Adoption is the way to go!

Yeah, fuck that! Go adopt yourself a nice and cute feral cat from the local pound and get diced up. I think adopted pets is a good idea, but it ain't for me. I like my pets new, not used and abused!

20 Comments
  • frankdrebin October 10, 2012

    something tells me this isn't the first time a pussy left blood all over your face (♫ offspring - self esteem ♫)

    +1
  • jed1 October 10, 2012

    That was cat, having you face all clawed up & all. I bet when he turned the camera off he beat the living fuck out of that pussy cat. The guy looked pissed as if he were demented, did you see the side ways look as he turned the camera off. It was as if he was saying, '' god dam you fucked up my face bad cat, now i'm going to beat the living shit out of you. You fucking pussy..

    -3
  • rockinron October 10, 2012

    well teach that little bastard to like be held, with a 9 iron!

    -4
  • siko666 October 10, 2012

    I want to see the rest of the video where we see if the cat likes cleaning the toilet bowl.

    -2
  • m1009 October 10, 2012

    Honey have you seen our cat, Nope! but i did get the garbage disposal fixed

    -3
  • preferemshaved October 10, 2012

    In breaking news. Cat found shoved in shelter owners ass.

    -3
  • mrbpp October 10, 2012

    "The cat doesn't like to be held." Yeah, if your interpretation of holding is fucking it in the ass. Here kitty kitty kitty ........ papa wants to hold you again.

    +5
  • biggertalk October 10, 2012

    Mayne I'd go apeshit on that fucking thing if it scratched my face like that.

    -5
  • spaulding October 10, 2012

    I'd barter that cat for 5 rolled tacos at the taco shop.

    +0
  • the_aristocrat October 10, 2012

    Cat's black. Nuf said.

    +0
  • rush October 10, 2012

    Be honest now, you tried to fuck the cat, didn't you!

    +2
  • wisconsinjed October 10, 2012

    If I were to name the top problems in this world of ours I would put the abuse of animals right at the top! God gave us "dominion" but to too many people dominion is defined as "abuse as you see fit"! To me dominion should be looked at as a "protector".

    +2
  • wisconsinjed October 10, 2012

    When I see a video regarding animals I think of "oicu8one2". He's good shit and pardon if I typed his name in correctly. Holla my man!

    +2
  • dozer67 October 11, 2012

    Never understood keeping cats, they breed like mice feed this fucker to the local PitBull..

    +0
  • qz-sue October 11, 2012

    You bunch of dumbasses - This video is fake.

    +0
  • mrbigglesworth October 11, 2012

    Some people just can't read the signs of when you're annoying the fuck out of a cat -- then again, this cat could have just been an asshole.

    +1
  • deadgoon October 11, 2012

    I'd like that cat to grind all over my balls while I shine a flash light underneath my stretched sack... The process gives the animal a safe feeling while it discovers the wonderful intricacies and vast networks of veins and capillaries. Animals deserve simple lessons in biology, it gives them a chance to be well rounded, productive members of society when they reach adulthood. I farted

    -1
  • theloonman October 11, 2012

    Is there anything on this site we haven't seen somewhere else or a repost?

    +0
  • tonkpils420 October 11, 2012

    must be benji cat cuz his dad already fucked the cat of course it wont like bein held after that

    PS my bad for my ebonics lmao

    +0
  • szatan October 12, 2012

    FUCK domesticated cats! Wild cats ftw!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register