CRAZYSHIT PRESENTS: FIGHTING FRIDAYS 18

  • mehofjack November 10, 2017

    I wanna high kick someone in the face .I been practicing

    +4 -0
    • felterupgood November 10, 2017

      @mehofjack

      I hope you aren't a skinny white chick... cause your odds look lousy

      +6 -5
      • mehofjack November 10, 2017

        @felterupgood so I sound like a skinny white chick ? Oh great

        +1 -0
        • felterupgood November 11, 2017

          @mehofjack

          A real man would have already done it

          +1 -2
    • GrimmWilder November 10, 2017

      Be careful mehofjack ...Dem sheboons is dangerous!!!

      +7 -7
      • happyjack November 10, 2017

        @GrimmWilder you should of put your hair up in a pony before your fight in video #9.

        +6 -4
        • GrimmWilder November 10, 2017

          @happyjack

          BWAAAAHAHAHAA...fuckoff........lol

          +4 -2
      • cptcaveape November 11, 2017

        @GrimmWilder yeah. She fuckedthat frail, pathetic snow boon up

        +0 -4
        • GrimmWilder November 11, 2017

          @cptcaveape ++

          THAT'S what i'm talkin about...they're dangerous!

          +2 -2
    • letmefindout November 10, 2017

      @mehofjack

      Start with a skinny girl and work your way up the weight class.

      +2 -2
    • joedumber November 10, 2017

      @mehofjack try FB, you can find alot of skinny white chicks on there

      +5 -0
    • bigsmokey86 November 10, 2017

      @mehofjack Your name will be Jean Claude Vandamit.

      +2 -0
    • frank n. stein November 11, 2017

      Started with cows....Ends with cow tipping!

      +0 -0
  • hiwudjablome November 10, 2017

    That calf has some MMA skills

    #2 is how ya treat reporters trying to make trouble

    +5 -1
    • bigsmokey86 November 10, 2017

      @hiwudjablome I liked the high quality Chinese Bend O Fence from number 7. Great quality.

      +3 -0
  • letmefindout November 10, 2017

    LMFAO. Another job well done.

    +1 -1
  • letmefindout November 10, 2017

    Beat your meat instead of your neighbor.

    +1 -0
    • joedumber November 10, 2017

      @letmefindout if you have a good looking neighboor you can beat your meat thinking about her......

      +4 -0
      • letmefindout November 10, 2017

        @joedumber

        Then it becomes beat the brakes off your neighbor with your meat.

        +1 -0
    • bigsmokey86 November 10, 2017

      @letmefindout Could always give em a roofy. Just make sure everything is back in its correct place when she wakes up.

      +2 -0
  • ketamine<3 November 10, 2017

    I like how he fell into a pile of shit after being kicked.. good shot calf lol

    +2 -1
  • goodster November 10, 2017

    That very first guy got a Steer Smear on his nice white jacket.

    +3 -0
  • vivalamigra November 10, 2017

    Porn for retards (you know who you are).

    +5 -2
  • dizeer November 10, 2017

    Go back to the Asians that are ripping clothes from the woman ( it so funny )

    +0 -1
  • lafind November 10, 2017

    They had the right idea on #7 anyway.

    +0 -1
  • peaks November 10, 2017

    "I have goals"...yeah, like being able to pay for reconstructive surgery.

    +3 -1
    • ob1 November 10, 2017

      @peaks a wheelchair similar to Steven Hawkins is probably on her goal list

      +2 -0
  • bft$crew November 10, 2017

    Hah 1st video he got bitch slapped by a cow right into a big pile of shit.

    +1 -0
  • bft$crew November 10, 2017

    Hell yeah, some good ones in there.

    +1 -0
  • maxm60 November 10, 2017

    That hit in #1 was like the chickenshit cheapshot heard 'round the world.

    +3 -0
  • dry terd November 10, 2017

    That bitches head in the first one bounced like basketball

    +2 -0
  • italianweapon November 10, 2017

    LMFAO. Another job well done.

    +2 -2
  • yohanpalych November 10, 2017

    #3 Great and beautiful Russia!)

    +1 -0
  • GrimmWilder November 10, 2017

    This comment has been deleted

    +5 -3
    • sbohica November 10, 2017

      @GrimmWilder

      I stand with one Tommy Sottomeyer, a black man, and his opinion of shebananas!!!

      +5 -4
      • GrimmWilder November 10, 2017

        @sbohica

        Yeah...he calls'em BT-1000's and so on......I calls'em SHEBOONS!!!!!

        Not all....just the ones what act like vicious animals dropped in the sand out of a baboon's stanky hole in africa somewhere.......lol

        +6 -2
        • cptcaveape November 11, 2017

          @GrimmWilder you're going to have to make up your little half assed racist mind. Either you're referring to all, or just the ones that stomp on disgusting snow boons. You can't lump in Michelle Obama (not that I give a shit about the bitch) with the broad from the vid. When have you ever seen Michelle stomp a frail crusty snow boon?

          +1 -3
          • GrimmWilder November 12, 2017

            @cptcaveape

            Yer right....I was actually trying to piss somebody off at the time....but now i should just delete it...

            +2 -1
      • cptcaveape November 11, 2017

        @sbohica lol. Good ole Uncle Tommy.... He recently got decked in the face for the shit talking.... And much like the cowardly white crowd he caters to, he did nothing about it.

        +0 -4
  • alexnf November 10, 2017

    NIGHTMARE!!!

    +1 -0
  • blowback51 November 11, 2017

    I jerked off on the beach recently behind an oblivious chick that was tanning.

    +2 -0
    • cptcaveape November 11, 2017

      @blowback51 Louie C.K., is that you?

      +1 -2
  • zack sweeney November 11, 2017

    I'm a break yo shit dog , lol you broke it your self ...

    +2 -1
  • billzebubba November 11, 2017

    Looks like the first dude got doo-doo backed.

    +0 -0
  • monkeycatcher November 11, 2017

    sheboons and spooks...make Mexicans look good

    +5 -1
  • italianweapon November 11, 2017

    BWAAAAHAHAHAA...

    +1 -3
  • frank n. stein November 11, 2017

    That's what you get for animal cruelty, asshole!!

    Mouthy nig bitch got DROPPED! / Russians! SMH

    How DARE that nig cunt beat up a white girl!

    The bigger they are, the harder they fall. / Chinese mistress stripped

    Started with cows....Ends with cow tipping!

    +0 -1
 
Home Videos Pictures Categories Forums Submit Login Register