YOU PROBABLY SHOULDN'T MASTURBATE TO THIS

crazyshit User Avatar
crazyshit
83,101 Views 2 months ago
29 Comments
  • luvthick April 7, 2017

    What's up with all these cartel fags, do they all have tiny dicks or are they all repressed homos!

    +9 -5
    • bigsmokey86 April 7, 2017

      @luvthick Probably.

      +3 -3
    • freddykrueger April 7, 2017

      @luvthick +1

      +4 -2
    • sarge07 April 8, 2017

      @luvthick, all the above

      +0 -0
    • stinkyuser April 10, 2017

      @luvthick The Cartels on the videos are in Mexico. This shit is in Brazil, and it is part of their crazysit culture.

      +0 -0
  • dizeer April 7, 2017

    Obviously not giving a fuck isn't working . Maybe he is beating the Fucks back into her.

    +3 -2
  • jonny87 April 7, 2017

    They actually look how they smell

    Like utter shit

    +3 -5
    • twisted1701 April 7, 2017

      @jonny87 most have a lot in common with you British twats then.

      +5 -1
  • airsporter April 7, 2017

    Are there any complete undamaged wooden pallets left in Bazil?

    +3 -2
    • truckingman April 7, 2017

      Airsporter wooden pallets are cheaper and easier to build and import from other countries.

      +2 -0
  • freddykrueger April 7, 2017

    that was actually quite mild compared to others we've seen...I personally would have more fun punishing that pussy but i'm not a repressed homo with violent tendencies...

    +6 -2
    • breakfastblunt April 7, 2017

      @freddykrueger Ha ya, the video didn't end in shooting her in the head or giving her brain damage. I give this a 2/10. I'd bump it to a 4 if she wasn't wearing panties.

      +3 -1
  • vivalamigra April 7, 2017

    See? The wall with keep out the gay illegals too (there are a LOT of them).

    +2 -8
    • happyjack April 7, 2017

      @vivalamigra "the wall" lol the cartels will be tunneling under the wall quicker than the wall is being built above them. Hell they'll probably use some of the equipment that they'll be stealing from all of the contractors out there to do it.

      +4 -6
    • breakfastblunt April 7, 2017

      @vivalamigra Haha you dipshit. Thousands of trump supporters with property near the border are now getting their shit cut through due to eminent domain. Not a big deal if you don't mind getting 1/4 of the value of your land compensated. Oh, and some people have their houses ON THE OTHER SIDE OF THE PLANNED WALL. Haha, wtf..

      +4 -4
      • vivalamigra May 25, 2017

        @breakfastblunt Worth every penny.

        +0 -0
  • mr.voorhees April 7, 2017

    Beat up a girl wearing a Daisy Duck shirt is ridicules and really coward.

    And this assholes think they are heroes.

    +3 -0
  • mehofjack April 7, 2017

    gang bang hello!!

    +2 -0
  • motorboatagoat April 7, 2017

    These Brazilian barbers are on a roll today, serving up some justice

    +4 -0
  • jonny87 April 7, 2017

    Hahaha wack her in the clap hole!

    +2 -3
  • darksider803 April 7, 2017

    I'd like to see how long they would last getting A good ol fashioned southern stompin.

    +2 -1
  • truckingman April 7, 2017

    Is Brazil a MF" DRUG CAPITAL WITH MILLIONS OF MF" DRUG LORDS LIVING IN THE SAID COUNTRY?

    +2 -0
  • deadpen April 7, 2017

    Damn Rihanna.

    +1 -1
  • grrrr April 8, 2017

    Stupid fuckin asshat should've fucked before then beat her.

    +2 -1
  • rockinron April 8, 2017

    wtf did i just watch?

    +3 -0
    • oldrooster June 16, 2017

      @rockinron Im not sure but i have a raging boner right now.

      +0 -0
  • bigdaddykunk April 10, 2017

    A gang bang would of been so much pleasurable

    +0 -0
  • man9333 April 29, 2017

    Oh yeah , good video, now im going to sleep well.

    +0 -0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register