Haha!

That's all I have to say about that! You fuckin idiot! Thanks for the entertainment! Good thing there won't be a next time!

30 Comments
  • crazyvet January 26, 2013

    That was funny as fuck! Get some raghead.

    +11
  • happyjack January 26, 2013

    He's so dumb he probably even turned down the virgin pussy when he got there.

    +4
  • biggertalk January 26, 2013

    What the fuck happened

    -6
  • spaulding January 26, 2013

    That's the worst black eye from a scope I've ever seen.

    +6
  • pizzapie January 26, 2013

    Don't cry Achmed, now he's fucking 72 hairless teenage pussies

    -8
  • madkraze January 26, 2013

    That's a different kind of special almost helmet spacial........ Helmet wheres my helmet

    -1
  • wardo56 January 26, 2013

    Stupid sand niggers

    +10
  • theloonman January 26, 2013

    Black powder RPG? Where's all the alley snackbars now?

    +0
  • ouch January 26, 2013

    Hahahahahahaha Fuck you sand niggers

    +3
  • spartan22407 January 26, 2013

    That limp-wristed raghead couldn't even hold up the RPG above the barrier! LMAO! It ain't THAT heavy! The RPG ricocheted off the barrier and between the thrust of the RPG coupled with the secondary effects of the RPG found the path of least resistance; in this case a soft, pudgy raghead. LMFAO!

    +9
  • rockinron January 26, 2013

    its just a miss fire....it's nothing to lose your head over dude.

    +3
  • herbieversluse January 26, 2013

    how's that surplus working for you ackmeed? fucking dunecoon

    +3
  • shitbox January 26, 2013

    good

    +0
  • jdgoma January 26, 2013

    Guns don't kill people alah Akbar kills people

    +0
  • xeronox January 26, 2013

    Haha.. Not a toy, alannn ackbar. I wonder how many times he got to fart that day? It's Jeff Dunham new puppet. Achmed says I keeeeel youu. Bitch. Rotten apple turd poop shit pants. I love America.

    +0
  • drtyrell January 26, 2013

    Evil begets Evil

    +1
  • ghosthunter January 26, 2013

    Seems the directions were not in arabic.

    +1
  • madcat January 26, 2013

    Any one really see whot happened there ?.Good any way .

    +0
  • killtacular January 27, 2013

    Lol. He's cryin' cause his bro doesn't get no virgins cause he's a dumb, stupid fuckin' idiot.

    +1
  • zmolez January 27, 2013

    Thats the best thing that's happend in a long while. ;)

    +1
  • frankdrebin January 27, 2013

    classic arab RPG pranks volume 1

    +1
  • supercow January 27, 2013

    Could be sabotaged ammo. Something all to common in these kinds of wars

    -1
  • canadianltd January 27, 2013

    My name is Akmed and this is the RPG firing lesson alalalalalalalalalala. Shit they said there were going to be virgins I did not think it would be all of my buddies down at the goat hut!

    +2
  • honkie365 January 27, 2013

    Is he died?

    +0
  • crazyshitfan69 January 27, 2013

    Tooooo damn funny!!!!! They think now he has 72 virgins waiting on him!!! No one ever said they were female virgins!!!

    +1
  • dozer67 January 28, 2013

    well thats' what you get for being evil!! ha ha ha ha ha..

    +0
  • dozer67 January 28, 2013

    .....ha ha ha ha ha ha I ca't stop!!! ha ha ha....

    +0
  • d90girl January 28, 2013

    made in China

    +1
  • rodeye2 January 29, 2013

    Made in America.....on purpose.

    +2
  • mcdunder January 29, 2013

    Yeah but did you see his smile before he was turned inside out..? I have never seen someone so happy to die!

    +1
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register