THE ROCKS BROKE HIS FALL

kungfubeaner User Avatar
kungfubeaner
33,101 Views 6 months ago

I don't think that is all they broke

26 Comments
  • kingbigballs April 16, 2017

    First! Still VIP! I think that hurts.

    +1 -13
    • daveoconnor4747 April 16, 2017

      @kingbigballs the vip harasse

      +4 -0
    • maddog123 April 16, 2017

      Second! Thought did he died at my buy in my dear?????

      +2 -0
  • fockenperv April 16, 2017

    Hold my beer!

    +3 -3
  • luvthick April 16, 2017

    There are 206 bones in the adult human body, I wonder how many bones he has now?

    +5 -5
    • boobles April 16, 2017

      @luvthick about 422 by the looks of things

      +9 -5
      • bigsmokey86 April 16, 2017

        @boobles See what happens when people try to show off like a holes. Too many show offs in the world.

        +3 -4
      • luvthick April 16, 2017

        @boobles lol! +1

        +1 -5
      • whobe April 16, 2017

        @boobles LOL

        +2 -3
      • noihavetosaythis April 18, 2017

        @boobles you have to substract his boner after a spinal damage

        +0 -0
  • 72jayd April 16, 2017

    Where's the rest of the video?

    +2 -4
  • smellthis April 16, 2017

    Y'all watch this shit! For real, watch.

    +0 -6
  • daveoconnor4747 April 16, 2017

    Oh noo hahahah

    +3 -1
  • airsporter April 16, 2017

    Why keep a Retriever and jump in yourself?

    +1 -3
    • bloodyhell April 16, 2017

      @airsporter your as funny as a fake porn star

      +2 -0
  • houndog35 April 16, 2017

    GRAVITY'S A REAL UNFORGIVING BITCH !!

    +3 -1
  • fatlarry April 16, 2017

    I'm gonna have to give him a 2.5 on that and a brownie button for effort

    +3 -1
  • stevenkk April 16, 2017

    I'm sure he's ok , he fell very slowly.

    +7 -2
  • whobe April 16, 2017

    Love the cheer leading dog.

    +0 -3
  • freddykrueger April 16, 2017

    could've been a lot worse!

    +1 -3
  • picklehiesner April 16, 2017

    Doh

    +3 -0
    • big_daddy305 April 17, 2017

      @picklehiesner you mean play-doh. That's what his body is right now.

      +0 -2
  • hatchetface April 16, 2017

    Lmao dumb fuck!

    +0 -2
  • lonniems April 16, 2017

    old video

    +0 -2
  • noprob April 17, 2017

    I hope the rocks are ok...

    +1 -1
  • leadsinger April 17, 2017

    Doh...doh....doh......doh....splash

    +2 -0
 
Home Videos Pictures Categories Forums Submit Login Register