Redneck Celebrates 2nd Amendment Rights

David G.
25,464 Views 9 months ago

Now this is how you celebrate freedom. You drink your keystone light beer while your girlfriend gives you head and shoot your gun in the air like a madman. Let out a burp, give her a slap and yell out, Muricaaaa! Ouch wouldn't understand celebrating the 2nd amendment though must be an American thing.

39 Comments
  • ugggggggg March 3, 2016

    Such a caring gentleman

    +6
  • corruptedsob March 3, 2016

    And the Man Of The Year Award goes to ...........

    +12
  • nybadguy March 3, 2016

    Is that my boy maddog123?

    +10
  • iluvkitty March 3, 2016

    "My wigga" in a Denzel voice.

    +3
  • bananahammock March 3, 2016

    Cause it's Merica Dammit.

    +5
  • cellule March 3, 2016

    Keystone light.. You call this beer?

    +1
  • wilbme March 3, 2016

    Slap her again for taking your dick out of her mouth.

    +3
  • marcodufour March 3, 2016

    Two things surprise me here, firstly Ron`s more slim than I pictured him, and secondly he has a girl ????

    +4
  • sharkkiller1 March 3, 2016

    goddam i just got a full hard on

    +4
  • picklehiesner March 3, 2016

    Trump supporter

    +3
  • whobe March 3, 2016

    Difference between the U.S.A. and ISIS is they do this with their goats and they only drink cat urine.

    +4
  • boobles March 3, 2016

    Almost..... But not quite.... As classy as the slapper in the park earlier !

    +1
  • dozer67 March 3, 2016

    He will have to change that shirt Ford is going to Mexico.

    +1
  • sbohica March 3, 2016

    Now that's a woman who does for her man cuz she wants to. #Lewinskysmatter

    +2
  • ouch March 3, 2016

    Really Dave! Do you post this shit on purpose just to set me off? lol OK here we go... Hey fucking cowboy redneck hill billy mother fuckers! your 2nd sucks ass and your ass sucks cock, YEP! Pow pOw poW Yeah haaaaaa Wooohoooooo MURICA DERP DERP DERP! there ya go Dave all better now!

    -17
  • mykejp March 3, 2016

    Firing his gun so he can cum.

    +2
  • dozer67 March 3, 2016

    @mykejp that was him cumming,

    +3
  • dozer67 March 3, 2016

    still i love that guy.

    +2
  • jerseygoy5353 March 3, 2016

    Cant get more American than that guy! Yeah!

    +3
  • ouch March 3, 2016

    @jerseygoy5353 Exactly lol

    -2
  • stenchfart March 3, 2016

    #ouchisajealoushater

    +5
  • rickyragoo March 3, 2016

    my new hero...

    +6
  • maddog123 March 3, 2016

    Yep that's me all the way the gut the gun the hillbilly slut but no cheap beer .oh they left out the bong.HEE FUCKING HAW.

    +2
  • cyberbu11y March 3, 2016

    FWP

    -1
  • happyjack March 3, 2016

    Replace the gun with a dildo, replace the girl with Quackquack, and finally replace the beer with a fosters and you have Ouch and Quackquack on their day off.

    +7
  • fatlarry March 3, 2016

    hell yeah, old boy got it going on

    +2
  • truckingman March 3, 2016

    Americans, we are some MF" GUN LOVING MOTHER FUCKERS _ BITCHESS......

    Sincerely, Robert Hallock

    the truckingman.

    +3
  • ouch March 3, 2016

    @happyjack I did try to tell you that if you want to trade insults then you don't have the right to say certain words are off limits. So Replace the gun with a ROPE, replace the girl with happyjack and finally replace the beer with a tree and enjoy hanging out with a jijjaboo pinata. Have a nice day.

    -6
  • maddog123 March 3, 2016

    @happyjack you left me out

    +2
  • happyjack March 3, 2016

    Lack of originality piggy backing off of my creativity. And as usual going with an anti-black angle to try to appease the simpler demographic of the PG. I'd give you 1 out of 5 stars.

    +4
  • ouch March 3, 2016

    DERP lmao @ piggy backing and originality lmao quick tell another ouch quack joke they never get old and you tell them so well Your awesome!, I can name lots of of my catch phrases you guys use but EXCUSSSSEEEE ME but I'm special because yesterday or 150 years ago (samesies) someone called my great grand pappy a piggybacker so your not allowed to because me is so special and words hurty me so bad bad. I'm gona start a protest now for #Piggy lives matter DERP DERP a di DERP pa di doooooo Quick pass me a blowie and a gun BERP Merica fuck yeah!

    -7
  • realism March 3, 2016

    Moms mini van, daddys old 22, horsepiss and your sister. You go with your badself...

    +2
  • wombatbytes March 4, 2016

    @happyjack : Sorry Happy, but Fosters is Australia's joke on the world. It tastes like fucking dishwater and no=one drinks it here.

    If you ever come to the great southern land, I'll buy you a Coopers Pale Ale to show you what real beer should taste like.

    Cheers.

    +1
  • mrpoop March 4, 2016

    My nigga

    +1
  • captjim March 4, 2016

    He's voting trump

    +1
  • ozzi March 5, 2016

    LOL, can't expect much more from anyone wearing a Ford T-shirt.. fucking fags.

    +0
  • ozzi March 5, 2016

    You know that's got to be his sister.

    +0
  • wisebastard March 5, 2016

    he drank the water in Flint Michigan

    +2
  • atheancrypt March 17, 2016

    Kill that hideous shit with fire and put the punk ass bitch into the bonfire to be sure the infamous tiny cock juice of that fag is erased from the surface of the planet.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register