Shit Talker Gets A Beatdown

It's always the guys who run their mouths forever who can't fight worth a shit. You just got your ass kicked by a whitey in front of all the brothers and they all just laughed at you. Is the honky still gonna die tonight? You promised, and we don't like someone who falls back on their promises.

40 Comments
  • whiskeysick September 10, 2012

    That's what happens when bigtalk or biggertalk step up to whitefolk. Goodnight

    +14
  • crazyvet September 10, 2012

    You got your mouthy ass whipped all up in here.

    +10
  • vulture September 10, 2012

    brave man taking him on with the whole tribe there

    +9
  • rockinron September 10, 2012

    IS HE DEAD YET?

    -2
  • theloonman September 10, 2012

    ^^^^ ron, did you OR your pc pick up a virus?

    +2
  • theloonman September 10, 2012

    Leave that trash in the street where it belongs

    +7
  • assclown September 10, 2012

    Now don't even try to tell me that ain't a nigger.

    +1
  • biggertalk September 10, 2012

    That was a sucker punch!

    -17
  • frankdrebin September 10, 2012

    and then the cops pulled up to the white guy: "would you like a police badge, sir?"

    +7
  • preferemshaved September 10, 2012

    \"you gonna die tonight\" when I get out of the hospital from the ass whooping you gave me.

    +0
  • 2indastink September 10, 2012

    That's how I like my coons.....beaten.

    +8
  • angeldreamer September 10, 2012

    No this it too easy....All i can say when you make Bigtalk ur ass get kicked...

    +2
  • garrylt1 September 10, 2012

    LOL...! BUSTED !

    +2
  • wisconsinjed September 10, 2012

    Ok, let's break this down. It's already dark and the dude said he was drunk so it's going to be around 8:00 pm or so, right? If he is going to keep his word he has 4 hours to sober up, dress his wounds, find his ass kicker, and make him "die tonight". He best get busy!!

    +3
  • ghosthunter September 10, 2012

    Got what was coming to him. It would have been funnier if da brotha was wearing a yankees shirt..

    +0
  • wisconsinjed September 10, 2012

    Lol, at the 1:11 mark he has the "I'm not sure what's happening to me but I don't believe it's good" look on his face!!

    +2
  • wisconsinjed September 10, 2012

    Yea biggertalk I must agree with you. He was a "sucker" and he got punched........over and over and over and over and over and over and........

    +7
  • wisconsinjed September 10, 2012

    .........and over and over and over and over and over and over and.......

    +7
  • tgarner September 10, 2012

    On the bright side, at least his bruises won't show!

    +5
  • mccracken September 10, 2012

    ...they were rapping right? I don't know, I didn't understand a word - time to call in Biggertalk to translate!

    +3
  • txdo_msk September 10, 2012

    Hey, he got beat like a bitch, but he didn't run after the first punch like a bitch. He took it.

    +1
  • gixxer_king September 10, 2012

    White power!!!

    +1
  • killtacular September 10, 2012

    Hey Biggertalk: A sucker punch i when you come at your opponent when they aren't expecting it. Your nigger friend there was talkin' mad shit about how he was gonna kill whitey there. He was LOOKING for a fight, so the fight came to him, head on, not from behind like a pussy-ass nigger would. You know that stand your ground shit works both ways, right? You threaten my life, I'm beatin' your ass half-to-death and teaching you a lesson about sayin' ignorant shit in front of your homies just to make yourself feel big. And since ol' blackie there was drunk, he shoulda been able to take that beating and give some back, but naw, nigga's can't fight when they're durnk, cause they can't handle their fucking liquor.

    +8
  • wisconsinjed September 10, 2012

    You called it correctly killa! I am really surprised he didn't get jumped when he started whoopin' that ass! That tells me dude really, really deserved what he got. The white dude deserves respect because he did as you said. He went frontal, gave the guy time to react after the first punch, went frontal again, and then stopped when it was done. Kinda reminds me of the "Chester, was the other dude named Tank, fight on "Black Gold"!You guys that have never seen it check it out. It's pretty cool!

    +1
  • wisconsinjed September 10, 2012

    On thing that I see negative about this dude is he looks like our ***Adam*** from the back! Doesn't it? Do you think it looks like him or am I a nut? Or both? Adam, care to elaborate?

    +0
  • wisconsinjed September 10, 2012

    THAT IS ADAM!!!!

    +0
  • wisconsinjed September 10, 2012

    Last one guys. I'm apologize for the number of posts on this. Not Adam. I got a better look when I whitened my resolution. BT I kind of see what you're saying but he should hace readied himself when the guy came toward him. Especially when he told the guy he was a dead man. No sucker punch. You probably didn't even mean it and you were just trying to get some sucker to respond. Somebody nitwit here will probably be dumb enough to spend alot of time responding to your few words. Let's sit back and see if some stupid M'fer bites! I can't wait to make fun of the idiot who does it! There is always one ignorant person here that has no life that will do it and I CAN'T WAIT until it happens. It probably won't be long either until a dumb ass does it!! Let's wait and see who the stupid son-of-a-bitch is!

    +0
  • supercow September 10, 2012

    Wow. Wis just typed a whole lot about nothing there !!??

    +2
  • drtyrell September 10, 2012

    Hmmm....he did get an elbow to the face first.

    +0
  • sleeko September 10, 2012

    I have a feel'n that kneegrow gentleman thought his homies was going to have his back...Opps, his bad.

    +2
  • potrostation September 10, 2012

    Shit ! Now that hoe has to find a new pimp.

    +3
  • spinal12 September 10, 2012

    wigger hitting nigger

    +0
  • amorphis September 11, 2012

    he was workin on that motherfucker,lol

    +2
  • bite-me71 September 11, 2012

    A wigger and a nigger fighting why am i not surprised.

    +0
  • chipship September 11, 2012

    Do we have a date set for sending them back yet?

    +0
  • suprtrukr September 11, 2012

    Wonder if he got a \"fatter\" lip....

    +0
  • slippy September 11, 2012

    walk on home boy!

    +0
  • dozer67 September 11, 2012

    Listen all you racist bastards Jay should ban the lot of you,It was a good clean fight between a bigmouth blowheart and another guy no one jumped in the guy didn't sucker punch anyone and he stoped when the guy had enough not even a kick was thrown... so yeah leave it alone...

    +0
  • sactownryder September 12, 2012

    *WARNING* Marijuana effects the memory and coordination

    +0
  • crazyshitisgay September 12, 2012

    You ok... "Nah, I needs an amberlamps"

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register