Twofer Tuesday: Animals Fucking

As a human, I guess sometimes I take for granted how awesome our sex is compared to other mammals. We can twist and flip our ladies in all kinds of positions, and tap that ass from all different angles. But these poor guys struggle just to sink their giant dongs inside that pussy. But at least they don't have to talk about their feelings afterward.

28 Comments
  • coonboy September 13, 2011

    How many pollocks does it take to fuck a horse?

    +2
  • jdmorss September 13, 2011

    First!!!!!!!!!!!!!!!!!!! but damn they can last awhile if you watch the whole video the pig looks fucked up.

    -17
  • tgarner September 13, 2011

    I have an idea who's gonna get excited over this video!

    +2
  • shitheadbcfc September 13, 2011

    jdmorss wishes he was fucked by some weird looking pig thing with a huge cock! which I'm quite jealous of the length BTW. And then there's d82ndabn slagging off Bigtalk! he must be trying out some kind of new mating call for chimpanzees!

    +1
  • tgarner September 13, 2011

    I didn't think I did, but after watching that, it makes me feel like I have a small dick. :(

    +0
  • lenny9651 September 13, 2011

    i don't know what that thing was but it had a prehinsled dick

    +1
  • iluvkitty September 13, 2011

    I wish somebody would jump in and help me place Adam's facial hair outta the way when I'm face fucking him.

    +3
  • onecrazyfucker September 13, 2011

    @tgarner i think numberonefan whould get excited over this video.

    +1
  • yeayeayea September 13, 2011

    At least they don't have to buy their bitches dinner first.

    +1
  • tgarner September 13, 2011

    Yeah, I wasn't going to say a name, lol

    +0
  • grinder September 13, 2011

    I wish i could make my dick move like that that pigmanbear

    +1
  • honkie365 September 13, 2011

    In the first video I learned that it IS true..blacks do have larger dicks..but as I suspected they are inept when it comes to using them. Guess it's too complicated.

    +2
  • rockinron September 13, 2011

    damn horse porn directors use cheap ass cameras these days.

    +0
  • larbob September 13, 2011

    i have one question. who's going to make the sammiches?

    +0
  • zippernuts24 September 13, 2011

    numberonefan's dream.

    +4
  • dazzza September 13, 2011

    Yes bigtalk.. they are brown with bid dicks, but dirty animals non the less. A proud race

    +4
  • bigtalk September 13, 2011

    2nd vid that white boy couldnt wait to grope that horses dick which proves if your a white boy your a fag FACT

    -13
  • ohwickedwendi September 13, 2011

    That poor stud horse looks like he doesn't know what the hell to do next.

    +0
  • downunder69 September 13, 2011

    ^ idiot

    +0
  • sicasso September 13, 2011

    I'd love to pull my pants down to show my girl something like that but i'm a white guy, damm.

    -3
  • cbt23 September 13, 2011

    I wished someone brought me a bitch and held her down for me while I fucked her....sigh

    +4
  • thederp September 13, 2011

    i think that mare got gang raped.

    +0
  • downunder69 September 13, 2011

    Lol.. Not u wendi.. the idiot above u

    +2
  • mrbigglesworth September 14, 2011

    The horse was all, "OK, which one of you fags grabbed my shit?"

    +3
  • smarterthanu September 15, 2011

    Damn, now I know where racism comes from, penis envy!

    +0
  • marcodufour September 15, 2011

    The `pig looking thing` is a Tapir.

    +0
  • k5rat September 15, 2011

    That horse is like "Hey Thanks Pal", should I feel dirty for wanting to touch myself?

    +0
  • jax September 19, 2011

    goddam trigger get that shit...

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register