The Flying Cow

Maybe in India cows can walk down the freeway without any problems, since those filthy people worship them, but everywhere else in the world, cows make great steaks and hamburgers. It ain't quite how the slaughterhouse would get it done, but it will work.

26 Comments
  • happyjack January 3, 2015

    I knew beef was getting high but this is ridiculous. . When cows fly. And the cow jumped over the center divide. Thank you I'll be here all week folks.

    -1
  • picklehiesner January 3, 2015

    Hey diddle diddle

    +3
  • zmolez January 3, 2015

    Fresh and tender straight from the fender

    +7
  • zmolez January 3, 2015

    Ps watch closely that cow shit it's self in mid air..lol

    +2
  • spinal12 January 3, 2015

    Damn there went maggie may up in air

    -1
  • iluvkitty January 3, 2015

    moooooo-ve

    +5
  • fistermister January 3, 2015

    POW right in the kisser.

    +2
  • pinchetumadre January 3, 2015

    O darn.. someone hit my ex..

    +8
  • vulture January 3, 2015

    that windscreen with be covered in shit

    +1
  • whobe January 3, 2015

    How do you want your steak? Run across the grill or cooked on the engine?

    +2
  • burlyfish January 3, 2015

    Fail....It never reached the moon

    +2
  • kanada January 3, 2015

    Russian cow... wait, was that a MF'n ufo at the beginning. You see that shit?

    +3
  • wifebeater2000 January 3, 2015

    thers a flying saucer in the beginning,, wtf .. good eye kanada +2

    +5
  • realtalks January 3, 2015

    Got some Ribeyes, porterhouses, fillet minions, and NY Strips for sale, very tender and fresh!

    +1
  • longhungwong January 3, 2015

    Ground beef on the grill and wtf? Was that truck distracted by the UFO?

    +1
  • gzus January 3, 2015

    I can already see this clip in a ufo documentary

    +4
  • big_daddy305 January 3, 2015

    knocked that cow right out of it's rain gear.

    +1
  • kanada January 3, 2015

    ^ @big_daddy305, longest active crazyshit member. Congratulations.

    +0
  • pizzapie January 3, 2015

    I only like watching people get hit

    +0
  • rockinron January 3, 2015

    poor cow, survives an alien abduction and then gets home and some asshole makes hamburger outta him 10 minutes later!

    +2
  • bobbabooey January 3, 2015

    Learn how to steer.

    +3
  • fingers January 3, 2015

    Double grilled.

    +0
  • englishgent January 3, 2015

    Ever heard the expression "Pigs may fly?" Now we can add cows to that list.

    +1
  • jamesb January 3, 2015

    eat mor chicken

    +2
  • cheshiregrin January 4, 2015

    I've heard of road burger, but holy shit!--Oh, hey look, a flying saucer.

    +0
  • china_mike December 2, 2016

    No joke, my brother and law was driving at night in his pickup truck, and I was the passenger, his little girl was STANDING UP in the seat between us. As we rounded a curve, I saw a cow smack dab in the middle of the road, seconds before we hit it. My first instinct was to grab my niece. My brother had been looking at me saying something when he hit it.

    He had no idea what had happened, as the entire hood was folded up before the window. We found the cow 40 or so feet away; it looked like a cow "accordian"--it was about 5 feet long, all squashed up in the middle.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register