Tried To Rob A Cop

David G.
29,172 Views 3 months ago

Two idiots on a moped decided to rob a guy turned out he was an undercover cop one is dead the other pumped full of lead and shot but still alive

15 Comments
  • vulture August 26, 2016

    nothing more than they deserved

    +6
  • whobe August 26, 2016

    Why do they let him ramble on? How many people have they murdered? Fuck him finish him off!

    +2
  • nybadguy August 26, 2016

    Well. You wanna play with razors your gonna get cut.

    +2
  • xizang August 26, 2016

    Should have read the Bible. Especially that part that says, "Thou shalt not steal". Might have saved them both a little difficulty.

    +2
  • james511969 August 26, 2016

    Two things crazyshit has taught me.

    1) don't fuck with cops.

    2) stay off of motorcycles.

    +3
  • sharkkiller1 August 26, 2016

    ahhhh dios mios

    +1
  • belchesfelches August 26, 2016

    @whobe eventually yes but make him talk first.

    +1
  • mrsdoubtfire August 26, 2016

    Fuck them. Shoot that piece of shit in the face, his whining is getting on my nerves. Thieves deserve to have their bollocks sliced off.

    +3
  • airsporter August 26, 2016

    How did he change gear without any damn boots on?

    Adios Gonadees.

    +1
  • mrpoop August 26, 2016

    Finish him.

    +2
  • aquahollic August 26, 2016

    got away with his bullets

    +1
  • truckingman August 26, 2016

    Is the term "Fuck" an universal across all languages in English? I heard the victim said FUCK in English about three times.

    +1
  • ivebeenfucked August 27, 2016

    ooooops

    +1
  • felterupgood August 27, 2016

    Judging by the size of the crowd I am pretty sure the moped was ok

    +1
  • eric3533 August 31, 2016

    It's okay, he is white so nobody has to riot in the name of black lives matter, lol.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register