Monster Truck Fail

jay
25,247 Views 5 years ago

Boys and their toys. This is one tow off that will end awesome. I would say that the guy in the yellow chevy did the right thing. He fucking nailed it even harder, when his frame started to bend. Then bam, out goes the rear end. Bubba is going to have to do some work for next weeks show.

27 Comments
  • 2indastink August 20, 2011

    FIRST POST YOU UGLY BUNCH OF CUNTS!!!!!

    -16
  • pizzapie August 20, 2011

    The guy with the small dick won

    +3
  • happyjack August 20, 2011

    The lost footage from the movie Footloose. What a good friend doesn't stop pulling until his buddy's truck is in pieces and upside down. Kind of buddy you can trust and count on.

    -1
  • etdaddy August 20, 2011

    gotta love those rednecks for their unique way of fucking each others shit up

    +2
  • rockinron August 20, 2011

    well they proved that they have the 2 smallest dicks in the south. bigger the truck the smaller the fuck.

    -2
  • ohwickedwendi August 20, 2011

    Not true ron--my ex husband drove a pretty big truck, and he has a big dick--well...I don't know about now, considering what he's fucking these days...

    +2
  • happyjack August 20, 2011

    rockinron and wendi you 2 should have coffee sometime and compare your experiences regarding dick sizes. Sounds like you both have some expertise in the matter.

    +4
  • spaulding August 20, 2011

    HA HA FUCK YOU CHEVY!!!! FORD RULES!!!!

    +2
  • honkie365 August 20, 2011

    ^^^And either of those beat Dodge or the Jap crap.

    +0
  • tgarner August 20, 2011

    Well I'm a Chevy guy, but that's some funny shit right there, LMAO

    +0
  • hollow25 August 20, 2011

    lmfao that jackass is telling the wrong truck to stop

    +0
  • evilmimai6666 August 20, 2011

    LISTEN TO THE BITCH CALL SONEONE A FOOL...FUCK YOU BITCH YOU SHOULDA GOT RAN OVER,,,YA CUNT

    -4
  • immanuelkunt August 20, 2011

    Better get into a Ford, son. Too bad ole carpuke ain't around to see a GM shit truck made of compressed rust get its due.

    -2
  • nnie August 20, 2011

    What'd they thing was going to happen?

    -1
  • grinder August 20, 2011

    well,we know who the better welder is

    +1
  • anomalous August 20, 2011

    I wouldn't have a Chevy truck up my ass even if I had room for Sherman tank!

    -3
  • strayak47 August 20, 2011

    id like to see 2 electric cars play tug o war. eventually it would come down to who is strong because they will have to get out and push

    +0
  • toatsmugoats August 20, 2011

    you know how much redneck pussy he prolly got from that?

    +2
  • bigtalk August 20, 2011

    ezekiel and jed still fighting over cousin/sister winner gets dibs on her pink spot

    -4
  • yomammasass August 20, 2011

    fuckin' white people!

    -6
  • rockinron August 20, 2011

    ^fuckin copycat^

    +1
  • spinal12 August 20, 2011

    fucking niggers

    +3
  • boredshitless August 20, 2011

    hell yea! Ford! but here's a mechanics tip, dont do shit like that with a long bed chevy lifted the long frame cant handle the axle wrap. especially with out a 4 link rear end!

    -1
  • wickedmule August 21, 2011

    I live for this shit, your supposed to hook the damn tow strap to the rear of the frame, not the damn rear end! And I'm surprised the Ford won :/

    Humm, watched it again, looks like they hooked the Chevy mid frame and it broke the frame. Anyways, you don't do this shit with those kind of tires on dry ground, what the hell were they thinking, yeah it's fun, but tears the shit out of your truck, dumb fucks.

    -2
  • d90girl August 21, 2011

    Good luck explaining that to Allstate !

    +0
  • ohwickedwendi August 21, 2011

    Aw..does happyjack feel left out?

    +0
  • immanuelkunt August 21, 2011

    "I live for this shit" Goddamn. Talk about fucking low expectations.

    -1
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register