Overdose On Heroine

David G.
39,988 Views 10 months ago

Don't do drugs kids you don't want end up like this woman here pleading for help right before she passes out and dies from a heroine overdose and nothing anyone could do about it

27 Comments
  • craigtl1000r July 20, 2016

    The guy in black just standing watching, WTF

    +3 -1
  • zmolez July 20, 2016

    I wish they would all die like that...no respect for junkies round'here

    +1 -2
  • joedumber July 20, 2016

    Is that how Prince died? I saw the inside of Princes elevator on you tube and it had blood drops like from the nose and shit and i thought why would he bleed from the nose, guess OD's do bleed from the nose.

    +2 -0
  • whobe July 20, 2016

    No desert for her.

    +0 -0
  • ezbuddy July 20, 2016

    fucking waste

    +3 -0
  • fistermister July 20, 2016

    While I'm pulling out my dick, "well hell baby, it's just not you day."

    +2 -0
  • doonut July 20, 2016

    Play stupid games...win stupid prizes.

    +2 -0
  • yeayeayea July 20, 2016

    Bye bye

    +2 -0
  • airsporter July 20, 2016

    She shudda come the U.K.

    Asdas got a polak aisle!

    +2 -0
  • insanemonkey July 20, 2016

    dang it, i thought he was going to mount her, her body is still warm...smh

    +4 -0
  • piggyblaster July 20, 2016

    natural selection.

    +1 -0
  • sbohica July 20, 2016

    Narcan to the rescue! Oops, too late.

    +5 -2
  • truckingman July 20, 2016

    Just MF" SAD, I DO NOT WANT TO MOTHER FUCKING DIE IN THIS MOTHER FUCKING FASHION!!! """"""MOTHER FUCKING FUCK ILLEGAL DRUGS BITCHESS!!!!!!""""""

    Sadly, Robert Hallock

    +3 -0
  • cyberbu11y July 20, 2016

    @Dave really with the trolling?? Bad dope doesn't make ur nose bleed u would just fade out and drop dead. Looked more he punched her in the face for stealing HIS DOPE

    +1 -2
  • hechointexas July 20, 2016

    Well I was gonna make a fucked up comment. But you guys are just as fucking twisted as me!

    +2 -0
  • happyjack July 20, 2016

    ^^^^ Dave G. is giving heroin addicts all over the world a bad reputation. They die with more dignity than this Dave, usually there is a little vomit involved.... sheesh....

    +4 -2
  • longhungwong July 20, 2016

    cyberbu11y just went by the description of the video

    +2 -0
  • maddog123 July 20, 2016

    Don't do drugs kids!!! Do fucking weed!!!! Its better! Make you want to slap yo mama!!! Yeah boy!

    +4 -0
  • dracos July 20, 2016

    she still had to be warm...

    +0 -0
  • maddog123 July 21, 2016

    She's Russian I would pump her stomach!! With my dick!!

    Bring her back to the living! Yeah boy I would fuck her so hard she would come alive and slap her mama!!

    +2 -0
  • misfit_88 July 21, 2016

    heroin OD is not likely to be pleading like that rather smiling serenely, eyes closed and slumping into a beautiful opiate induced coma lalalalalaallaalal!!!!

    +1 -1
  • mrpoop July 21, 2016

    And she rode off into the sunset on the white horse. ..the end.

    +1 -0
  • ozzi July 24, 2016

    lol, You know you've had too much drugs when you start to look like Courtney Love.

    +0 -1
  • sternbeating September 11, 2016

    Fuck her before she gets cold.

    +0 -0
  • mr.voorhees March 18, 2017

    DDQ >>> Damn Drama Queen.

    +0 -0
  • mushroomcum March 25, 2017

    Quick fuck her while shes still warm

    +0 -0
  • bertdanger May 4, 2017

    If this was in a civilized country like the USA or UK, an abulance would arrive in minutes and administer Naloxone. Even by the end of the video, if they dosed her with it she'd come right back to life.

    +0 -0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register