2 COPS THAT DON'T GIVE A FUCK IF YOU'RE FEMALE

  • what now? whats next? November 12, 2017

    Enforce the law and suc my ballz

    +3 -1
    • letmefindout November 12, 2017

      @what now? whats next?

      Bad girls, bad girls, what cho gonna do, what cho gonna do when they come for you?

      +3 -2
      • txdo_msk November 12, 2017

        @letmefindout more like: what ya gonna do when they treat you like Lou...

        +1 -1
        • maxm60 November 12, 2017

          @txdo_msk whatcha gonna do when they go up in you?

          +2 -1
    • airsporter November 12, 2017

      @what now? whats next?

      1st Cop couldent even restrain her long enough to read the Riot Act....

      +4 -2
  • hiwudjablome November 12, 2017

    Nothing better than watching some stupid bitch get smacked around when she truely deserves it...

    +9 -1
    • letmefindout November 12, 2017

      @hiwudjablome

      If you were the cop would she blo you?

      +2 -2
      • hiwudjablome November 13, 2017

        @letmefindout

        You bet she would,, while getting a smack down at the same time..

        +3 -2
  • ouch November 12, 2017

    Respect my COP-Thoritarrrrrr

    +7 -9
  • dick steel November 12, 2017

    Amateurs.

    Don't they know that you're supposed to stick a finger in their ass when they go apeshit?

    +14 -3
    • ketamine<3 November 12, 2017

      @dick steel one in the pink, two in the stink?

      +1 -1
      • felterupgood November 12, 2017

        @ketamine<3

        But wont that leave one finger jealous?

        +3 -5
        • ketamine<3 November 12, 2017

          @felterupgood naw, cause the other two will smell like shit.

          +3 -1
        • hiwudjablome November 13, 2017

          @felterupgood

          That one is for picking your nose

          +2 -1
    • airsporter November 12, 2017

      @dick steel Does that paralyse them?

      +2 -2
  • pewpewpowa November 12, 2017

    Hole being made thru the door looked like shape of New Jersey

    +2 -0
    • felterupgood November 12, 2017

      @pewpewpowa

      Why didn't they just tell the guy inside to open the door?

      +4 -5
      • pewpewpowa November 12, 2017

        @felterupgood no fun in that! Some cops like it when they make it easy to charge them criminally xD

        +1 -0
  • sealex November 12, 2017

    They wanted equality? Well they have it!

    +3 -0
    • letmefindout November 12, 2017

      @sealex

      Some of the most dangerous criminals in history were females. Equality in crime. equality in time.

      +5 -2
      • bigsmokey86 November 12, 2017

        @letmefindout You know damn well there is no equality in time or punishments period for females.

        +3 -0
        • carlspackler November 12, 2017

          @bigsmokey86 Yep. If a black dude tried 1% of this shit he'd be dead. It's about time feminism got the equality it deserves.

          +2 -0
  • smallkilling November 12, 2017

    The fucking screaming at the end... Stfu or your next bitch.

    +3 -0
  • kore November 12, 2017

    Her date just knew it was going to the shits, ... just grabbed his jacket and said, " call me later"

    +4 -1
  • sir badass i November 12, 2017

    Nah these cops were too scared to be men, and grab em by the pussy!

    +2 -1
  • bigblackhead November 12, 2017

    spunky little blonde

    +2 -0
  • ketamine<3 November 12, 2017

    nite nite bitch!

    +1 -1
  • zack sweeney November 12, 2017

    I never understood "why" people try to fight with the "police"

    They are not going to let you go ....

    +5 -2
    • felterupgood November 12, 2017

      @zack sweeney

      Drugs and al key hall.

      It's really stoopid to fuck with someone who gets paid to crack heads.

      +3 -4
  • nybadguy November 12, 2017

    They want equal rights. Well. Ya got it

    +1 -1
  • sbohica November 12, 2017

    I think in a 12 rounder, #2 might take em. Persistent cunt.

    "See, no arm pit hair. It makes me aerodynamic, when I fight!"

    +5 -4
  • maxm60 November 12, 2017

    A female mind is a terrible thing once set free

    +1 -0
  • noboongoon November 12, 2017

    God bless Russian cops, they sure know how to treat a lady!

    +0 -0
  • italianweapon November 12, 2017

    Bad girls, bad girls, what cho gonna do, what cho gonna do when they come for you?

    +2 -2
    • cptcaveape November 12, 2017

      @italianweapon I have never seen a profile pic that I've wanted to die so horribly, until I met yours. Bravo on that. I'm pretty sure whatever poor faggy soul that is, is taking it up the rear by many many well hung men..

      +1 -5
      • noboongoon November 12, 2017

        @cptcaveape And I'm sure your beneath his asshole catching all the cream pies in your mouth.

        +4 -0
        • cptcaveape November 13, 2017

          @noboongoon no thanks. That sounds like some sick cave ape shit.

          +0 -2
  • boobles November 12, 2017

    Generally I don't condone punching women, but there are moments....

    +2 -1
  • cptcaveape November 12, 2017

    Look at all those cave apes getting that privilege card denied.

    +1 -5
    • hiwudjablome November 13, 2017

      @cptcaveape

      Thats not denied,,thats an upgrade

      +2 -1
  • deadpen November 12, 2017

    So were those two guys locked in the restroom? It's a pull door dipshits

    +2 -0
    • hiwudjablome November 13, 2017

      @deadpen

      in there faggin off with each other

      +2 -2
  • truckingman November 12, 2017

    Equal rights?

    +0 -0
  • frank n. stein November 18, 2017

    Cunts asked for it! In America, that blonde bitch would have been tasered or clubbed, but definitely gone down HARD! I hope she got her ass kicked in jail, too!

    +0 -0
 
Home Videos Pictures Categories Forums Submit Login Register