BOTH TIRES? THAT'S AN UNLUCKY WAY TO GET BRAIN DAMAGE

crazyshit User Avatar
crazyshit
30,301 Views 2 months ago
  • 72jayd September 14, 2017

    Damn, I thought the motorcycle was gonna hit him tonight.

    +0 -1
    • nybadguy September 14, 2017

      @72jayd looked like day time to me.

      +0 -0
    • misteram September 14, 2017

      @72jayd the second tire didn't run over his head, but it's still fucktup to end up like that!

      +0 -0
  • ketamine<3 September 14, 2017

    I like how most everyone just said fuck him I going about my day haha

    +3 -0
    • redpig September 14, 2017

      @ketamine<3

      Move along folks, nothing to see here

      +1 -0
    • skullfuck3r September 14, 2017

      @ketamine<3 The other bikers are like that shit will never happen to me, as they take their eye's off the road to stare.

      +0 -0
  • the suspect September 14, 2017

    Them indians dont have time to stop, they are busy driving and taking phone calls

    +0 -0
    • kiwi cunt September 14, 2017

      @the suspect Yeah, and scamming us with Windows support centre bullshit.

      +1 -0
  • maxm60 September 14, 2017

    He is now a star break-dancer in Bollywood.

    +0 -0
  • omnomnom September 14, 2017

    Pretty sad imo, my mom sometimes works with people that have brain damage it's really horrible for the family and em imagine your sister, brother, mom, or dad having this happen to themselfs. Rather be dead

    +3 -0
    • picklehiesner September 14, 2017

      @omnomnom you know this isn't Facebook right ?

      +2 -0
      • omnomnom September 14, 2017

        @picklehiesne suck my dick bitch

        +2 -0
  • fukume September 14, 2017

    Yep everybody move along we'll just put him back on his bike .

    +0 -0
  • hiwudjablome September 14, 2017

    Dam,,,thats all I got for this one,,,Dam

    +0 -1
  • airsporter September 14, 2017

    Should have been wearing his turban.

    +0 -0
  • GrimmWilder September 14, 2017

    DIBS on the bike!!!

    +1 -1
  • vivalamigra September 14, 2017

    Did the little brake light on his forehead go out?

    +1 -2
  • motorboatagoat September 14, 2017

    Maybe he's just listening to his favorite rock song

    +1 -0
  • redpig September 14, 2017

    Time to break out the anadins

    +0 -0
  • bearded_misfit September 14, 2017

    I think he meant to do that.

    +0 -0
  • picklehiesner September 14, 2017

    Just sit him up he'll be fine

    +0 -0
  • peaks September 14, 2017

    Rub some curry on it and get on with the day. Let's GO!

    +0 -0
  • freddykrueger September 14, 2017

    ...on your feet solider you'll be alright!

    +0 -0
  • captjim September 14, 2017

    Crazy Shit would go out of business if these fuckers ever learned how to drive.

    +1 -0
  • james511969 September 14, 2017

    So that's how they learn to shake their heads.

    +0 -0
  • b-train September 14, 2017

    Just sit the guy up after his head and neck got run over. No problem there. And pay no mind to that seizure he's having either.

    +0 -0
  • lowfro September 15, 2017

    Don't sleep and ride

    +0 -0
  • frank n. stein September 16, 2017

    Ouch! Headache! The shitheads that just walk away or on by are pathetic!

    +0 -0
  • kore September 21, 2017

    Double the action

    +0 -0
  • kore September 23, 2017

    Never seen anyone so happy about getting ran over to where they start dancing whilst in pain

    +0 -0
 
Home Videos Pictures Categories Forums Submit Login Register