2010

    Didn't those people know that it was a "Snow Away Zone"?

    -1
  • pasher71 December 22, 2010

    that is the same road from other car ballet vids. they need to put a live streaming camera there just for us.

    +0
  • sirfartsalot December 22, 2010

    WooHoo! Free cars from the city!

    +1
  • bulldognuts December 22, 2010

    Watching this almost makes shitty winter weather worth it.

    +1
  • spinal-tap December 22, 2010

    That's how you do it

    -1
  • n306 December 22, 2010

    that was smoother than a snow plow on ice

    -1
  • pinkdildo December 22, 2010

    salt first, then plow dum fuck.

    +0
  • machine December 22, 2010

    Last winter, I was on snow detail. I had about 500 lbs of Salt in bags in the bucket of a bobcat/skid steer. made it halfway up this hill and one side broke free.....it was over with. Down the hill I went sending the bags all down it. I started to pick them up and saw an SUV sliding down the hill slowly at me. I hopped in the bobcat and hauled ass outta the way, fuck the salt.

    -2
  • rockinron December 22, 2010

    ^^^^and you told us that because we care? next time tell us a story where shit gets fucked up.

    +0
  • oicu8abullet December 22, 2010

    "Look at of these dumbasses. Wait! Shit! AHHHH!"

    +0
  • creepyjeep December 22, 2010

    he should of just stomped the throttle soon as he realized he was fucked, that's what insurance is for after all

    +0
  • getfucked December 22, 2010

    Christmas can getfucked, love from getfucked.

    +2
  • ghosthunter December 22, 2010

    I can watch this shit all day long!!! GOD I HATE WINTER!!

    +1
  • ghosthunter December 22, 2010

    Thats why they call them PLOW Trucks.. They Plow into everything!!!

    +3
  • dopesmoker December 22, 2010

    "Hey! Ya'lls cars ain't stuck no mo'."

    +0
  • boredshitless December 22, 2010

    Dumbass!!! your all wheel drive audi will drive in the snow but when you hold the brakes like a retard it will slide!

    +0
  • wirrdo December 23, 2010

    Fuck your Audi you rich motherfucker! You got stuck? my snowplow will fuck your shit up i mean get you out

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register