Black BBW Chicks Trample Skinny Brother

jay
48,166 Views 5 years ago

Two big black bbw chicks trample this skinny ass brother. Again, you thought only the white people were freaks? Nope, it's now coming out, do to our research that the blacks are just as freaky. They just don't put it on the internet as much. The poor guy is just taking all like 500 pounds of big black ass all over his little body. He probably has internal bleeding from the trampling. Call this man a amberlamps!

24 Comments
  • happyjack August 13, 2011

    Crazyshitters who is gonna be the first uncreative asshole to mention a guy who's name rhymes with Wig Walk?

    +4
  • ohwickedwendi August 13, 2011

    Damn bigtalk--you're freaky!

    +9
  • dazzza August 13, 2011

    Is that you're skinny black trampled ass nappysack?

    -1
  • rockinron August 13, 2011

    i was waiting for his guts to fly outta his ass!!

    +1
  • bigtalk August 13, 2011

    if they kill him they could hide the body by eating him

    -12
  • killkenny August 13, 2011

    Cannibal bitches be tenderizing their meat before they cook it.

    +6
  • lenny9651 August 13, 2011

    only black people

    +3
  • lenny9651 August 13, 2011

    and bigtalk thinks we're inbred, sorry bigtalk but this gene pool couldn't wet a spounge

    +2
  • satdudeuk August 13, 2011

    that fat nigger is going kill that crack head skinny nigger

    +2
  • smudge August 13, 2011

    The only pressure Obama feels

    +0
  • etdaddy August 13, 2011

    you make men look like pussies asshole

    -1
  • dozer67 August 13, 2011

    Black guys like this shit too? fucking crazy people come in every color

    +4
  • prljm10us August 13, 2011

    Got spleen?

    +1
  • fiercepierce August 13, 2011

    Theeeeeeres bigtalk! Oh and look he is with his mother and sister, talk about inbred pieces of shit. Gotsta keeps it in da family fo sho, huh bigtalk?

    +0
  • edrich August 13, 2011

    why?

    +4
  • thederp August 13, 2011

    if the guy's into face sitting then he's dead meat.

    +2
  • larbob August 13, 2011

    bigtalks been a b-a-a-d boy.

    +0
  • boofano August 13, 2011

    BIGTALK you can not ever say anything anymore...

    +2
  • honkie365 August 13, 2011

    @bigtalk..."if they kill him they could hide the body by eating him" That is no way to talk about your mother.

    -2
  • anrconvert August 13, 2011

    Thank God there is a condom and no reproduction will occur.

    +3
  • pizzapie August 13, 2011

    Blacks have slaves now? LOL

    -1
  • downunder69 August 14, 2011

    THATS NOT BIGTALK, FROM OUR RECORDS HE HAS NO DICK

    +5
  • pastxmas August 14, 2011

    "would you like to be under my kancles? *gavomit*

    -1
  • hichman August 7, 2013

    mmmmm !!! j aimerais etre pietiner par cette jolie grosse black.....

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register